Info

Inloggegevens TV: TV-klantnummer en TV-pincode

  • 26 August 2021
  • 37 reacties
  • 7583 Bekeken


Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 4

Hoi @ShakuBas, dat is gek! Dit kun je oplossen met een reset naar de fabrieksinstellingen. Je kunt deze stappen volgen: 

Laat je me weten of het gelukt is?

Groetjes, Ishana

Dank je Ishana, het is gelukt.

Reputatie 2

Op 29 mei as. komt Guidion langs voor de aansluiting van het glasvezel modem en de aansluiting van de televisie decoder. In mijn online omgeving zie ik ook nog geen (toekomstig) glasvezel en tv abonnement staan. Ook kan ik in de online klant omgeving nog geen thuis abonnement toevoegen. *Moderator edit: vermeld graag geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic.*

Thuispakket met alle apparatuur heb ik reeds in mijn bezit.

Gaat dit goed, ben ik te vroeg en volgt dit nog? Of is er sprake van een bug in het systeem?

 

Groet Patrick

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @flyinghigh75, heel fijn dat je dit hier laat weten, dit is absoluut op te lossen! Ik zie dat je met het email adres waarmee je ook inlogt op de Community een koppelcode kan aanvragen via deze link: My T-Mobile abonnement toevoegen. Ik neem aan dat je vervolgens een foutmelding krijgt, zou je een screenshot hiervan kunnen delen in dit topic?

Ik ben benieuwd, hier is zeker een oplossing voor te vinden! 🙂

Reputatie 2

Hoi @flyinghigh75, heel fijn dat je dit hier laat weten, dit is absoluut op te lossen! Ik zie dat je met het email adres waarmee je ook inlogt op de Community een koppelcode kan aanvragen via deze link: My T-Mobile abonnement toevoegen. Ik neem aan dat je vervolgens een foutmelding krijgt, zou je een screenshot hiervan kunnen delen in dit topic?

Ik ben benieuwd, hier is zeker een oplossing voor te vinden! 🙂

Hi Cal,

 

Dank voor de snelle terugkoppeling. Guidion zal op maandag 29 mei de oplevering gaan verzorgen met het installatiepakket. Deze heb ik reeds in mijn bezit.

Ik heb inmiddels de link geopend en het abonnement gevonden. Ook heb ik de TV inlog gegevens hier gevonden. Die heb ik alvast!

 

Groet, Patrick

Reputatie 7
Badge +4

Super, dat is heel mooi om te horen @flyinghigh75! Graag gedaan, ik wens je alvast heel veel plezier met de Internet en TV verbinding toe! 😃

 

Op zoek naar je TV-pincode of TV-klantnummer van T-Mobile voor thuis? Op deze pagina lees je waar je de TV-inloggegevens kunt vinden.

 

Bij T-Mobile voor thuis ontvang je persoonlijke inloggegevens om je TV-diensten te kunnen registreren. De inloggegevens bestaan uit de TV-pincode en het TV-klantnummer. De TV-pincode bestaat altijd uit vier cijfers en het TV-klantnummer uit tien cijfers. Je TV-inloggegevens vind je in My T-Mobile Thuis.

 

Zo vind je jouw TV-pincode en TV-klantnummer

Het kan zich natuurlijk voordoen dat je jouw inloggegevens vergeet. Geen zorgen, dit kun je altijd weer terugvinden. Je kunt je TV-pincode en TV-klantnummer eenvoudig vinden in je My T-Mobile Thuis omgeving. Log allereerst in met je e-mailadres en ga vervolgens naar "Instellingen" en dan "TV". Dan kom je op de bovenstaande pagina terecht. Het TV-klantnummer bestaat altijd uit tien cijfers en de TV-pincode altijd uit vier cijfers. 

 

Waar kun je de TV-inloggegevens nog meer voor gebruiken?

Je hebt je inloggegevens nodig wanneer je TV van T-Mobile voor thuis installeert. Net als bij het activeren van de T-Mobile TV Anywhere App en/of ESPN Watch. Gebruik de TV-pincode als je het Kinderslot wilt instellen of als je films of series wilt huren via de Videoshop.

Waar kun je de TV-inloggegevens nog meer voor gebruiken?

Als jij vaak je pincode moet invullen wanneer je tv-kijkt, dan kan dit met twee dingen te maken hebben. Wellicht is het account met een andere leeftijdsclassificatie nog actief. Wanneer er vaak om een pincode wordt gevraagd, is het ook altijd slim om te testen of je op het juiste profiel kijkt. Als dit niet de boosdoener is, volg dan de volgende stappen. Stel je leeftijd in op ‘18’ via de ‘menu-knop afstandsbediening’, categorie ‘Thuis’, klik op 'Wissel profiel’, kiest het gewenste profiel en kies dan ‘18’ als leeftijdgrens. Zo ben je van dit probleem af. 

 

Ik wil een abonnement toevoegen maar dan zegt ie dat het adres niet klopt??? en ik kan dus mijn pincode niet vinden! Wat  moet ik nou doen?

Ik wil een abonnement toevoegen maar dan zegt ie dat het adres niet klopt??? en ik kan dus mijn pincode niet vinden! Wat  moet ik nou doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CiBe, goed dat je dit aankaart.

Dit is bij ons bekend, we hebben hier nog geen oplossing voor. Ik heb je meegenomen in het onderzoek, we zijn ermee bezig! Ook heb ik je een privébericht gestuurd met je inloggegevens van de tv! Excuses voor het ongemak. 

Ik heb een klantcode en pincode gebruikt op mijn TV, daar zegt de App dat inloggen mislukt is omdat de gegevens onjuist zijn. Met dezelfde gegevens via mijn telefoon en laptop ingelogd en dat gaat wel goed…

 

Wat is er loos ? (ik moet zeggen dat ik pas 28 september glasvezel via Odido thuis krijg aangesloten...)

Ik heb een klantcode en pincode gebruikt op mijn TV, daar zegt de App dat inloggen mislukt is omdat de gegevens onjuist zijn. Met dezelfde gegevens via mijn telefoon en laptop ingelogd en dat gaat wel goed…

 

Wat is er loos ? (ik moet zeggen dat ik pas 28 september glasvezel via Odido thuis krijg aangesloten...)

Ah wacht.. ergens ver weg op dit forum zie ik dit staan: 

Let op: de Odido TV app werkt alleen op Internet + TV Odido aansluitingen. Mocht je ook buitenshuis willen genieten van Odido TV? Dan kan je gebruik maken van onze Odido TV Online App voor mobiel, tablets of de webversie met een wereld aan programma's en handige functies.

Dan zal dat het probleem zijn

Reputatie 7
Badge +9

Hey @VanTurenhout, welkom op onze Community!

Wat fijn om te zien dat je het antwoord zelf al gevonden hebt. Dit is inderdaad pas vanaf de 28e mogelijk. Ik wens je voor dan alvast veel kijkplezier! 

Reageer