Skip to main content

Hallo,

Vandaag Glasvezel en TV van Odido ontvangen. 

Internet via de Zyxel wifi werkt, maar mijn hele LAN ligt plat qua intenet.

 

De IP range van mijn Unifi LAN met Cloudkey is 192.168.0.100. 

De IP Range van de Zyxel zit op 192.168.1.1

 

Als ik de IP-range van de Zyxel T-56 op die range zet of DHCP van de Zyxel uit, dan heb ik geen internet meer. 

 

Wat doe ik fout? Ik wil niet alle vaste IP adressen van mijn LAN opnieuw instellen. Neem aan dat het kan via de Zyxel?

 

Alvast bedankt,

 

Michael

De Zyxel T-56 router heeft problemen met apparatuur zoals o.a. de Cloudkey.

Er is een firmware-update voor, maar die is nog in de testfase. Als je je klantnummer invult in je profiel hier, kan @Tommie van Odido je op de lijst zetten waarmee je de nieuwe firmware met voorrang kunt krijgen. Hoogstwaarschijnlijk zijn de problemen dan over.


Hi @Mikkim10, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet, thanks voor de tip @henkdeleeuw. Hopelijk is het na de update verholpen maar dat durf ik niet 100% te zeggen. De update zal spoedig gepushed worden naar jouw modem. De verbinding zal dan ongeveer drie tot vijf minuten wegvallen.


Heb inmiddels de Zyxel er tussenuit gehaald en en rechtstreeks op mijn USG aangesloten. Dat werkt.

Deze post heeft me geholpen met de instellingen: 

 


Reageer