Wist je dat je bij Odido ook losse zenders kan toevoegen aan je basispakket of gebruik kan maken van een dagpas? Zo hoef je niet gelijk te kiezen voor een heel zenderpakket, maar kan je wel genieten van jouw favoriete zender!
Zelf kiezen
Met Zelf kiezen voeg je een zender voor 1 maand toe. Is de maand om? Dan haal je de zender gewoon weer weg of je kiest er voor om deze te behouden. Op onze website vind je het zenderoverzicht. Als je ‘Zelf kiezen’ aanvinkt, krijg je gelijk een overzicht van het aanbod.
Dagpas
De naam zegt het al, met een dagpas kan je 1 dag genieten van de door jou gekozen zenders, je krijgt dan 24 uur toegang. De dagpas is te bestellen voor ESPN of Ziggo Sport Totaal. Je krijgt gedurende 1 dag toegang tot het volledige zenderpakket. Ideaal als je een spannende wedstrijd van jouw favoriete team wil zien!
Wat is het verschil?
Met Zelf kiezen kijk je minimaal 30 dagen naar de door jou gekozen zender. De dagpas is 1 dag (24 uur) beschikbaar.
Activeren
Mediabox, TV Box en Smart TV app
- Open het TV Menu
- Klik op je account (links bovenin de hoek).

- Klik vervolgens op ‘Zelf kiezen zenders’. Het aanbod aan zenders zal verschijnen.

- Kies de gewenste zender en/of dagpas en vul je TV-pincode in (Je vindt deze in jouw Mijn Odido).
- Veel kijkplezier!
Odido Online TV (webversie)
- Ga naar de website en log in met jouw TV-inloggegevens (je vindt deze in jouw Mijn Odido).
- Klik op je profiel (rechts bovenin de hoek).

- Klik vervolgens op ‘Zelf kiezen’ (aan de linkerkant van het scherm). Het aanbod aan zenders zal verschijnen.

- Kies de gewenste zender en/of dagpas en vul je TV-pincode in (je vindt deze in jouw Mijn Odido).
- Veel kijkplezier!
Odido Online TV app (Android/iOS)
Het is niet mogelijk om Zelf kiezen of de dagpas te activeren in de Odido Online TV app voor Android en iOS. Wil je hier toch gebruik van maken? Volg dan de stappen hierboven onder het kopje ‘Odido Online TV (webversie)’.
Deactiveren
Met Zelf kiezen ga je een doorlopend abonnement aan voor de desbetreffende zender. Indien je hier geen gebruik meer van wil maken, dien je dit zelf stop te zetten. Je doet dit door dezelfde stappen te volgen als bij de activatie.
Meer informatie over Zelf kiezen of de dagpas? Neem dan een kijkje op onze website.