Skip to main content
Info

Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?

Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?
Toon eerste reactie

29 reacties

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 29 november 2022

Hi @Peter9691, dankjewel voor de aanvulling! Yes, ik zag inderdaad de log terug van mijn collega. Ik zag alleen dat er nog bepaalde informatie ontbrak, dus ik heb het onderzoek vandaag gestart met alle informatie die de technische dienst nodig heeft. Zo kan de technische dienst er zo snel mogelijk mee aan de slag. 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 7 december 2022

Hi @Peter9691, ik wil je graag laten weten dat de technische dienst een nieuwe TV Box jouw kant op heeft gestuurd om het probleem op te lossen. Ik zie dat de TV Box al bij jou binnen is. Ben je hiermee probleemvrij? Ik hoor het graag! 😊


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 8 december 2022
Lisa schreef:

Hi @Peter9691, ik wil je graag laten weten dat de technische dienst een nieuwe TV Box jouw kant op heeft gestuurd om het probleem op te lossen. Ik zie dat de TV Box al bij jou binnen is. Ben je hiermee probleemvrij? Ik hoor het graag! 😊

Hoi Lisa, De box is vandaag binnen en na een aantal keer alles opnieuw opstarten, kabels verwisselen en een fabrieksreset kan ik weer tv kijken. Bedankt voor je opmerkzaamheid.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 9 december 2022

Hi @Peter9691, wat super om te lezen! 😁 Dankjewel voor het aangeven en heel graag gedaan. Zojuist heb ik een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de dagen dat je geen tv hebt kunnen kijken. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Veel kijk-plezier! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen