Hallo,
Ik heb in februari een internet only abbonement bij T Mobile afgesloten. Inmiddels zitten we in mei en ik heb nog steeds geen internet. De klantenservice vertelt me elke keer wat anders of kan mij simpelweg niet helpen. Ik hoop via deze weg wat duidelijkheid te kunnen krijgen.
Thanks voor je bericht
Hallo Boris,
Heb jij misschien al een update?
Gr.
Ik ben hier aan het rondkijken, want binnenkort wordt hier in de straat glasvezel aangelegd en ik ben benieuwd hoe de kwaliteit van één en ander is en de service als er problemen zijn.
Goedemorgen
Hier word je, verwacht ik, morgen over benaderd. Je kunt uiteraard vanaf morgen ook weer een afspraak inplannen met 088 2000 151.
Ik ben hier aan het rondkijken, want binnenkort wordt hier in de straat glasvezel aangelegd en ik ben benieuwd hoe de kwaliteit van één en ander is en de service als er problemen zijn.
Helaas nog geen duidelijkheid. Ik heb vorige week alweer 3 keer gebeld om een nieuwe afspraak met de monteur te maken en zelfs dat krijg ik niet voor elkaar. Ten einde raad.
Goedemorgen
Hier word je, verwacht ik, morgen over benaderd. Je kunt uiteraard vanaf morgen ook weer een afspraak inplannen met 088 2000 151.
Dank je wel Jason. Ik wacht het maar weer af.
Het is, tot nu toe, flink verwarrend of je het gratis binnen kan laten leggen in de teksten van T-Mobile: Glasvezel internet in Roosendaal | T-Mobile
Is het glasvezelaansluitpunt echt gratis?
Ja. Sluit je een glasvezelabonnement af bij T-Mobile? Dan legt een van onze partners gratis bij jou een eigen glasvezelaansluitpunt tot in je huis. Woon je in een hoogbouwcomplex, dan krijg je altijd een gratis aansluitpunt. Ook als je geen abonnement afsluit.
Wat kost Glasvezel aanleggen? | T-Mobile Blog
Wat kost Glasvezel aanleggen bij T-Mobile?
Wij sluiten je woning gratis aan op het glasvezelnetwerk dat we in jouw wijk gaan aanleggen. Het enige dat je hoeft te doen is toestemming geven. Anders mogen we je woning niet aansluiten op ons glasvezelnetwerk. Van de gemeente hebben we toestemming om je straat op Glasvezel aan te sluiten. Jouw toestemming hebben we nodig om een glasvezelkabel van de straat naar je woning te leggen.
OK! Nou, dan krijg je het eigen glas van T-Mobile en ook de superscherpe prijzen. (zonder de € 15,- opslag van KPN)
Over de kosten kun je misschien gelijk even met ODF schakelen. Hun nummer is: 088 1633 633
Hi
Mijn welgemeende excuses dat een eerder bericht is uitgebleven. Dit is allerminst mijn bedoeling geweest en dat moet niet gebeuren. Ik zie dat er inmiddels een afspraak is gemaakt bij Guidion en dat de monteur bij je langs kan komen. Wil je ons meenemen in hoe dit bezoek is verlopen? We horen het graag van je.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.