Skip to main content
Beantwoord

Apparaat niet zichtbaar Veilig Thuis Online

• August 2, 2025
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo, 

Mijn dochter haar Samsung Tablet maakt verbinding met mijn Wifi thuisnetwerk met een vast MAC-adres. Ik kan alleen het apparaat niet vinden in de lijst van apparaten in de Veilig Thuis Online app. Al mijn andere apparaten zijn wel zichtbaar. Ik ben alle apparaten die wel zichtbaar zijn langs gelopen en MAC en ip-adres vergeleken, maar niets. De app geeft wel gebeurtenissen aan van een onbekend apparaat, maar deze is nergens te vinden in de lijst van apparaten. Iemand enig idee?

Beste antwoord door p.deweijer

Welkom op onze community! ​@p.deweijer 

Ik snap goed dat je graag al jouw apparaten inziet in de Thuis Veilig Online app. Ik help je graag verder! 

Heb je al eens geprobeerd om het wifinetwerk op de Samsung tablet te vergeten en opnieuw te verbinden? Zo niet, wil ik je vragen dit eens te doen. Is de tablet nu wel weer zichtbaar in de app?

Mocht dit werken, wil ik je vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe te voegen aan je community profiel. Wil je mij ook alvast vertellen van welk type Samsung tablet je dochter gebruikmaakt? Als je in dit topic een seintje geeft wanneer je zover bent, help ik je meteen verder!

Inmiddels opgelost. Dank

4 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • August 7, 2025

Ik snap goed dat je graag al jouw apparaten inziet in de Thuis Veilig Online app. Ik help je graag verder! 

Heb je al eens geprobeerd om het wifinetwerk op de Samsung tablet te vergeten en opnieuw te verbinden? Zo niet, wil ik je vragen dit eens te doen. Is de tablet nu wel weer zichtbaar in de app?

Mocht dit werken, wil ik je vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe te voegen aan je community profiel. Wil je mij ook alvast vertellen van welk type Samsung tablet je dochter gebruikmaakt? Als je in dit topic een seintje geeft wanneer je zover bent, help ik je meteen verder!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Inmiddels opgelost. Dank

• heeft eerste post geplaatst
  • September 24, 2025

Inmiddels opgelost. Dank

App kan modem niet vinden

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • September 26, 2025

Hi ​@Peter Burki, ik wil je met alle liefde verder helpen om ervoor te zorgen dat Thuis Veilig Online optimaal werkt! Ben je op het moment van installeren wel verbonden met het modem? Zo ja, zou je dan een factory reset willen uitvoeren op het modem door het knopje achterop voor 30 seconden in te drukken. Dit kan met een tandenstoker of een paperclip, eventuele instellingen die je hebt aangepast aan het modem moeten hierna wel opnieuw ingesteld worden. Werkt het daarna wel? Mocht dit niet het geval zijn, zou je dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Daarna kan je een seintje achterlaten in dit topic, dan kijk ik met je mee!