Hey mods,
Sinds Klik en Klaar gekomen is ben ik bijna per direct overgestapt van Ziggo naar Klik en Klaar, en was ik eigenlijk best tevreden.
Behalve dat ik nu 3 keer zonder enige melding ben doorverbonden, (2x verkeerd) en ondertussen meer dan 1.5 uur in de wacht heb gestaan. En die keer toen ik vroeg om een LAN kabel omdat het modem aan de andere kant van t huis was, en ik bijzonder snel werd opgevangen, liep de verbinding best vlekkeloos.
Tenminste, tot vandaag rond 17:50. Plots mijn hele internet er uit, maakt het wel opeens lastig om thuis te werken. Gebeld en dit lijkt om een algemene landelijke storing te gaan. Waarom is hier geen informatie over te vinden? Zouden we wat meer informatie kunnen krijgen op het forum? Ik hoor dat de klantenservice nu bijna een uur wachttijd heeft voor Klik en Klaar.
Anyway, dit was minder een vraag, meer een verzamelbak voor anderen om te vinden zodat ze niet een uur in de wachtrij te hoeven staan.
Als je de volgende symptomen op je Klik en Klaar modem hebt na een powerful en factory reset, val je waarschijnlijk onder een landelijk probleem:
Internet Rood
Connectie blauw knipperend