Skip to main content

Ik heb bijna 4 maanden terug glasvezel aan gevraagd maar ben nog steeds niet aangesloten Heb al met de klantenservice gechatt maar komt ook niet veel van die zeggen alleen maar je krijgt vanzelf bericht maar krijg wel een mail met dat het oude apparatuur terug stuurt moet worden binnen 8 dagen anders moet ik een boete van €70 betalen als ik het terug stuur heb ik geen internet dus dat is raar maar vind het vervelend want heb glasvezel aangevraagd maar het duurt heel lang en via de klantenservice gebeurt ook niks 

@Ans22 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Je hoeft het modem natuurlijk nog niet terug te sturen, ik zal er voor zorgen dat de ‘ boete’ wordt tegen gehouden. Dit kan ik op dit moment nog niet doen, omdat deze nog niet in rekening is gebracht. Wil je mij hier een seintje over geven als je hier een e-mail over ontvangt? Alvast super bedankt voor het samenwerken! 😊

Ook heb ik gelijk een ticket aangemaakt naar de technische dienst met de vraag of zij willen nagaan waarom de oplevering langer duurt dan normaal. Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen en je binnenkort kan genieten van Glasvezel! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen? Je kunt altijd met al jouw vragen bij mij terecht, ik help graag! 💗


Reageer