Skip to main content
Beantwoord

Canon 6850

  • 1 July 2023
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Sinds onze internet naar beneden is gezet kan ik mijn printer mg 6850 en de beveiliging camera imou bullet 2 pro Niet op de nieuwe wifi 2.4 krijgen. Andere apparaten wel

Graag hulp hiervoor

Liefst telefonisch 

Hallo @mloenen1977 

Bedoel je een snelheidswijziging en heb je daarbij een nieuwe modem gekregen, zoja welke? En daarvoor werkte het prima met een T-Mobile modem?


Ja volgens mij snelheid wijziging.. 

Ben van 1000 naar 100 Mbit/s up en down

Geen nieuwe modem gehad

Voorheen deed alles het gewoon zonder problemen 


@mloenen1977 

Welke router heb je van T-Mobile en heb je 1 WiFi netwerk voor 2,4 GHz en 5 GHz of 2 netwerken voor de banden?

Je kan 5 GHz in je router uitschakelen bij WiFi instellingen, misschien dat het helpt.


Ik verbind de apparaten met 2.4!

Dus dat heeft niets te maken met de 5g

Zijn hier ook technische mensen van tmobile  of alleen gewone mensen die elkaar helpen? 


@mloenen1977

Dit is een klant helpt klant community maar moderators reageren ook waar nodig. In het weekend kan het wat langer duren voordat ze reageren maar het is niet nodig om hier nog een topic over te openen.

Bij een snelheidswijziging verandert eigenlijk alleen de snelheid en verder niks. De printer en camera resetten en opnieuw verbinden kan ook het proberen waard zijn.


Hoi @mloenen1977, ik heb het meteen nagekeken voor je! Inmiddels is er al een ticket voor je doorgezet naar de technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana

 

Ik verbind de apparaten met 2.4!

Dus dat heeft niets te maken met de 5g

Zijn hier ook technische mensen van tmobile  of alleen gewone mensen die elkaar helpen? 

@mloenen1977  @Waqqas heeft kennis genoeg om je zoveel mogelijk advies te geven.

Probeer even wat hij adviseert en schakel 5GHZ  uit. (Is zo weer aangezet) en het proberen is een kleine moeite.


Moderators bellen je niet, helpt het advies niet moet je wachten tot dit onderwerp aan de beurt is.

Misschien heeft iemand anders nog een idee als dit niet werkt!?

Hopelijk lukt het en fijn weekend


Hoi @mloenen1977, ik heb het meteen nagekeken voor je! Inmiddels is er al een ticket voor je doorgezet naar de technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana


Reageer