Info

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!

Alles over de Odido TV app voor smart-tv's!

Toon eerste reactie

695 reacties

Reputatie 2

Ik wil graag weten of er al wat bekend is van een update wanneer de nieuwe tv app uitgerold word ik heb een Samsung tv QE55Q67B uit 2022  

Reputatie 5

@Ben1953 Wees maar blij dat je de oude app nog hebt. Die nieuwe (die ik al op mijn oudere Samsung TV heb) bevat nog problemen (zie mijn andere reacties in dit topic).

Reputatie 2

Ik heb nog geen antwoord ontvangen van Odido!!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ben1953, de uitrol voor de 2022 modellen is nog niet klaar om gelanceerd te worden. Zodra dit wel zo is zullen we dit laten weten! 

Reputatie 5

@Tommie van Odido Krijg ik ook antwoord?

Als de app niet goed genoeg is voor nieuwere televisies, waarom dan wel voor modellen van 2020 en eerder?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark-DenHaag, als je via de webbrowser of app op je telefoon de opname verwijderd, krijg je dan ook het draaiende cirkeltje? Uit welk bouwjaar komt je tv? 

Reputatie 5

Uit 2020 uit mijn hoofd.

Verwijderen met de oude app die op de googletv staat werkt het wel goed.

Reputatie 7
Badge +9

De update voor de 2020 modellen is nu in onderzoek en wachten op goedkeuring @Mark-DenHaag. Hopelijk gaat alles goed en kunnen we de update doorzetten! 

Reputatie 5

@Tommie van Odido Maar zijn daar ook de genoemde issues met opnames terugkijken en verwijderen in opgelost?

Hey @Ben1953, de uitrol voor de 2022 modellen is nog niet klaar om gelanceerd te worden. Zodra dit wel zo is zullen we dit laten weten! 

@Demi van Odido ik blijf ook graag op de hoogte, hier ook problemen op samsung TV, zwart beeld bij starten en valt uit tijdens kijken. Ik heb Odido nu 2 maanden, prima internet, maar ben niet te spreken over live tv kijken.

model: QE50Q60BAUXXH (2022)

app versie: 2.0.2337

Reputatie 5

Kan er niet gewoon iemand even concreet reageren?

Reputatie 2

Bij mij werkt alles goed na de update geen onderbrekingen met tv kijken alleen zwart beeld bij het opstarten maar dat is altijd met iptv.In plaats van dat zwarte beeld kunnen jullie ook een logo laten zien

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, de update voor de Samsung TV is voor de modellen van 2022 teruggedraaid. Dit omdat er continue een foutmelding was, wat tv kijken lastig maakte. We gaan hiermee aan de slag om het op te lossen voordat er opnieuw een update wordt uitgebracht.

Reputatie 2

Ik merkte het ineens weer de ouwe app op de tv snapte er al niks van bedankt voor het bericht.

Vorige week hebben we automatisch de nieuwe app op onze Smart tv gekregen, met het nieuwe tv menu.

Sinds gisteren werkt deze niet meer, werkt de tv weer met de oude app. Hierdoor moet de app telkens weer herstart worden wanneer de tv wordt aangezet.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de nieuwe app weer gaat werken?

Reputatie 5

Niet, Odido gebruikt ons gebruikers als testers. Ik ben ook al 3 keer van nieuwe naar oude en weer nieuwe app geswitched. 

Reputatie 5

Ik ben nu serieus geïrriteerd en er helemaal klaar mee, tijdens de voetbal deze avond moet ik de app elk uur opnieuw starten omdat het beeld hapert en vastloopt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark-DenHaag ik snap dat het niet lekker voetbal kijken zo is! Ik weet niet exact wat er gisteren aan de hand was, maar ik heb het uitgevraagd bij ons tv-team zodat ze dit kunnen uitzoeken. Hopelijk komt het dan niet meer voor!

Op mijn LG OLED evo G4 4K Smart TV 2024 werkt de terug-knop van de ab niet als verwacht. In plaats van te wisselen tussen de laatste twee zenders komt de vraag of de app afgesloten moet worden.

Op mijn LG OLED evo G4 4K Smart TV 2024 werkt de terug-knop van de ab niet als verwacht. In plaats van te wisselen tussen de laatste twee zenders komt de vraag of de app afgesloten moet worden.

Dat is er uit gehaald.

Er waren klachten dat de Odido TV app niet afgesloten kon worden.

Mijn verzoek was dan ook bijvoorbeeld de back knop lang ingedrukt houden dat de melding app afsluiten komt. (2 functies onder een knop)

Back naar het vorige kanaal werkt niet meer.

(In mijn geval gaat het over de Android TV app)

Reageer