Ik heb bijna 4 maanden terug glasvezel aan gevraagd maar ben nog steeds niet aangesloten Heb al met de klantenservice gechatt maar komt ook niet veel van die zeggen alleen maar je krijgt vanzelf bericht maar krijg wel een mail met dat het oude apparatuur terug stuurt moet worden binnen 8 dagen anders moet ik een boete van €70 betalen als ik het terug stuur heb ik geen internet dus dat is raar maar vind het vervelend want heb glasvezel aangevraagd maar het duurt heel lang en via de klantenservice gebeurt ook niks
Ook heb ik gelijk een ticket aangemaakt naar de technische dienst met de vraag of zij willen nagaan waarom de oplevering langer duurt dan normaal. Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen en je binnenkort kan genieten van Glasvezel!
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen? Je kunt altijd met al jouw vragen bij mij terecht, ik help graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.