Skip to main content
Beantwoord

Call of Duty foutmelding PS5

  • 4 June 2024
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik stak deze thread in met een foutmelding... Nu is die verholpen omdat ik een beetje dom aan het doen was. Wel een vraag:

 

Ik heb op mijn modem UPnP uitgezet, omdat dat voor CoD Resurgence schijnt te moeten. Moet ons modem nog een update krijgen of kan ik ongenegeerd spelen (en UPnP weer aanzetten?).

 

Ik hoor het graag. Gr. Ron

 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DeadlyRon, welkom op onze Community!

Ik zie dat het modem nog op firmware B7 zit. Dit komt omdat hij net uit de fabriek is. Het kan een dag of 2 duren voordat hij volledig geupgraded is naar de nieuwste B10 firmware. Dan kun je UPnP weer inschakelen en spelen zonder problemen!  

Werkt het nu @DeadlyRon? zoja @Tommie van Odido kan je bij mij ook die update/upgrade uitvoeren. Mijn zoontje klaagt dat er veel spikes zijn en trage verbinding met PS5. Dank !

Reputatie 7
Badge +9

Hi @marief, de laatste firmware staat op alle modems sinds een paar weken.

Speelt je zoon bekabeld of via wifi? Ervaar je ook haperingen in het dagelijks gebruik van internet of dat niet? 

 

Reageer