Skip to main content

 

De Odido TV app is nu beschikbaar voor jouw Samsung of Android smart-tv, Apple TV, Amazon Fire TV en LG TV!

 

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu!

 

Geschikte apparaten

De Odido TV app voor smart-tv’s is geschikt voor de volgende apparaten: 

  • Samsung smart-tv's vanaf bouwjaar 2018
  • Android smart-tv's van Philips en Sony (Android TV 8 of hoger)
  • Mediaplayers met Android TV 8 of hoger
  • Google Chromecast 2020 met Google TV (Android TV 8 of hoger)
  • Apple TV (TV4 en nieuwer)
  • Amazon Fire TV voor Amazon Fire sticks, TV’s en Cubes (Fire OS 6 of nieuwer)
  • LG TV (toestellen vanaf 2016 met WebOS 3.0 of hoger)*

*Specifieke versies WebOS3.0(M2) en WebOS3.5(M2R) met deze chipsets zijn een uitzondering

 

Waar check ik de versie van mijn apparaat en of deze up to date is?

  • Via Instellingen > Over > Versie kun je zien welke versie je geïnstalleerd hebt.
  • Via Instellingen > Over > Software upgrade kun je kijken of de software up-to-date is.

Benieuwd naar wanneer andere apparaten ook geschikt zijn? Houd onze website dan goed in de gaten!

 

Verschillen met de TV Box

  • De functionaliteit, het tv-menu en de content zijn hetzelfde als op de TV Box
  • Je gebruikt nu natuurlijk de afstandsbediening van je smart-tv of mediaplayer, waardoor de navigatie anders kan zijn
  • Omdat je een andere afstandsbediening gebruikt, werkt het tv-menu soms iets anders dan je gewend bent. 
  • De Adult zenders en Erotiek content in de Videoshop zijn niet beschikbaar (niet toegestaan door Google) in de Odido TV app voor Android TV, Amazon Fire TV en Apple TV.

 

Verschillen met Odido online TV app

Odido TV app (smart-tv) Odido online TV app (mobiel/browser)
  • Om thuis van te genieten
  • Downloaden op het grote scherm
  • Apparaat moet altijd verbonden zijn met het Internet voor thuis van Odido
  • Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, heb je geen TV Box meer nodig
  • Dus geen kastjes, geen kabels en geen extra afstandsbediening meer
  • Eén afstandsbediening via je menu op je smart-tv, naast andere apps zoals Netflix, Videoland, etc.
  • Programma’s en functies gelijk aan Odido TV met TV Box
  • Kan op 4 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 4 apparaten tegelijk worden gebruikt
  • Om onderweg van te genieten
  • Downloaden op je mobiele devices (kleine schermen)
  • Dataverbruik via wifi of je mobiele internetbundel
  • Overal in de EU te gebruiken
  • In combinatie met Google Chromecast is Odido online TV via je mobiele device te streamen naar een groot scherm
  • Programma’s iets beperkter dan de Odido TV app, maar met dezelfde handige functies
  • Kan op 5 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 3 apparaten tegelijk worden gebruikt

 

 

Installatie

De app is heel makkelijk te downloaden via de Google Playstore, Apple App store of de Amazon store op een smart-tv of het apparaat. Wanneer de app gedownload is, kan je de app openen en inloggen met jouw tv-klantnummer en tv-pincode. Deze inloggegevens vind je ook terug in Mijn Odido

TIP: Plaats de Odido TV app tussen je favoriete apps. Ga naar het Home-scherm en selecteer de Odido TV app. Houd de OK knop ingedrukt en verplaatst de app naar de gewenste plek in de lijst. Zo kan je de app heel makkelijk vinden!

 

FAQ

Algemeen

Kan ik de Odido TV app ook buitenshuis gebruiken?

Nee, dat is niet mogelijk in verband met de rechten van contentaanbieders. Met de Odido TV app kijk je thuis alles wat je ook kunt zien met de TV Box. Voor onderweg is er de Odido TV app, met een wereld aan programma’s en handige functies. 

 

Wat is het verschil tussen de Odido TV app en de Odido TV app?

Met de Odido TV app kijk je thuis draadloos tv zoals jij wilt. Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, kijk je zonder TV Box, zonder kabels en met één afstandsbediening. Ben je onderweg? Dan gebruik je de Odido TV app, om in Nederland én de hele EU mobiel tv te kijken waar je maar wilt.

 

Hoe kan ik Odido TV app bedienen met mijn eigen afstandsbediening?

Kijk hier voor meer uitleg over het gebruik van je tv afstandsbediening.

 

Kan ik 4K tv-zenders kijken met de Odido TV app?

Dat gaat helaas nog niet. Wel zijn de tv-zenders, net zoals op de TV Box, te bekijken in HD-kwaliteit. Sommige zenders zijn alleen in SD-kwaliteit te bekijken.

 

Welke zenders kan ik bekijken met de Odido TV app op mijn smart-tv?

Met de Odido TV app kijk je thuis naar alle zenders uit het basispakket, zoals je gewend bent. Je hebt geen TV Box meer nodig om je favoriete programma's te bekijken. De enige uitzondering is dat je op Apple TV en Android TV geen Adult zenders kunt bekijken. Bekijk hier het actuele zenderoverzicht.

 

 

Compatibiliteit

Op welke apparaten kun je de Odido TV app downloaden?

De Odido TV app is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung smart-tvs vanaf 2018, Apple TV 4K en nieuwer, Android smart-tv’s met Android 8 en nieuwer en op de Amazon Fire TV apparaten met Fire OS 6 of nieuwer. Kun je de Odido TV app niet vinden in de app store? Dan heb je geen geschikte smart-tv of apparaat. LG smart-tv’s worden momenteel nog niet ondersteund.

 

Ik heb een smart-tv van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor Odido TV?

Momenteel is Odido TV alleen geschikt gemaakt voor smart-tv’s van het merk Samsung en Android smart-tv’s van o.a. Philips en Sony en via Apple TV. Ook werkt Odido TV op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020) en via de Amazon Fire TV apparaten zoals de sticks, TV’s en Cubes en via LG TV. Via onze website laten we weten wanneer toestellen van andere merken ook geschikt zijn voor Odido TV én in dit topic.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de Amazon Fire TV, waar kan ik hier meer informatie over vinden? 

Alle informatie over de Amazon Fire TV app kun je vinden in het topic: Alles over de Odido TV app voor Amazon Fire TV!.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de LG app, waar kan ik hier meer informatie over vinden?

Alle informatie over de LG app kun je vinden in het topic: Alles over de Odido TV app voor LG TV (bèta-versie)!

 

 Hoe controleer ik of mijn televisie geschikt is voor de Odido TV App?

  • Ga naar het app-menu van je smart-tv of mediaplayer
  • Zoek bij de Apps naar Odido TV
  • Gevonden? Dan kun je de app downloaden en hoef je voor dit apparaat geen TV Box te bestellen.

Heb je een Android TV? Ga dan naar home > instellingen > over, om te zien welke versie je geïnstalleerd hebt.

 

Extra opties en functies

Welke programma’s kan ik terugkijken met de Odido TV app?

Je kijkt gewoon alles zoals je gewend bent van de TV Box. Bekijk het zenderoverzicht en vink het filter ‘Terug Kijken’ aan voor het actuele zenderaanbod.

 

Kan ik aankopen doen met de Odido TV app?

Wil je een film huren of een À la Carte zender bestellen? Doe dat dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via https://www.tv.odido.nl/. Met Apple TV en Android TV kan dit helaas nog niet.

 

Kan ik video on demand kijken met de Odido TV app?

Video on demand kun je op elk apparaat bekijken. Wil je een film huren? Huur deze dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via https://www.tv.odido.nl/. Je kunt de film daarna op elk apparaat bekijken.

 

Bestellen en opzeggen 

Ik heb Odido TV besteld zonder TV Box, maar ik zou toch een TV Box bij willen bestellen. Hoe doe ik dat?                                                                                                   

Zodra het Thuis abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via Mijn Odido aangeven hoeveel TV Boxen je zou willen gaan gebruiken. De TV Box(en) worden binnen 2 werkdagen thuisbezorgd. Je kunt daarna direct inloggen op je account en tv-kijken. Vanaf de eerstvolgende factuur worden de TV Boxen in rekening gebracht. Voor de TV Box betaal je €2,50 (€2,50 korting/mnd) voor iedere volgende TV Box €5 per maand.

 

Ik kijk tv via de Odido TV app en heb geen TV Box. Kan ik ook extra zenderpakketten bestellen en bekijken?

Ja, dat kan. Via Mijn Odido kun je bijna alle extra zenderpakketten bestellen en bekijken. Heb je de app gedownload op je Apple TV of op een Android smart-tv of mediaplayer? Dan zijn alleen de Adult zenders en het Erotiek genre in de Videoshop niet beschikbaar, want dit staat de leverancier van de apps niet toe.

 

Ik heb Odido TV besteld met TV Box(en), maar ik kan de Odido TV app downloaden op mijn smart device en heb nu geen of minder TV Box(en) nodig. Kan ik het nog afbestellen?

Zodra het Odido abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via Mijn Odido aangeven dat je geen TV Box meer nodig hebt op jouw adres. Er wordt dan gevraagd de TV Box terug te sturen en het bedrag dat je voor de TV Box betaald hebt, zal vanaf de eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht.

 

Wat doe ik met mijn TV Box als ik die niet meer nodig heb?

Je kunt de TV Box gebruiken op een andere plek in huis, voor een andere tv. Niet nodig? Verwijder dan eerst de TV Box uit je abonnement, via Mijn Odido. En stuur hem daarna terug, dan zorgen wij voor verantwoorde recycling.

 

 

 

Ik heb hetzelfde probleem als BDortmans. Zappen naar verschillende zenders geeft zwart beeld maar wel geluid. App gedwongen stoppen heeft geen zin, opnieuw installeren ook niet. Nieuwe philips tv uit ,2023 met nieuwste versie van Google TV

Hier ook hetzelfde. Wat bij mij helpt is de tv uit en gelijk weer inschakelen. Dan heb je gewoon weer beeld.


De T-Mobile TV-app voor smart tv’s is al jaren een drama, om tal van redenen 😧

  • UI/UX-technisch is het een zware onvoldoende. De app voelt en ziet er uit alsof het jaren niet is geüpdatet en de mensen (met alle respect) die hieraan werken het allemaal wel prima vinden. De app zou in 2010 ‘prima’ zijn, maar kan anno 2023 écht niet meer.

  • Zappen is traag.

  • TV-gids/menu laden werk 75% van de tijd niet (zwart beeld met laad-icon).

  • Continu opnieuw inloggen.

  • Het menu (als het überhaupt laadt) is een lachertje. Onduidelijk en slecht ingedeeld.

  • Terugkijken is een drama.

  • Films huren tegen hoge prijzen bij T-Mobile, doet iemand dit überhaupt?

  • Apps voor iOS en iPadOS idem om op bovenstaande punten.

Ik ken veel mensen met Ziggo en KPN en kan als UI/UX-designer concluderen dat T-Mobile by-far de slechts presterende van de drie als het gaat om apps. Neem een voorbeeld aan apps als NLZiet, Ziggo, KPN of Videoland. Deze apps zijn up-to-date anno 2023, werken snel, bevatten geen bugs, zijn duidelijk en gebruiksvriendelijk. Allemaal punten waar de TV-app een zware onvoldoende op scoort.

Mochten mensen twijfelen om over te stappen naar T-Mobile: test eerst de app bij een kennis, want het gaat je al zeer snel opvallen en irriteren.

 

Mooi omschreven @Matthijs202 , ‘t is net alsof er geen PO, BA of UI aan te pas is gekomen. Sowieso ook geen UAT gedaan anders was dit niet live gezet tenzij tmob mensen wil wegjagen.

@ tmobthuis: wat was de bedoeling van de nieuwe versie, iets verbeteren? Wat dan?

Kijk zeker een keer op het volgende topic waar je de tekortkomingen onder de aandacht kan brengen.

 

@Matthijs202 waar ik het meeste last van heb is dat ik heel vaak opnieuw moet inloggen in de app. De rest van jouw punten zijn zeker valide maar niet zo storend als vaak moeten inloggen.
Dus wanneer gaan jullie dan nu eens oplossen ODIDO.


Oh en nog een grote ergernis. Als ik via begin gemist kijk naar bijv. Rtl4 en bijv. op gids of per ongeluk een ander knopje klik dan kan ik vaak niet meer terug naar de plek waar ik aan het kijken was. Bij de publieke omroep is dat niet erg want ik kan dat programma opnieuw starten en naar het goede punt spoelen, maar bij de commerciëlen mag dat niet. Ik heb maar 1/3 van het rtl4 debat gezien zondag, want ik ga niet alles inclusief reclame opnieuw kijken. Bij ziggo kun je terug naar waar je gebleven was, maar odido tv heeft dat niet. Komt dat nog? Of is er een andere manier?

 

Dat is ook onze ergernis. De TV App werkt hier prima op een Sony TV, maar dat je bij veel zenders niet kan terugspoelen is erg vervelend.

Ook wordt niet onthouden waar je bent gebleven met terugkijken. Dus als je later verder wilt kijken moet je weer helemaal opnieuw beginnen.

Misschien dat de ontwikkelaars van de TV App hier iets aan kunnen doen?


Zijn er meer gebruikers die sinds de update van Apple TV bepaalde knoppen in de app niet meer kunnen gebruiken? 


Ik heb 2 appel tv’s een 4k uit 21 en 4k 22. Beide bedraad aangesloten. Zodra ik op een knop druk zoals ‘’terugkijken of favoriete zenders’’ vliegt de app eruit en moet ik hem opnieuw opstarten. Wij kunnen met de app niet meer opnemen of terugkijken. Ook de app op onze sony android tv heeft dezelfde kuren, dus het lijkt iets in de app zelf zijn. 

Klantenservice gebeld, filmpje gemaakt en doorgemaild maar geen reactie meer mogen ontvangen.

Benieuwd of er meer mensen met dezelfde problemen zijn.


Zijn er meer gebruikers die sinds de update van Apple TV bepaalde knoppen in de app niet meer kunnen gebruiken? 


Ik heb 2 appel tv’s een 4k uit 21 en 4k 22. Beide bedraad aangesloten. Zodra ik op een knop druk zoals ‘’terugkijken of favoriete zenders’’ vliegt de app eruit en moet ik hem opnieuw opstarten. Wij kunnen met de app niet meer opnemen of terugkijken. Ook de app op onze sony android tv heeft dezelfde kuren, dus het lijkt iets in de app zelf zijn. 

Klantenservice gebeld, filmpje gemaakt en doorgemaild maar geen reactie meer mogen ontvangen.

Benieuwd of er meer mensen met dezelfde problemen zijn.



Hier een Sony Android TV met de App, maar werkt hier goed, van wanneer is die laatste update op je TV?


Hey @Steen89, welkom op onze Community!

Dat klopt inderdaad, na de nieuwste update van iOS 17.2 zijn er een aantal bugs ontdekt. We zijn hiermee bezig en als er een update over is zal dit in dit topic gedeeld worden: 

 

 


Hallo,

 

Vanaf wanneer zal Odido in 4k gaan uitzenden? En als dit zo ver is, gaat dit dan automatisch met de TV App (mits je een 4K tv hebt) of is hier alsnog de nieuwe mediabox voor nodig?


Hoi @BBR92, dat zou zeker een mooie technologische sprong zijn! Op dit moment hebben wij nog geen plannen om in 4k uit te gaan zenden. Ik vermoed dat dit ook komt omdat een hoop distributeurs nog geen signaal in 4k doorgeven waardoor de kijkervaring minimaal verbetert als wij in 4k gaan uitzenden. Omdat er nog geen plannen liggen weet ik ook niet hoe dit in de praktijk zou uitwerken, alleen persoonlijk lijkt het mij logisch dat 4k dan ook via de TV App wordt doorgegeven.

Ik ga voor je duimen dat 4k er snel aankomt, dat zou zeker mooi zijn! 


Hallo wanneer wordt de Odido tv app een nieuwe versie het is nog steeds in Beta? 


Hi @burekap, op dit moment is de LG TV App inderdaad nog steeds in bèta. Dit ligt nog ter goedkeuring bij de leverancier, waardoor we zelf nog niet weten wanneer de definitieve versie beschikbaar wordt. Zodra dit bekend is, zullen we dit zeker laten weten! 


Hallo dit gaat om en TCL TV 43C643 is ook in BETA>


Hey @burekap, dat is vreemd omdat TCL een Android tv is. Zou je hier een foto van kunnen maken? Dan zal ik het voor je doorzetten! 


Hey @burekap, dat is vreemd omdat TCL een Android tv is. Zou je hier een foto van kunnen maken? Dan zal ik het voor je doorzetten! 

Hi Als het goed is daar een foto van de tv met Beta afbeelding.


Hey @burekap, ik zie geen foto staan. Zou je die opnieuw willen delen? 


Hallo Tommie een vrouwelijke collega van jou heeft de foto die heeft ze gestuurd naar de Technische dienst?


Dan zullen we het moeten afwachten @burekap. Zonder die foto kan ik zelf niks namelijk maar gelukkig is het al doorgezet! 


Ik krijg allemaal reclame nieuwsbrieven van Odido over weet ik veel niet wat.

Vandaag is blijkbaar de nieuwe app. voor Samsung gepushed. TV aan, melding maximaal apparaten in gebruik. Dan allemaal vragen over privacy en icoontje kiezen. En dan, opeens een compleet nieuw menu en werken niet alle knoppen meer zoals gewend.

Had hier dan over gecommuniceerd, je weet welke klanten de app tenslotte gebruiken.


Ik krijg allemaal reclame nieuwsbrieven van Odido over weet ik veel niet wat.

Vandaag is blijkbaar de nieuwe app. voor Samsung gepushed. TV aan, melding maximaal apparaten in gebruik. Dan allemaal vragen over privacy en icoontje kiezen. En dan, opeens een compleet nieuw menu en werken niet alle knoppen meer zoals gewend.

Had hier dan over gecommuniceerd, je weet welke klanten de app tenslotte gebruiken.

Had idd wel zo netjes geweest om het even te melden.

Kijken of het een verbetering is tov de vorige app.


 

Kijken of het een verbetering is tov de vorige app.

 

Nou dat is het zeker niet. Ik kan m'n source knop niet meer gebruiken op mijn afstandbediening.

Daarnaast is het natuurlijk ook veel te logisch dat de “guide” knop naar de tv gids leidde. Ik snap wel waarom dat veranderd moest worden. Veel te gebruiksvriendelijk. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn… /s

 

In welke wereld leven de mensen die denken dat dit een goede quality of life verbetering is?


Gelukkig doet Odido het anders en menselijker…

Business Blog

Menu

Connectiviteit

Waarom we vanaf nu Odido heten.

Je hebt het vast al ergens gezien of gehoord: T-Mobile en Tele2 mobiel bestaan niet meer. Deze merken zijn namelijk opgegaan in Odido. Met ons nieuwe merk willen we je laten zien hoe het ook kan. En je een betere balans bieden tussen mens en technologie. Wat betekent dit precies? Vertellen we je alles over in dit artikel.

 3 min

Share

Technologie is een onmisbaar onderdeel van ons leven. Iedereen moet er altijd en overal toegang tot kunnen hebben. Onderweg, thuis en natuurlijk in je bedrijf. Tegelijkertijd hebben wij Nederlanders een duidelijke behoefte om het menselijke aspect niet uit het oog te verliezen. Zorgen over nieuwe technologieën, ergernis rondom te veel gebruik en andere dilemma’s spelen steeds meer een rol. Daarom nemen we bij Odido onze verantwoordelijkheid. En gaan we het anders doen. Met een nieuw doel: iedereen moet kunnen meedoen met de technologische mogelijkheden van vandaag en morgen. En daar plezier aan beleven. 

 

Het kan ook zo

Het kan ook zo

We zijn er voor je. Wat voor ondernemer je ook bent.

Lees meerMeedoen met en genieten van moderne technologie.

CEO Søren Abildgaard ziet Odido als hét antwoord op hoe de Nederlandse telecommarkt er nu voor staat: “Met een radicale herpositionering sluiten we aan op de behoeftes van vandaag. We gaan het anders doen dan tot nu toe gebruikelijk was in telecom. Bij Odido staat niet de technologie centraal, maar draait alles om mensen. Want hoever je kan meekomen met technologie, bepaalt hoever je kan meekomen met de wereld. Het is onze missie ervoor te zorgen dat iedereen kan meedoen en kan genieten van moderne technologie. Dat is niet alleen uniek, maar ook hard nodig.” De focus op de mens zie je ook in onze service: “Daar gaan mensen echt verschil voelen, in vergelijking met andere aanbieders,” zegt Søren. 


Misschien ligt het aan mij, maar ik heb nog geen verschil gevoeld.

Gewoon een inflatiecorrectie gehad, een bedrijf met opeens een nieuwe naam (en na 2 dagen een mail met informatie) en apps die blijkbaar opeens totaal anders werken zonder dat te melden vooraf.


De nieuwe odido app voor de Samsung tv werkt (nog) niet erg goed er zit echt heel veel vertraging bij het zappen tussen kanalen (nog meer dan bij de oude T-mobile app) en wanneer ik uit de app ga en vervolgens weer terug ga blijft de odido app in een soort pause stand hangen, om hier weer uit te komen moet ik eerst de tv helemaal uitzetten of de app opnieuw installeren. 

Verder werkt ook de guide knop op de afstandsbediening bij deze app niet meer.

De oude T-mobile app was i.i.g. een stuk beter dan deze nieuwe Odido app.

Hopelijk komt er snel een update om deze problemen op te lossen.


Hoi allemaal @Esdamion@Mark-DenHaag@toetsie@WMVM

Het klopt dat er een update is geweest voor Samsung TV’s, deze zat er ook aan te komen vanwege de bugs/issues die er waren. De update zorgt er inderdaad voor dat het er ook anders uitziet om de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren. Met een nieuwe update is er dan ook de mogelijkheid dat we tegen nieuwe zaken aanlopen. Om dit zo snel mogelijk op te lossen wil ik een ieder die hier problemen van ervaart, vragen om het volgende te beantwoorden:

  • Welke problemen ervaar je met de Odido TV App?
  • Welke afstandsbediening gebruik je?
  • Wat is het merk van de TV (type, model en bouwjaar)?
  • Wat is het besturingssysteem van de TV? Je kunt dit vinden bij de instellingen van de TV.
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd?

Ik zet dit dan gelijk door naar het TV Team, zodat hier aan kan worden gewerkt!

Voor Samsung modellen uit 2018 geldt dat de update wordt teruggedraaid, om de nieuwe bugs eerst verder te onderzoeken

 


@Teresa van Odido Je gaat voorbij aan het punt waarom ik hier een bericht heb gepost. Niet om elke keer als tester voor Tmobile/Odido te fungeren.

(Vind ik wel prima hoor, maar dan hoor ik welke vergoeding daar tegenover staat.)


@Teresa van Odido 

Ook ik ben onaangenaam verrast door de nieuwe look van de App. 

Ik heb een Samsung TV en maak gebruik van de One Remote. TV is slechts een paar jaar oud. 

 

Belangrijkste problemen die ik ervaar: 

 

- Knopje CH werkt niet. In vorige app versie kon je daarmee heel makkelijk naar Gids. In de nieuwe app moet je eerst omhoog selecteren en dan weer omhoog en dan naar gids. (3-4 handelingen ipv 1 druk op de knop)

- Volgende of vorige dag in de gids is helemaal niet mogelijk via de One Remote daar de knopjes << >> niet bestaan. In de vorige versie app kon je door middel van de kleuren knop door de gids heen scrollen. 

- Pauze/play knop werkt niet meer. In voringe versie app kon je het programma dat je keek pauzeren/afspelen. Nu moet je eerst omhoog of omlaag selecteren en vervolgens naar pauze in het menu gaan. Ook omslachtig daar de One Remoten wel een pauze/play knop heeft.

 


Reageer