Skip to main content

 

De Odido TV app is nu beschikbaar voor jouw Samsung of Android smart-tv, Apple TV, Amazon Fire TV en LG TV!

 

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu!

 

Geschikte apparaten

De Odido TV app voor smart-tv’s is geschikt voor de volgende apparaten: 

  • Samsung smart-tv's vanaf bouwjaar 2018
  • Android smart-tv's van Philips en Sony (Android TV 8 of hoger)
  • Mediaplayers met Android TV 8 of hoger
  • Google Chromecast 2020 met Google TV (Android TV 8 of hoger)
  • Apple TV (TV4 en nieuwer)
  • Amazon Fire TV voor Amazon Fire sticks, TV’s en Cubes (Fire OS 6 of nieuwer)
  • LG TV (toestellen vanaf 2016 met WebOS 3.0 of hoger)*

*Specifieke versies WebOS3.0(M2) en WebOS3.5(M2R) met deze chipsets zijn een uitzondering

 

Waar check ik de versie van mijn apparaat en of deze up to date is?

  • Via Instellingen > Over > Versie kun je zien welke versie je geïnstalleerd hebt.
  • Via Instellingen > Over > Software upgrade kun je kijken of de software up-to-date is.

Benieuwd naar wanneer andere apparaten ook geschikt zijn? Houd onze website dan goed in de gaten!

 

Verschillen met de TV Box

  • De functionaliteit, het tv-menu en de content zijn hetzelfde als op de TV Box
  • Je gebruikt nu natuurlijk de afstandsbediening van je smart-tv of mediaplayer, waardoor de navigatie anders kan zijn
  • Omdat je een andere afstandsbediening gebruikt, werkt het tv-menu soms iets anders dan je gewend bent. 
  • De Adult zenders en Erotiek content in de Videoshop zijn niet beschikbaar (niet toegestaan door Google) in de Odido TV app voor Android TV, Amazon Fire TV en Apple TV.

 

Verschillen met Odido online TV app

Odido TV app (smart-tv) Odido online TV app (mobiel/browser)
  • Om thuis van te genieten
  • Downloaden op het grote scherm
  • Apparaat moet altijd verbonden zijn met het Internet voor thuis van Odido
  • Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, heb je geen TV Box meer nodig
  • Dus geen kastjes, geen kabels en geen extra afstandsbediening meer
  • Eén afstandsbediening via je menu op je smart-tv, naast andere apps zoals Netflix, Videoland, etc.
  • Programma’s en functies gelijk aan Odido TV met TV Box
  • Kan op 4 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 4 apparaten tegelijk worden gebruikt
  • Om onderweg van te genieten
  • Downloaden op je mobiele devices (kleine schermen)
  • Dataverbruik via wifi of je mobiele internetbundel
  • Overal in de EU te gebruiken
  • In combinatie met Google Chromecast is Odido online TV via je mobiele device te streamen naar een groot scherm
  • Programma’s iets beperkter dan de Odido TV app, maar met dezelfde handige functies
  • Kan op 5 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 3 apparaten tegelijk worden gebruikt

 

 

Installatie

De app is heel makkelijk te downloaden via de Google Playstore, Apple App store of de Amazon store op een smart-tv of het apparaat. Wanneer de app gedownload is, kan je de app openen en inloggen met jouw tv-klantnummer en tv-pincode. Deze inloggegevens vind je ook terug in Mijn Odido

TIP: Plaats de Odido TV app tussen je favoriete apps. Ga naar het Home-scherm en selecteer de Odido TV app. Houd de OK knop ingedrukt en verplaatst de app naar de gewenste plek in de lijst. Zo kan je de app heel makkelijk vinden!

 

FAQ

Algemeen

Kan ik de Odido TV app ook buitenshuis gebruiken?

Nee, dat is niet mogelijk in verband met de rechten van contentaanbieders. Met de Odido TV app kijk je thuis alles wat je ook kunt zien met de TV Box. Voor onderweg is er de Odido TV app, met een wereld aan programma’s en handige functies. 

 

Wat is het verschil tussen de Odido TV app en de Odido TV app?

Met de Odido TV app kijk je thuis draadloos tv zoals jij wilt. Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, kijk je zonder TV Box, zonder kabels en met één afstandsbediening. Ben je onderweg? Dan gebruik je de Odido TV app, om in Nederland én de hele EU mobiel tv te kijken waar je maar wilt.

 

Hoe kan ik Odido TV app bedienen met mijn eigen afstandsbediening?

Kijk hier voor meer uitleg over het gebruik van je tv afstandsbediening.

 

Kan ik 4K tv-zenders kijken met de Odido TV app?

Dat gaat helaas nog niet. Wel zijn de tv-zenders, net zoals op de TV Box, te bekijken in HD-kwaliteit. Sommige zenders zijn alleen in SD-kwaliteit te bekijken.

 

Welke zenders kan ik bekijken met de Odido TV app op mijn smart-tv?

Met de Odido TV app kijk je thuis naar alle zenders uit het basispakket, zoals je gewend bent. Je hebt geen TV Box meer nodig om je favoriete programma's te bekijken. De enige uitzondering is dat je op Apple TV en Android TV geen Adult zenders kunt bekijken. Bekijk hier het actuele zenderoverzicht.

 

 

Compatibiliteit

Op welke apparaten kun je de Odido TV app downloaden?

De Odido TV app is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung smart-tvs vanaf 2018, Apple TV 4K en nieuwer, Android smart-tv’s met Android 8 en nieuwer en op de Amazon Fire TV apparaten met Fire OS 6 of nieuwer. Kun je de Odido TV app niet vinden in de app store? Dan heb je geen geschikte smart-tv of apparaat. LG smart-tv’s worden momenteel nog niet ondersteund.

 

Ik heb een smart-tv van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor Odido TV?

Momenteel is Odido TV alleen geschikt gemaakt voor smart-tv’s van het merk Samsung en Android smart-tv’s van o.a. Philips en Sony en via Apple TV. Ook werkt Odido TV op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020) en via de Amazon Fire TV apparaten zoals de sticks, TV’s en Cubes en via LG TV. Via onze website laten we weten wanneer toestellen van andere merken ook geschikt zijn voor Odido TV én in dit topic.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de Amazon Fire TV, waar kan ik hier meer informatie over vinden? 

Alle informatie over de Amazon Fire TV app kun je vinden in het topic: Alles over de Odido TV app voor Amazon Fire TV!.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de LG app, waar kan ik hier meer informatie over vinden?

Alle informatie over de LG app kun je vinden in het topic: Alles over de Odido TV app voor LG TV (bèta-versie)!

 

 Hoe controleer ik of mijn televisie geschikt is voor de Odido TV App?

  • Ga naar het app-menu van je smart-tv of mediaplayer
  • Zoek bij de Apps naar Odido TV
  • Gevonden? Dan kun je de app downloaden en hoef je voor dit apparaat geen TV Box te bestellen.

Heb je een Android TV? Ga dan naar home > instellingen > over, om te zien welke versie je geïnstalleerd hebt.

 

Extra opties en functies

Welke programma’s kan ik terugkijken met de Odido TV app?

Je kijkt gewoon alles zoals je gewend bent van de TV Box. Bekijk het zenderoverzicht en vink het filter ‘Terug Kijken’ aan voor het actuele zenderaanbod.

 

Kan ik aankopen doen met de Odido TV app?

Wil je een film huren of een À la Carte zender bestellen? Doe dat dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via https://www.tv.odido.nl/. Met Apple TV en Android TV kan dit helaas nog niet.

 

Kan ik video on demand kijken met de Odido TV app?

Video on demand kun je op elk apparaat bekijken. Wil je een film huren? Huur deze dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via https://www.tv.odido.nl/. Je kunt de film daarna op elk apparaat bekijken.

 

Bestellen en opzeggen 

Ik heb Odido TV besteld zonder TV Box, maar ik zou toch een TV Box bij willen bestellen. Hoe doe ik dat?                                                                                                   

Zodra het Thuis abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via Mijn Odido aangeven hoeveel TV Boxen je zou willen gaan gebruiken. De TV Box(en) worden binnen 2 werkdagen thuisbezorgd. Je kunt daarna direct inloggen op je account en tv-kijken. Vanaf de eerstvolgende factuur worden de TV Boxen in rekening gebracht. Voor de TV Box betaal je €2,50 (€2,50 korting/mnd) voor iedere volgende TV Box €5 per maand.

 

Ik kijk tv via de Odido TV app en heb geen TV Box. Kan ik ook extra zenderpakketten bestellen en bekijken?

Ja, dat kan. Via Mijn Odido kun je bijna alle extra zenderpakketten bestellen en bekijken. Heb je de app gedownload op je Apple TV of op een Android smart-tv of mediaplayer? Dan zijn alleen de Adult zenders en het Erotiek genre in de Videoshop niet beschikbaar, want dit staat de leverancier van de apps niet toe.

 

Ik heb Odido TV besteld met TV Box(en), maar ik kan de Odido TV app downloaden op mijn smart device en heb nu geen of minder TV Box(en) nodig. Kan ik het nog afbestellen?

Zodra het Odido abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via Mijn Odido aangeven dat je geen TV Box meer nodig hebt op jouw adres. Er wordt dan gevraagd de TV Box terug te sturen en het bedrag dat je voor de TV Box betaald hebt, zal vanaf de eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht.

 

Wat doe ik met mijn TV Box als ik die niet meer nodig heb?

Je kunt de TV Box gebruiken op een andere plek in huis, voor een andere tv. Niet nodig? Verwijder dan eerst de TV Box uit je abonnement, via Mijn Odido. En stuur hem daarna terug, dan zorgen wij voor verantwoorde recycling.

 

 

 

Beste,

 

Nu een jaar later en de tv gids werkt nog steeds niet!! Ik heb geduld, maar zoveel ook weer niet. Super waardeloos en ik ga dan ook overstappen naar een andere provider want er wordt niks aan gedaan. Het is een groot gemis voor mijn gezinsleden... Krijg dus ook steeds gezeur waarom ie het nog niet doet...  


 

Sinds een paar dagen kijken we tv via de t-mobile app, betreft een samsung oled versie 2022.

Reageert snel bij zappen alleen gebeurt regelmatig dat tijdens het zappen beeld zwart blijft op de gekozen zender, na weer vooruit of eventueel achteruit te zappen komt er weer beeld op het gekozen kanaal.

Kan even niet traceren waar het vandaan komt omdat voorheen via de tvbox dit niet nooit zichtbaar was.

TV zit met vaste netwerkkabel verbonden dus geen wifi.

Misschien iemand een oplossing?

Herkenbaar… is pas sinds -pak m beet - een maand of zo… naast dat andere probleem met de APP :

(T-Mobile TV App herstarten nadat Samsung Smart TV uit stand-by komt)

 

 

Ik moet ook regelmatig ‘herstarten’.. dat is al een stuk beter dan de (ook regelmatige) logins die ik krijg omdat hij de credentials kwijt is?

Ziggo had een prima werkende app,  netflix heeft ene prima werkende app, F1 tv heeft een prima werkende app *(ik kan nog ff doorgaan)*.  Deze app oogt knullig, kan veel beter en stabieler.

 


Oh ja, bovenstaande heb ik ook nog… Zenders waar beeld zwart blijft en weer terugkomen als je ff verder zapt en weer terug. En als je de tv aanzet (Samsung the Frame), de app eerst moet herstarten. 


Hallo , 

ik ben sinds vandaag ook TMobile thuis klant geworden , maar loop nu tegen het probleem aan dat de TMobile tv app niet reageert op mijn AB ,Ik heb gebruik de app icm een Nvidia Shield tv .Nu lees ik dat er een Beta app moet gebruiken maar waar kan ik deze vinden ?

Hiervoor heb je geen beta of andere versie voor nodig.

De afstandsbediening van de Nvidia Shield tv werkt bij mij gewoon met de T-mobile TV app.

Los van die afstandsbediening gebruik ik ook een Logitech Harmony afstandsbediening met hub.

Dat werkt ook perfect met de T-mobile TV app.

 

Ik gebruik ook de Logitech Harmony afstandsbediening met hub maar ik krijg de functies niet onder de knoppen van de Logitech Harmony afstandsbediening.

Ik heb geen nvidia shield of t-mobile tv-box maar de Nokia streamingbox 8010.

Hoe heb jij dit ingesteld? Moet je nog e.e.a  op je tv of box instellen?


@martinenellen 

Bij mij werkt het met de Nokia box 8000.

Ik ga er van uit dat dat ook wil met de 8010.

Ten eerste werkt het via infrarood.

Je hub moet een zichtbare verbinding hebben met de box.

Niet alle functies werken maar de meeste basis wel.

Zie mijn screenshot om de box toe te voegen.

 


Ik ben recentelijk overgestapt van NL Ziet (alleen een app) naar T-mobile thuis (ook alleen de app).

En ik ben echt verbaasd over hoeveel slechter de t-mobile app is. Zo veel zelfs dat ik best spijt heb van mijn overstap.

Werkt de tv box die ze aanbieden wel goed?

 

De zoek-functie is bijvoorbeeld echt dramatisch. Niet op volgorde, ook alle herhalingen van programma's staan er tussen, etc. etc. 

Zit te twijfelen tussen opstappen of misschien de box eerst proberen. Maar eigenlijk alleen als die niet zo dramatisch is als de app. Hoop dat jullie mij wat inzicht kunnen bieden. Alvast bedankt.


Ik ben recentelijk overgestapt van NL Ziet (alleen een app) naar T-mobile thuis (ook alleen de app).

En ik ben echt verbaasd over hoeveel slechter de t-mobile app is. Zo veel zelfs dat ik best spijt heb van mijn overstap.

Werkt de tv box die ze aanbieden wel goed?

 

De zoek-functie is bijvoorbeeld echt dramatisch. Niet op volgorde, ook alle herhalingen van programma's staan er tussen, etc. etc. 

Zit te twijfelen tussen opstappen of misschien de box eerst proberen. Maar eigenlijk alleen als die niet zo dramatisch is als de app. Hoop dat jullie mij wat inzicht kunnen bieden. Alvast bedankt.

Het betreft overigens de Beta versie voor een LG tv.

 

Een ander probleem is dat de gids zinloos is. Kan niet een paar dagen terug klikken of i.d.. Er staat druk op “ok” voor meer opties, maar er komen geen opties te voorschijn wanneer ik op ok druk.


@martinenellen

Bij mij werkt het met de Nokia box 8000.

Ik ga er van uit dat dat ook wil met de 8010.

Ten eerste werkt het via infrarood.

Je hub moet een zichtbare verbinding hebben met de box.

Niet alle functies werken maar de meeste basis wel.

Zie mijn screenshot om de box toe te voegen.

 

Hartelijk dank !

De cijferknoppen werkten direct al. De rest heb ik van de harmony moeten herconfigureren.
Heb je nog een tip hoe ik button "Home screen” kan toevoegen onder een knop van Harmony?

Voor zover ik weet werkt de 8010 via bluetooth met de box, dus IR-commando’s leren zal niet lukken. :-( 


@martinenellen 

Zover ik weet werkt de box 8000 en de box 8010 met de RC110 afstandsbediening.

Dat houdt in dat er zowel van bluetooth als van infrarood gebruik wordt gemaakt.

In dat geval kunt u de commando inleren via de Logitech Harmony hub.

Home heb ik gewoon op de afstandsbediening zitten. 

 


Nogmaals bedankt voor je hulp.

Ik heb de Home screen-knop inmiddels gevonden, maar het inleren van commando's lukt niet.

De Nokia 8010 heeft de RC130 afstandsbediening met spraakbesturing en communiceerd via bluetooth met de box. (Correct me if I'm wrong.) Dus het inleren van IR-commando's werkt niet.

Ik heb nu bijna alle knoppen kunnen overnemen, maar de TV-gids direct onder een knop zetten heb ik nog niet kunnen voorprogrammeren. Jij wel?

Verder heb ik de beeldkwaliteit voor T-Mobile TV op 4K@50fps staan en werkt goed, maar ik heb nog wel hikkups in lopende camerabeelden. Enig idee wat nu de oplossing is?
Ik hoop dat de toekomstige update naar Android 12 voor de nokia 8010 dit oplost, aangezien daar automatische refreshrate-switching in zit. (bron: https://tweakers.net/nieuws/184492/android-tv-12-krijgt-native-4k-interface-en-automatische-refreshrate-switching.html)


De box 8000 en 8010 hebben naar mijn weten de rc110 afstandsbediening. (De lange met cijfer toetsen)

De rc130 is een kleiner model.

Los daarvan werkt de gids via een knop niet.

De gids is wel op te roepen via het menu.

Menu openen Ok knop dan de pijl naar links boven in het beeld.

Dan naar OP TV links zie je de tv gids.

Op de Nvidia Shield tv pro heb ik ook geen gids werkend.

Op mijn Sony bravia en Philips tv werkt de gids knop wel.

Misschien komt Nokia nog met een update voor de gids knop.

Deze is namelijk wel aanwezig op de rc110 afstandsbediening.

Alleen werkt deze niet.


Wat een drama de tv app. En zoals ik hier lees ben ik niet de enige. Loopt steeds vast. Zo'n spijt ondertussen dat ik van kpn naar tmobile ben overgestapt. Door leugens vd verkoopafdeling erin getrapt. Maarja zij hebben de bonus binnen en jij bent 2 jaar de klos. Enja is bevestigd door de klantenservice 2 verschillende personen dat de verkoopafdeling zo werkt. Leugens verkopen over jouw rug. Met kpn overal in en rond het huis super internet zonder versterkers en met t mobile niet eens overal in huis wifi laat staan rondom huis. Wat een belabberd bedrijf met troep apparatuur.


@Svdz 

Daarom gebruik ik al enkele jaren eigen apparatuur. (Vrije router keuze) 

Bij Kpn al en nu bij T-Mobile ook.

Het moet uiteraard met de provider spullen wel juist werken maar mijn ervaringen van jaren geleden wil ik er niet aan.

De Tv app van T-mobile werkt hier goed.

En dat met verschillende apparaten.

Sony bravia tv / Philips tv / Nvidia Shield tv pro / Nokia box 8000 / Chromecast Google TV.

Nergens heb ik dat het beeld vast loopt.

Kwaliteit van het beeld is iets minder dan bij Kpn maar ik hoef niet meer met zo,n verschrikkelijke provider box te werken.

 

 

 


Ok ik heb een nieuwe samsung tv en dat is drama. Wat voor router gebruik jij dan.


Ok ik heb een nieuwe samsung tv en dat is drama. Wat voor router gebruik jij dan.

Heb je de samsung tv bedraad aangesloten.?

Mijn opstelling is Fritzbox 5590 direct op glasvezel.

Daar achter een Netgear r9000 router.

Achter deze netgear zit het hele netwerk.

Daar achter Tp-link omada 7 access points.

Die netgear wil ik nog gaan vervangen door een Tp-link omada router.

 


Mijn tv is draadloos verbonden. En de modem van tmobile staat vlak ernaast. Dus volle bak qua wifi sterkte daar.


Mijn tv is draadloos verbonden. En de modem van tmobile staat vlak ernaast. Dus volle bak qua wifi sterkte daar.

Als het modem vlak naast de tv staat kunt u eens een netwerkkabel proberen.

Even testen of dat wel goed werkt.

Via wifi hoort het ook goed te werken maar even als test via een netwerkkabel.


Hoi @Shulaf, ik wil dit graag voor je doorzetten naar de techneuten! 😊 Hiervoor heb ik wel nog wat informatie nodig:

-Welke afstandsbediening gebruik je?
-Als je ook TV Boxen hebt, vermeld hier dan de MAC-adressen:

-Wat is het merk van de TV?
-Welk type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)
-Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
-Wat is de software versie?
-Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
-Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
-Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?
-Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV-Box)
-Ben je verbonden met een T-Mobile Thuis netwerk?

 

Groetjes, Ishana

Goedenavond Ishana,

Bedankt voor je snelle reactie, helaas kon ik niet eerder reageren.

 

Ik gebruik de Apple TV 4K (laatste versie) met IOS 16.5 ik heb geen smarttv app LG wordt niet ondersteund. Het probleem is in de zenderlijst als je op een zender staat pijltje naar rechts nog eens pijltje naar rechts op de remote en dan crasht hij ik kan dus geen zender selecteren. Het probleem is er altijd. Ik ben verbonden met het T-mobile netwerk. Heeft altijd gewerkt en na de laatste storing niet meer. Gewone Tv box en Android hebben dit niet. Is denk ik AppleTv gerelateerd. Graag een oplossing we kunnen nu niet zappen:(

 

 


@Shulaf kan je de app verwijderen en opnieuw installeren?

Ook ben ik benieuwd, als je gebruik maakt van Apple TV, welke afstandsbediening je gebruikt. Hoor het graag!


@Shulaf kan je de app verwijderen en opnieuw installeren?

Ook ben ik benieuwd, als je gebruik maakt van Apple TV, welke afstandsbediening je gebruikt. Hoor het graag!

Heb de app verwijderd en opnieuw zonder succes helaas, de afstandsbediening die ik gebruik is de zilveren met zwarte knop.


@Shulaf erg vreemd dat de app crashed. Heb je de laatste software update gedaan van de Apple TV?

We hebben wel een app voor LG, deze is alleen nog in beta. In dit topic lees je daar meer over: 

 

 


@Shulaf erg vreemd dat de app crashed. Heb je de laatste software update gedaan van de Apple TV?

We hebben wel een app voor LG, deze is alleen nog in beta. In dit topic lees je daar meer over: 

 

 

Ok ik begreep juist dat deze app er niet was, ga hem proberen. Uiteraard heb ik de laatste versie 16.5 zoals in mijn vorige bericht genoemd👍🏼


Sinds kort moet ik iedere keer opnieuw inloggen  op de t mobile app op de tv als ik de tv aanzet. Voorheen had ik hier nooit last van


De T-Mobile TV-app voor smart tv’s is al jaren een drama, om tal van redenen 😧

  • UI/UX-technisch is het een zware onvoldoende. De app voelt en ziet er uit alsof het jaren niet is geüpdatet en de mensen (met alle respect) die hieraan werken het allemaal wel prima vinden. De app zou in 2010 ‘prima’ zijn, maar kan anno 2023 écht niet meer.

  • Zappen is traag.

  • TV-gids/menu laden werk 75% van de tijd niet (zwart beeld met laad-icon).

  • Continu opnieuw inloggen.

  • Het menu (als het überhaupt laadt) is een lachertje. Onduidelijk en slecht ingedeeld.

  • Terugkijken is een drama.

  • Films huren tegen hoge prijzen bij T-Mobile, doet iemand dit überhaupt?

  • Apps voor iOS en iPadOS idem om op bovenstaande punten.

Ik ken veel mensen met Ziggo en KPN en kan als UI/UX-designer concluderen dat T-Mobile by-far de slechts presterende van de drie als het gaat om apps. Neem een voorbeeld aan apps als NLZiet, Ziggo, KPN of Videoland. Deze apps zijn up-to-date anno 2023, werken snel, bevatten geen bugs, zijn duidelijk en gebruiksvriendelijk. Allemaal punten waar de TV-app een zware onvoldoende op scoort.

Mochten mensen twijfelen om over te stappen naar T-Mobile: test eerst de app bij een kennis, want het gaat je al zeer snel opvallen en irriteren.

 


Heb het volgende probleem:

in de t-mobile tv app: via de nvidia shield kan ik alleen mijn shield afstandsbediening gebruiken en niet mijn philips afstandsbediening. Als ik via het smart gedeelte van mijn philips tv de t-mobile tv app start werkt de philips afstandsbediening wel.

Vraag:

  1. is er een beta of vorige versie van de t-mobile tv app die ik op de shield kan installeren zodat mijn philips afstandsbediening wel werkt? Zo ja, waar kan ik die app downloaden/installeren?
  2. Zo nee, is het mogelijk dat t-mobile ondersteuning toevoegt, zodat de philips afstandsbediening wel werkt in de nvidia shield t-mobile app?

 


Reageer