Hi m13p13, heeft de reset geholpen? Ik heb je verbinding gecontroleerd en deze ziet er gelukkig goed uit! Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten, dan ga ik voor je aan de slag!
Wij hebben ook al een tijdje last van blokkerig beeld. Alles nagelopen en gedaan maar geen resultaat. Kunnen jullie de modem resetten? We hebben een box met opname functie.
Alvast bedankt.
Goedemorgen,
Ook ik heb alle stappen ondernomen om het beeld niet meer te laten haperen, maar helaas zonder resultaat. Ik heb de tv box en de modem gereset, de modem is met een kabel aangesloten, ik heb het kanaal van het internet veranderd, maar helaas geen resultaat.
Wie oh wie kan mij helpen? Of kan er een monteur langskomen om naar de verbinding te kijken? Mijn beeld is al haperend vanaf het begin van de aansluiting. (Dec 2017)
Door een verbouwing heb ik er nooit echt serieus naar gekeken, maar nu begint het me toch we te irriteren en vooral omdat na het uitvoeren van de stappen de verbinding van de wifi en het beeld van de tv niet verbeterd.
@Soetekouw,
Ik help je graag verder. Een reset op jouw modem kun je zelf doen, lees
hier hoe. Een reset van jouw TV Box met opnamefunctie kan ik voor jou doen. Is het goed dat ik dit morgenochtend uitvoer? Dan kun je tot die tijd eventueel opgenomen programma's nog terugkijken!
@ Fabiovv
We gaan hier samen alles aan doen om jou een fijne kijkervaring te kunnen bieden! Hoe heb je jouw TV Box aangesloten? Is dat via een apparaatje, via wifi of met een kabel naar het modem? Laat het me weten, dan ga ik verder voor je aan de slag!
Morgenochtend is goed, apparaat is rechtstreeks op de kabel aangesloten.
@Soetekouw,
Ik help je graag verder. Een reset op jouw modem kun je zelf doen, lees hier hoe. Een reset van jouw TV Box met opnamefunctie kan ik voor jou doen. Is het goed dat ik dit morgenochtend uitvoer? Dan kun je tot die tijd eventueel opgenomen programma's nog terugkijken!
@ Fabiovv
We gaan hier samen alles aan doen om jou een fijne kijkervaring te kunnen bieden! Hoe heb je jouw TV Box aangesloten? Is dat via een apparaatje, via wifi of met een kabel naar het modem? Laat het me weten, dan ga ik verder voor je aan de slag!
Hai Sterre,
Via een kabel naar het modem.
@Soetekouw Ik heb zojuist jouw TV Box gereset!
@Fabiovv Kun je mij in een
privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kijk ik graag met je mee in jouw abonnement!
@Sterre
Jij zegt box gereset maar probleem is nog steeds aanwezig!
Hi
@Soetekouw,
Dan gaan we verder op zoek naar de oplossing! Heb je de
fabrieksreset van jouw modem al kunnen uitvoeren?
Ik zit ook met het bovenstaande probleem en heb het afgelopen vrijdag pas laten aansluiten. Welgeteld 2 dagen goed beeld gehad, toen lichtjes aan het haperen en nu half beeld wat wegvalt. Alle stappen zijn doorlopen en er is geen storing.
Dus wat nu?
Hi,
@MissJames
We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte:
http://t-mobile.nl/thuisstoring.
Hallo,
Ik heb sinds gisteren na installatie extreem last van blokkerig beeld bij live TV.
Trouwens als ik begin gemist selecteer, heb ik er geen last van.
Aangezien alles gisteren met nieuwe apparatuur en nieuwe kabels is geïnstalleerd, lijkt het mij geen hardware probleem.
@Siddartha en @Paul.C,
Super dat jullie bovenstaande stappen zo precies opgevolgd hebben. Nu zie ik dat er een storing is geweest in Noord Limburg waar er een blokkerige beeld voor TV werd verstuurd. Dt probleem is vannacht gelukkig verholpen!
Kunnen jullie checken of het TV beeld bij jullie ook hersteld is? Zo nee, dan wil ik nog het volgende van jullie vragen:
-Nog eenmaal de TV Box van de stroom halen.
-Kun je met een andere internetkabel (UTP) testen?
-Kun je jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers in een privébericht aan mij sturen?
Ik ben heeeel benieuwd!
In oost Gelderland is het nog steeds ellende met het signaal helaas. De tv werkt slecht en de rest werkt gewoon top.
Hoi
@n.schaart en
@Elessar
We krijgen meldingen binnen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Wij werken hard aan de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte:
Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Hoi @n.schaart en @Elessar
We krijgen meldingen binnen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Wij werken hard aan de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Hi
@Sander,
Bedankt voor het antwoord. Weet ik in ieder geval dat het issue niet aan mijn kant van de kabels zit.
Hoop dat het snel opgelost is.
Misschien een tip voor anderen die er ook last van hebben: ga kijken via begin gemist. Bij mij werkte dat gisteren in ieder geval goed. Geen haperingen en geen blokken in beeld.
Bedankt voor de tip, @n.schaart! Fijn dat je met ons en onze klanten meedenkt, topper. 😃
Bij mij ook al een aantal dagen haperend beeld. ook met opgenomen programma’s
heel vervelend.
woon in gelderland
Hoi gabrielle,
Gelukkig is het algemene probleem met het TV-beeld opgelost. Merk jij dit in jouw TV-kijkgemak ook? Zo niet, kun je dan de
reset proberen? Ik hoor graag of jij weer fijn TV kunt kijken!
Heb steeds problemen met tv beeld en geluid dit is als ik het lees al bij meerdere het geval
heb alles geprobeerd maar niks helpt als dit zo blijft stap ik over naar een andere provijder
ben het zat dat ik tijdens een film of dart wedstrijd alles moet missen
mvg gerrit
Hoi
@gvanderpol
We ontvangen momenteel meerdere meldingen rondom TV. We hebben het in onderzoek en houden iedereen in dit topic op de hoogte:
Problemen TV Thuis. Excuus voor het ongemak.
Weer zo,n antwoord
Probleem heb ik ook maar even de netwerk beheerder gemaild en dit was hun antwoord
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik heb het voor u nagekeken, maar in heel Denekamp hebben wij op dit moment geen enkele openstaande storing.
Mocht deze storing in het glasvezel netwerk zitten is hier bij ons dus tot op heden nog geen melding van binnen gekomen van geen enkele provider.
Mij vertellen ze steeds dat ze er mee bezig zijn, wie verteld nu de waarheid!!!!
ik heb sinds de laatste updates last van beeld wat op zwart gaat. Meestal voor een paar seconden en dan gaat het weer gewoon verder. Alle stappen al meerdere keren doorlopen, maar het probleem blijft. Verder geen foutcodes of iets dergelijks.
Hi @Davecaenen, daar gaan we naar kijken! Gaat je beeld helemaal op zwart (zie je ook geen menu) of zie je wel een menu en hoor je geluid maar zie je alleen geen beeld? Maak je toevallig gebruik van Powerline adapters/Devolo's?
Ik heb je TV verbinding op afstand bekeken en ik zie nagenoeg geen storing. Als je ook geen menu en geluid hebt zou je dan eens een andere HDMI-kabel willen testen? Als je wel een menu en geluid hebt zou je dan onderstaande stappen eens uit willen voeren en een andere netwerkpoort willen testen?
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Ik hoor graag wat het resultaat is!
Om details 5 minuten wel weer blokkerig beeld. Dit geldt voor beide tv ontvangers en bijna alle zenders. Internet snelheid is wel prima. Modem en beide stb van stroom halen helpt niet. Met kpn op glasvezel nooit last van gehad. Niet erg blij 😞
Hoi!
We hebben altijd blokken in beeld alleen bij de Duitse zenders.