Skip to main content

Hey mods,

Sinds Klik en Klaar gekomen is ben ik bijna per direct overgestapt van Ziggo naar Klik en Klaar, en was ik eigenlijk best tevreden.

Behalve dat ik nu 3 keer zonder enige melding ben doorverbonden, (2x verkeerd) en ondertussen meer dan 1.5 uur in de wacht heb gestaan. En die keer toen ik vroeg om een LAN kabel omdat het modem aan de andere kant van t huis was, en ik bijzonder snel werd opgevangen, liep de verbinding best vlekkeloos.

Tenminste, tot vandaag rond 17:50. Plots mijn hele internet er uit, maakt het wel opeens lastig om thuis te werken. Gebeld en dit lijkt om een algemene landelijke storing te gaan. Waarom is hier geen informatie over te vinden? Zouden we wat meer informatie kunnen krijgen op het forum? Ik hoor dat de klantenservice nu bijna een uur wachttijd heeft voor Klik en Klaar.

Anyway, dit was minder een vraag, meer een verzamelbak voor anderen om te vinden zodat ze niet een uur in de wachtrij te hoeven staan.

Als je de volgende symptomen op je Klik en Klaar modem hebt na een powerful en factory reset, val je waarschijnlijk onder een landelijk probleem:

Internet Rood

Connectie blauw knipperend

Heel herkenbaar.. ik heb sinds gister mijn modem binnen en loop tegen precies hetzelfde aan, rood lampje en knipperend blauw lampje. 

Ik gebeld maar de persoon wist het ook echt niet wat het kon zijn, er zou geen storing zijn oid… 

Maar nu lees ik dat hier wel. Mijn ‘case’ zou worden doorgezet naar een expert die mij dan over enkele dagen terug zou bellen.. hoe lang dat zou duren kon hij me niet zeggen want het was nogal druk. 

Ik ben nog niet teruggebeld en ga morgen zelf maar weer contact opnemen.

Gelukkig heb ik mijn Ziggo abonnement nog lopen, dus kan nog thuiswerken maar dit moet niet lang gaan duren. Niet echt een warm welkom als nieuwe klant bij Odido...

Hi @Tomodovodoo en @JBP, ik wil graag voor jullie nakijken wat hier precies aan de hand is en controleren welke acties op dit moment al zijn uitgevoerd. Zouden jullie je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in je profiel willen zetten? Je kan hierna een bericht achterlaten in dit topic, dan kijk ik mee!

Sinds 01-11 werkt het ook weer, het was een tijdelijke storing die binnen 24 uur ook weer was opgelost.

Bedankt voor deze update @Tomodovodoo, top dat je weer online bent!

Voor mij gaat Klik&Klaar niet werken helaas.
Het blijkt dat de dekkingskaart die Odido op de site bij aanmelden Klik&Klaar heeft staan de 4G dekking is en niet de 5G die het modem nodig heeft (werd mij verteld door Odido). Dus Klik&Klaar gaat in mijn woonplaats Uitgeest niet werken. 

Reageer