Goededag,
Ik ben sinds 2022 klant bij Odido (T-Mobile) en sindsdien maak ik gebruik van 3 wifi punten.
Nu heb ik sinds vorige maand (Februari) een nieuwe zyxel56 modem gekregen i.v.m internet snelheid problemen.
Sinds ik het nieuwe modem heb weigerd Odido 3 wifi punten op te sturen omdat hun aangeven dat 3 wifipunten niet werken op 1 modem, ik heb hier al 7 mensen overgesproken.
Ik heb sinds ik mijn nieuwe modem heb al 3 wifi punten actief staan 2 nieuwe en 1 oude.
Tot op heden nog geen enkele problemen gehad met internet, alleen met het systeem van Odido dat hun niet 3 nieuwe wifi punten kunnen toesturen alleen maar maximaal 2.
Vandaag kreeg ik een email dat ik mijn oude wifi punt moest terug sturen of een boete betalen.
Ik had nog geen eens een mail gehad dat ik hem retour zou moeten sturen, ik wil namelijk gebruik blijven maken van 3 wifi punten omdat ik anders geen wifi in de tuin heb.
Dit heb ik namelijk ook al 7x aangegeven bij de klantenservice en had ik gevraagd of een leidinggevende mij zou kunnen bellen omdit probleem op te lossen.
De 7de werknemer die ik heb gesproken bij Odido gaf mij het advies om hier een post te plaatsen zodat dit probleem direct met het hoofdkantoor kon worden opgenomen en hopelijk ook opgelost kan worden, met een 3de nieuwe wifi punt.
mvg,
Kevin