3 weken geen diensten compensatie

  • 20 July 2023
  • 8 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 1

Hoi,

wij hebben 3 weken geen internet gehad door een defect. Wij hebben aanzienlijke kosten gemaakt op onze mobiele abonnementen(niet t-mobile). Hoe kunnen wij compensatie aanvragen?

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @Jordi14, uiteraard zal ik de periode dat je geen diensten hebt gehad voor je vergoeden.

Ik heb alleen de juiste data nodig, klopt het dat je op 27-06 tot en met 07-07 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik die periode voor je vergoeden, ik lees graag je reactie terug! 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De vergoeding die je kunt verwachten is maandbedrag/30 x 3 weken. Indirecte schade wordt op een consumentenlijn niet vergoed. T-mobile stelt wel gratis unlimited data vouchers ter beschikking voort T-mobile,  Tele2 en Ben sims.

Reputatie 1

De vergoeding die je kunt verwachten is maandbedrag/30 x 3 weken. Indirecte schade wordt op een consumentenlijn niet vergoed. T-mobile stelt wel gratis unlimited data vouchers ter beschikking voort T-mobile,  Tele2 en Ben sims.

Dank. Hoe kan ik de compensatie aanvragen?

Reputatie 7
Badge +14

Een moderator leest hier mee en zal binnenkort wel reageren.

Reputatie 1

Een moderator leest hier mee en zal binnenkort wel reageren.

Dank eric.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jordi14, uiteraard zal ik de periode dat je geen diensten hebt gehad voor je vergoeden.

Ik heb alleen de juiste data nodig, klopt het dat je op 27-06 tot en met 07-07 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik die periode voor je vergoeden, ik lees graag je reactie terug! 

Reputatie 1

Hi @Jordi14, uiteraard zal ik de periode dat je geen diensten hebt gehad voor je vergoeden.

Ik heb alleen de juiste data nodig, klopt het dat je op 27-06 tot en met 07-07 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik die periode voor je vergoeden, ik lees graag je reactie terug! 

Hoi Tommie, nee de 1e melding was op 20-06. Referentienummer 64151923. Internet werd op 07-07 gerepareerd.

Reputatie 7
Badge +9

@Jordi14 bedankt voor je snelle reactie en de juiste data.

Ik heb de vergoeding direct voor je in orde gemaakt, dit is terug te zien en wordt verrekend met een volgend factuur.

Reputatie 1

@Jordi14 bedankt voor je snelle reactie en de juiste data.

Ik heb de vergoeding direct voor je in orde gemaakt, dit is terug te zien en wordt verrekend met een volgend factuur.

Dank voor de service Tommie.

Reageer