Hoi,
wij hebben 3 weken geen internet gehad door een defect. Wij hebben aanzienlijke kosten gemaakt op onze mobiele abonnementen(niet t-mobile). Hoe kunnen wij compensatie aanvragen?
Hoi,
wij hebben 3 weken geen internet gehad door een defect. Wij hebben aanzienlijke kosten gemaakt op onze mobiele abonnementen(niet t-mobile). Hoe kunnen wij compensatie aanvragen?
De vergoeding die je kunt verwachten is maandbedrag/30 x 3 weken. Indirecte schade wordt op een consumentenlijn niet vergoed. T-mobile stelt wel gratis unlimited data vouchers ter beschikking voort T-mobile, Tele2 en Ben sims.
De vergoeding die je kunt verwachten is maandbedrag/30 x 3 weken. Indirecte schade wordt op een consumentenlijn niet vergoed. T-mobile stelt wel gratis unlimited data vouchers ter beschikking voort T-mobile, Tele2 en Ben sims.
Dank. Hoe kan ik de compensatie aanvragen?
Een moderator leest hier mee en zal binnenkort wel reageren.
Een moderator leest hier mee en zal binnenkort wel reageren.
Dank eric.
Hi
Ik heb alleen de juiste data nodig, klopt het dat je op 27-06 tot en met 07-07 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik die periode voor je vergoeden, ik lees graag je reactie terug!
Hi
Ik heb alleen de juiste data nodig, klopt het dat je op 27-06 tot en met 07-07 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik die periode voor je vergoeden, ik lees graag je reactie terug!
Hoi Tommie, nee de 1e melding was op 20-06. Referentienummer 64151923. Internet werd op 07-07 gerepareerd.
Ik heb de vergoeding direct voor je in orde gemaakt, dit is terug te zien en wordt verrekend met een volgend factuur.
Ik heb de vergoeding direct voor je in orde gemaakt, dit is terug te zien en wordt verrekend met een volgend factuur.
Dank voor de service Tommie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.