Skip to main content

Beste,

Ik heb al 7 dagen geen internet. Na contact geven jullie aan dat ik ben overgestapt oid. Dat klopt gedeeltelijk ik had namelijk 100 mbit en ben naar 400 gegaan. Er is een monteur van Gideon hier geweest 6 weken geleden. Vanaf het moment dat ik het eerste contact heb gehad blijkt dat er bij het terugmelden van Gideon eea mis is gegaan. Het is nl niet terug te zien en ik krijg daarna ineens allemaal mails van 6 weken geleden dat de verbinding is omgezet. Mijn aanname is dat jullie zelf iets mis hebben gedaan en dat ik nu met de gebakken peren zit. Maar mijn probleem dus. 7 dagen geen internet, ik krijg telefonisch steeds te horen dat eraan wordt gewerkt en dat jullie contact met me opnemen. Tot op heden niets gehoord. Als ik bel weten jullie ook niet. Wat voor SLA hebben jullie? En thuis heeft de rest van het gezin geen odido dus ze zijn al allemaal door hun databundel dus lekker extra kosten. Los dit svp op!!!!!!!!

Hoi @hanspeetersconsulting, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor contact met ons opneemt. Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt, daarom ben ik direct voor je gaan kijken en zie dat onze technische dienst vanmorgen Guidion heeft aangestuurd en vandaag langskomt. Zou je mij op de hoogte willen houden? Hopelijk kan de monteur dit voor je oplossen!


Beste,

Ik heb al 7 dagen geen internet. Na contact geven jullie aan dat ik ben overgestapt oid. Dat klopt gedeeltelijk ik had namelijk 100 mbit en ben naar 400 gegaan. Er is een monteur van Gideon hier geweest 6 weken geleden. Vanaf het moment dat ik het eerste contact heb gehad blijkt dat er bij het terugmelden van Gideon eea mis is gegaan. Het is nl niet terug te zien en ik krijg daarna ineens allemaal mails van 6 weken geleden dat de verbinding is omgezet. Mijn aanname is dat jullie zelf iets mis hebben gedaan en dat ik nu met de gebakken peren zit. Maar mijn probleem dus. 7 dagen geen internet, ik krijg telefonisch steeds te horen dat eraan wordt gewerkt en dat jullie contact met me opnemen. Tot op heden niets gehoord. Als ik bel weten jullie ook niet. Wat voor SLA hebben jullie? En thuis heeft de rest van het gezin geen odido dus ze zijn al allemaal door hun databundel dus lekker extra kosten. Los dit svp op!!!!!!!!

Hiep hoi probleem is opgelost. Kabelbreuk in de centrale. Monteur geeft aan uiterst verbaasd te zijn dat ik een week lang aan het lijntje ben gehouden met een probleem wat vanaf mijn eerste telefoontje duidelijk was. Toen had hij al geweten of hardware defect bij de particulier of een defect in de centrale. Maar jullie bleven eraan vast houden dat KPN iets moest doen waardoor wij 7 dagen geen internet hadden en de belbundels hier thuis er doorheen zijn gejaagd. De “passende” vergoeding dat ik 7 dagen niet hoef te betalen zijn daarom ook belachelijk...


Ik ben blij om te horen dat het opgelost is @hanspeetersconsulting! Heb je in de tussentijd niet van ons een vouchercode gehad voor onbeperkt toegang tot ons 4g netwerk? 


Ten eerste doet dit niets aan het feit dat dit probleem door jullie niet goed is opgepakt en ik aan het lijntje ben gehouden.

Heb ik wel gehad. Maar de rest van het gezin heeft geen odido, dus hebben er alleen iets aan als ik thuis ben. Maar ik werk en heb andere dingen dus dat werkt nog niet eens half. En voor tv ed heb je hier ook niets aan.


Reageer