Skip to main content

Iemand enig idee? Alles uitgezet op de asus router qua firewalls en filtering. Meerdere clients en/of browser hebben er last van. Via mobiel werkt prima, via een webproxy ook. Het ligt denk ik aan de asus, maar waar….

 

Kan bol.com pingen en een tracert werkt ook

  1     1 ms     1 ms     1 ms  Asus-GTAX6000.WORKGROUP A192.168.50.1]
  2     6 ms     4 ms     4 ms  1-240-145-85.ftth.glasoperator.nl 485.145.240.1]
  3     9 ms     8 ms     8 ms  10.10.80.102
  4     9 ms     8 ms     9 ms  10.226.4.8
  5     *        *        *     Request timed out.
  6     *        *       69 ms  142.251.255.39
  7     9 ms     9 ms     9 ms  72.14.209.208
  8     8 ms     8 ms     8 ms  172.253.71.29
  9     *        7 ms     7 ms  142.251.255.39
 10     8 ms     8 ms     8 ms  47.121.36.34.bc.googleusercontent.com 934.36.121.47]

Sluit eerst de Zyxel weer aan. Dat is dan je nulpunt.


zelfde probleem. NIeuw ip adres gekregen.Alles werkt behalve bol.com. LIjkt wel een ban of iets dergelijks. Als ik met tor browser probeer werkt het wel.

 


Hallo @kees2024 

Bol.com werkt hier gewoon, dus met een andere browser werkt het wel?

Kan je dan de cache van de browser eens legen en eventuele add ons uitschakelen?


Hallo @kees2024 

Bol.com werkt hier gewoon, dus met een andere browser werkt het wel?

Kan je dan de cache van de browser eens legen en eventuele add ons uitschakelen?

ja het werkt alleen met de tor browser. Add ons allemaal uitgezet en cookies verwijderd e.d. maar zowiezo alle andere browsers werken niet, op meerdere laptops en telefoons. Ook de app bol.com werkt bijv. niet. Wel direct over mobiel. Supervaag. Ik heb ook geprobeerd om dns te wijzigen, zonder succes. Ook als ik andere pagina's van bol.com knip en plak (uit een webproxy) 404 Not Found

 


Reageer