Ivm slechte ervaringen met de zyxel box nu toch weer terug naar de fritzbox.
Echter lukt het niet om deze werkend te krijgen op de glasvezel. Begreep dat er hier wellicht hulp is?
Ivm slechte ervaringen met de zyxel box nu toch weer terug naar de fritzbox.
Echter lukt het niet om deze werkend te krijgen op de glasvezel. Begreep dat er hier wellicht hulp is?
Hi
Officiëel biedt Odido zelf geen ondersteuning op eigen apparatuur. Gelukkig hebben we de Community waar veel klanten eigen apparatuur hebben en veel kennis over onder andere Fritzboxen.
Wil je de Fritzbox aansluiten op ons ONT of heb je een eigen module? Als je een eigen module hebt en die wilt aansluiten dan moet ik die voor je registreren namelijk.
Hallo
Ik heb geprobeerd de zyxel t56 te vervangen door de fritzbox 5530, echter werkt dan de glasvezel niet. Na wat zoeken hoe het kon en bellen met de klantenservice kwam ik er via de community achter dat de fritzbox waarschijnlijk geregistreerd dient te worden?
Er zit een aansluiting in om daarop de glasvezel kabel rechtstreeks in te pluggen, maar dat werkte ook niet.
Kun je me helpen om het ding werkend te krijgen?
Alvast bedankt voor je reactie!
Het is ook mogelijk om de Fritzbox op ons ONT te installeren
Hallo,
Dat zou top zijn (de glasvezel in de Fritzbox).
Ik stuur een privebericht.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.