Skip to main content

 

De Odido TV app is nu beschikbaar voor jouw Samsung of Android smart-tv, Apple TV, Amazon Fire TV en LG TV!

 

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu!

 

Geschikte apparaten

De Odido TV app voor smart-tv’s is geschikt voor de volgende apparaten: 

  • Samsung smart-tv's vanaf bouwjaar 2018
  • Android smart-tv's van Philips en Sony (Android TV 8 of hoger)
  • Mediaplayers met Android TV 8 of hoger
  • Google Chromecast 2020 met Google TV (Android TV 8 of hoger)
  • Apple TV (TV4 en nieuwer)
  • Amazon Fire TV voor Amazon Fire sticks, TV’s en Cubes (Fire OS 6 of nieuwer)
  • LG TV (toestellen vanaf 2016 met WebOS 3.0 of hoger)*

*Specifieke versies WebOS3.0(M2) en WebOS3.5(M2R) met deze chipsets zijn een uitzondering

 

Waar check ik de versie van mijn apparaat en of deze up to date is?

  • Via Instellingen > Over > Versie kun je zien welke versie je geïnstalleerd hebt.
  • Via Instellingen > Over > Software upgrade kun je kijken of de software up-to-date is.

Benieuwd naar wanneer andere apparaten ook geschikt zijn? Houd onze website dan goed in de gaten!

 

Verschillen met de TV Box

  • De functionaliteit, het tv-menu en de content zijn hetzelfde als op de TV Box
  • Je gebruikt nu natuurlijk de afstandsbediening van je smart-tv of mediaplayer, waardoor de navigatie anders kan zijn
  • Omdat je een andere afstandsbediening gebruikt, werkt het tv-menu soms iets anders dan je gewend bent. 
  • De Adult zenders en Erotiek content in de Videoshop zijn niet beschikbaar (niet toegestaan door Google) in de Odido TV app voor Android TV, Amazon Fire TV en Apple TV.

 

Verschillen met Odido online TV app

Odido TV app (smart-tv) Odido online TV app (mobiel/browser)
  • Om thuis van te genieten
  • Downloaden op het grote scherm
  • Apparaat moet altijd verbonden zijn met het Internet voor thuis van Odido
  • Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, heb je geen TV Box meer nodig
  • Dus geen kastjes, geen kabels en geen extra afstandsbediening meer
  • Eén afstandsbediening via je menu op je smart-tv, naast andere apps zoals Netflix, Videoland, etc.
  • Programma’s en functies gelijk aan Odido TV met TV Box
  • Kan op 4 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 4 apparaten tegelijk worden gebruikt
  • Om onderweg van te genieten
  • Downloaden op je mobiele devices (kleine schermen)
  • Dataverbruik via wifi of je mobiele internetbundel
  • Overal in de EU te gebruiken
  • In combinatie met Google Chromecast is Odido online TV via je mobiele device te streamen naar een groot scherm
  • Programma’s iets beperkter dan de Odido TV app, maar met dezelfde handige functies
  • Kan op 5 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 3 apparaten tegelijk worden gebruikt

 

 

Installatie

De app is heel makkelijk te downloaden via de Google Playstore, Apple App store of de Amazon store op een smart-tv of het apparaat. Wanneer de app gedownload is, kan je de app openen en inloggen met jouw tv-klantnummer en tv-pincode. Deze inloggegevens vind je ook terug in Mijn Odido

TIP: Plaats de Odido TV app tussen je favoriete apps. Ga naar het Home-scherm en selecteer de Odido TV app. Houd de OK knop ingedrukt en verplaatst de app naar de gewenste plek in de lijst. Zo kan je de app heel makkelijk vinden!

 

FAQ

Algemeen

Kan ik de Odido TV app ook buitenshuis gebruiken?

Nee, dat is niet mogelijk in verband met de rechten van contentaanbieders. Met de Odido TV app kijk je thuis alles wat je ook kunt zien met de TV Box. Voor onderweg is er de Odido TV app, met een wereld aan programma’s en handige functies. 

 

Wat is het verschil tussen de Odido TV app en de Odido TV app?

Met de Odido TV app kijk je thuis draadloos tv zoals jij wilt. Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, kijk je zonder TV Box, zonder kabels en met één afstandsbediening. Ben je onderweg? Dan gebruik je de Odido TV app, om in Nederland én de hele EU mobiel tv te kijken waar je maar wilt.

 

Hoe kan ik Odido TV app bedienen met mijn eigen afstandsbediening?

Kijk hier voor meer uitleg over het gebruik van je tv afstandsbediening.

 

Kan ik 4K tv-zenders kijken met de Odido TV app?

Dat gaat helaas nog niet. Wel zijn de tv-zenders, net zoals op de TV Box, te bekijken in HD-kwaliteit. Sommige zenders zijn alleen in SD-kwaliteit te bekijken.

 

Welke zenders kan ik bekijken met de Odido TV app op mijn smart-tv?

Met de Odido TV app kijk je thuis naar alle zenders uit het basispakket, zoals je gewend bent. Je hebt geen TV Box meer nodig om je favoriete programma's te bekijken. De enige uitzondering is dat je op Apple TV en Android TV geen Adult zenders kunt bekijken. Bekijk hier het actuele zenderoverzicht.

 

 

Compatibiliteit

Op welke apparaten kun je de Odido TV app downloaden?

De Odido TV app is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung smart-tvs vanaf 2018, Apple TV 4K en nieuwer, Android smart-tv’s met Android 8 en nieuwer en op de Amazon Fire TV apparaten met Fire OS 6 of nieuwer. Kun je de Odido TV app niet vinden in de app store? Dan heb je geen geschikte smart-tv of apparaat. LG smart-tv’s worden momenteel nog niet ondersteund.

 

Ik heb een smart-tv van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor Odido TV?

Momenteel is Odido TV alleen geschikt gemaakt voor smart-tv’s van het merk Samsung en Android smart-tv’s van o.a. Philips en Sony en via Apple TV. Ook werkt Odido TV op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020) en via de Amazon Fire TV apparaten zoals de sticks, TV’s en Cubes en via LG TV. Via onze website laten we weten wanneer toestellen van andere merken ook geschikt zijn voor Odido TV én in dit topic.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de Amazon Fire TV, waar kan ik hier meer informatie over vinden? 

Alle informatie over de Amazon Fire TV app kun je vinden in het topic: Alles over de Odido TV app voor Amazon Fire TV!.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de LG app, waar kan ik hier meer informatie over vinden?

Alle informatie over de LG app kun je vinden in het topic: Alles over de Odido TV app voor LG TV (bèta-versie)!

 

 Hoe controleer ik of mijn televisie geschikt is voor de Odido TV App?

  • Ga naar het app-menu van je smart-tv of mediaplayer
  • Zoek bij de Apps naar Odido TV
  • Gevonden? Dan kun je de app downloaden en hoef je voor dit apparaat geen TV Box te bestellen.

Heb je een Android TV? Ga dan naar home > instellingen > over, om te zien welke versie je geïnstalleerd hebt.

 

Extra opties en functies

Welke programma’s kan ik terugkijken met de Odido TV app?

Je kijkt gewoon alles zoals je gewend bent van de TV Box. Bekijk het zenderoverzicht en vink het filter ‘Terug Kijken’ aan voor het actuele zenderaanbod.

 

Kan ik aankopen doen met de Odido TV app?

Wil je een film huren of een À la Carte zender bestellen? Doe dat dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via https://www.tv.odido.nl/. Met Apple TV en Android TV kan dit helaas nog niet.

 

Kan ik video on demand kijken met de Odido TV app?

Video on demand kun je op elk apparaat bekijken. Wil je een film huren? Huur deze dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via https://www.tv.odido.nl/. Je kunt de film daarna op elk apparaat bekijken.

 

Bestellen en opzeggen 

Ik heb Odido TV besteld zonder TV Box, maar ik zou toch een TV Box bij willen bestellen. Hoe doe ik dat?                                                                                                   

Zodra het Thuis abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via Mijn Odido aangeven hoeveel TV Boxen je zou willen gaan gebruiken. De TV Box(en) worden binnen 2 werkdagen thuisbezorgd. Je kunt daarna direct inloggen op je account en tv-kijken. Vanaf de eerstvolgende factuur worden de TV Boxen in rekening gebracht. Voor de TV Box betaal je €2,50 (€2,50 korting/mnd) voor iedere volgende TV Box €5 per maand.

 

Ik kijk tv via de Odido TV app en heb geen TV Box. Kan ik ook extra zenderpakketten bestellen en bekijken?

Ja, dat kan. Via Mijn Odido kun je bijna alle extra zenderpakketten bestellen en bekijken. Heb je de app gedownload op je Apple TV of op een Android smart-tv of mediaplayer? Dan zijn alleen de Adult zenders en het Erotiek genre in de Videoshop niet beschikbaar, want dit staat de leverancier van de apps niet toe.

 

Ik heb Odido TV besteld met TV Box(en), maar ik kan de Odido TV app downloaden op mijn smart device en heb nu geen of minder TV Box(en) nodig. Kan ik het nog afbestellen?

Zodra het Odido abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via Mijn Odido aangeven dat je geen TV Box meer nodig hebt op jouw adres. Er wordt dan gevraagd de TV Box terug te sturen en het bedrag dat je voor de TV Box betaald hebt, zal vanaf de eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht.

 

Wat doe ik met mijn TV Box als ik die niet meer nodig heb?

Je kunt de TV Box gebruiken op een andere plek in huis, voor een andere tv. Niet nodig? Verwijder dan eerst de TV Box uit je abonnement, via Mijn Odido. En stuur hem daarna terug, dan zorgen wij voor verantwoorde recycling.

 

 

 

De afgelopen maanden liep het als een zonnetje. Ik heb nu sinds een paar dagen plotseling de melding dat mijn TV-klantnummer of TV-pincode onjuist zijn, terwijl ze gewoon kloppen. Ik heb het opnieuw ingevoerd (terwijl er niets is veranderd), maar de melding gaat niet weg. Ik kan zo dus geen tv kijken.. Wat is hier de oplossing voor?


Hoi @Lisa,

Was het maar zo'n feest. 

Het leek even goed te werken maar vandaag toch weer hetzelfde probleem. 

 


Hi @maxvanderburg en @tonlabee, jeetje wat rot om te lezen dat het toch nog niet is verholpen! Ik heb dit gelijk weer doorgegeven aan mijn collega en laat het jullie weten, zodra ik een terugkoppeling hierop krijg!

Hi @Kevvv, hele goede vraag van je! Wat een gek issue, dus heel goed dat je dit aangeeft. Heb jij de App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Daarnaast hoor ik graag van je welke tv en afstandsbediening jij hebt én de versie van de Smart TV App. Dan dien ik hier namelijk graag een taak voor in bij onze technische dienst. Begeef jij je momenteel gewoon in Nederland? Zo niet, dan zou dat wel eens de boosdoener kunnen zijn. Ik hoor het graag van je! 


@Lisa Het lijkt er wel op dat het iets beter werkt dan voorheen. Deze ‘vastloper’ was de 1e sinds een paar dagen. Ik heb het idee dat de app vastloopt of niet meer stabiel is omdat, met het uitzetten van de tv, de app niet goed afgesloten wordt Indien er een goede manier va afslutien in de app toegevoegd kan worden, zoals in vele apps het gevals is, is het misschien al opgelost……. Is maar een idee…..:confused:

 


Hi @maxvanderburg en @tonlabee, jeetje wat rot om te lezen dat het toch nog niet is verholpen! Ik heb dit gelijk weer doorgegeven aan mijn collega en laat het jullie weten, zodra ik een terugkoppeling hierop krijg!

Hi @Kevvv, hele goede vraag van je! Wat een gek issue, dus heel goed dat je dit aangeeft. Heb jij de App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Daarnaast hoor ik graag van je welke tv en afstandsbediening jij hebt én de versie van de Smart TV App. Dan dien ik hier namelijk graag een taak voor in bij onze technische dienst. Begeef jij je momenteel gewoon in Nederland? Zo niet, dan zou dat wel eens de boosdoener kunnen zijn. Ik hoor het graag van je! 

Hoii @Lisa. Ik heb het idee dat het wel beter werkt dan voorheen maar dat er toch nog kleine bugs inzitten. Naar mijn idee komt het ook omdat de app niet normaal kan afsluiten zoals je bij veel apps wel kunt. Bij bijv. Netflix of NLziet heb je de mogelijkheid om de app af te sluiten en die mis ik in de T-Mobile app. (of ik kan hem niet vinden) Daardoor is de app nog actief als de TV uitgezet wordt met de AB (stand-by). Misschien heeft het er niets mee te maken, maar geef het toch maar even door zodat dit meegenomen kan worden in het onderzoek.


Hoi,

Ik zit regelmatig in the buitenland (EU) en sinds kort kan ik aldaar niet meer inloggen op de T-Mobile TV app op de televisie met Google TV. Nou lees ik hier in dit draadje dat de TV app exclusief met T-Mobile internet werkt en zodoende dus ook niet meer in het buitenland. Is dat correct? Waarom? Tot voor kort werkte dit probleemloos…

De T-Mobile TV Anywhere app staat niet in de Play Store voor Google TV, wat moet ik nu dan volgens jullie? Gaan casten vanaf mijn mobiel als ik NL televisie wil zappen in het buitenland?? Canal Digitaal heeft wel een native TV app die werkt in het buitenland.

Zal ik maar weer opzeggen bij jullie dan?

 


Hi @tonlabee@Bart en Marian@Mart1967@Zwolly68@murcje en @maxvanderburg, ik heb goed nieuws voor jullie! Ik heb vandaag doorgekregen van mijn collega dat het issue met de ladende TV-gids is opgelost. Kunnen jullie aangeven of jullie dit inderdaad zo ervaren? Ik ben onwijs benieuwd en lees het graag. Dit zou een super begin zijn van het weekend! ✨

Hi @Wouzzie.w, super leuk dat je dit checkt! Hier kan ik momenteel nog niks concreets over zeggen. Wij zijn ermee bezig en zodra ik er meer over kan delen, dan doe ik dat gelijk! 😁

Hoi @Lisa,

Ben een aantal dagen weg geweest kan er dus nog niet echt wat over zeggen, maar gister na het opnieuw installeren van de app nog geen problemen weer gehad. Tot zover dus goed en veelbelovend.


Hi @tonlabee, @Zwolly68@Bart en Marian@Mart1967@murcje en @maxvanderburg, merci nog voor de aanvullingen @tonlabee en @Zwolly68! Ik geef jullie heel graag duidelijkheid en wil via deze weg de volgende update met jullie delen. Ik had echt gehoopt op een andere uitkomst na het lange wachten. Mijn collega's hebben laten weten dat dit voor nu niet volledig opgelost kan worden. Wij willen dit zeker in de toekomst gaan oplossen, maar wanneer is voor nu echt nog een vraag. Het blijkt een stuk lastiger te reproduceren dan gedacht. Ik wil jullie nogmaals bedanken voor al het geduld en excuses voor deze uitkomst!

Hi @Remkooo0, wat heerlijk dat jij je zo vaak in het buitenland bevindt! Goede vraag van je. Ik heb dit nagevraagd bij één van mijn collega's van de technische dienst, omdat ik je een zo helder mogelijk antwoord wil geven. Zodra ik hier wat over hoor, dan laat ik dat gelijk weten! 


 


Hallo Lisa,

inmiddels een week geen klachten over het ‘haperen’ van de gids. Wel dien ik de app meerdere keren in deze afg. week te herstarten..

Groet, Bart


Hi @Bart en Marian, ik ben ontzettend blij om te horen dat jullie een verbetering hebben opgemerkt! Al had ik gehoopt dat dit ook zonder herstarten werkte. Fijn dat je het het aangeeft. En ik hoop enorm dat ik in de toekomst kan laten weten dat er een structurele oplossing voor dit probleem beschikbaar is!


Hi @Remkooo0, graag deel ik de toelichting van mijn collega met je over jouw bovenstaande opmerking! Er bleek een fout te zijn ontdekt, want eigenlijk hoorde het helemaal niet te kunnen om met elke connectie de T-Mobile TV App te kunnen gebruiken. Aan onze kant is deze ‘fout’ hersteld en dat is de reden waarom dit niet meer bij je werkt. Sorry voor de verwarring! Jij kunt in dit geval dan ook inderdaad gebruikmaken van casten. Ik hoop dat jij hier begrip voor hebt en dat jij ook met casten nog volop van de App kan genieten. Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen? 😊


Hallo Lisa, helaas probleem van haperende tv gids vandaag wederom terug. Heb tv weer 3x moeten resetten!

  @tonlabee,  @Zwolly68@Bart en Marian@Mart1967@murcje,@maxvanderburg  @tonlabee en @Zwolly68


Helaas te vroeg gejuicht ook hier wederom een gids welke niet wil laden.
Na een keer of wat de app opnieuw installeren werkt het dan weer even.


Hoi T-Mobile,

Ik ben een nieuwe klant, en wil de T-Mobile TV App gebruiken, zonder TV Box. De inloggegevens worden geweigerd (‘onjuist’), maar dezelfde gegevens werken wel in de TV Anywhere app.

Net als in jullie screenshot staat bij mij “Registreer je TV box...” (etc) maar voor de TV App heb je toch geen TV Box nodig?

Ik gebruik een Nokia Streaming Box 8000, met Android TV 10.

*Update* ik was wat te snel met posten, zag te laat dat de TV App alleen over T-Mobile internet werkt (anders dan TV Anywhere). Geen probleem meer :grinning:


@mako 

T-Mobile TV werkt alleen via een T-Mobile internetverbinding, heb je de Zyxel al binnen en werkend internet?


Hallo @Lisa  Met TV Anywhere’ heb ik bij de zender van de maand nooit ondertiteling echter als ik op TV kijk via de Box is er wel ondertiteling. 
Zou iemand dat kunnen oplossen?! 
  
Alvast hartelijk dank.

 


@mako

T-Mobile TV werkt alleen via een T-Mobile internetverbinding, heb je de Zyxel al binnen en werkend internet?

Psies, dat zag ik pas na de post… internet is zojuist geactiveerd en TV App werkt :grinning:


Hallo Lisa, helaas probleem van haperende tv gids vandaag wederom terug. Heb tv weer 3x moeten resetten!

  @tonlabee,  @Zwolly68@Bart en Marian@Mart1967@murcje,@maxvanderburg  @tonlabee en @Zwolly68

Ook ik moet constateren dat er niets is opgelost. Ik krijg nog steeds regelmatig een zandloper als ik naar menu of tv-gids ga. App helemaal afsluiten(soms meerdere keren) is enig oplossing.


Hi @Bart en Marian, @Zwolly68 en @Mart1967, ik had ontzettend gehoopt dat jullie een verbetering zouden opmerking! Hoe graag ik dit ook nog eens zou willen doorzetten, hebben mijn collega's laten weten dat dit voor nu niet volledig opgelost kan worden. Wanneer wij dit in de toekomst gaan aanpakken, is voor nu echt nog een vraag. Mijn excuses hiervoor! 

Hi @CrisTien, heel goed dat je dit aangeeft! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, maar bij mij heeft de zender wel ondertiteling. Ik moest dit alleen eerst wel aanzetten. Kan je nog eens checken of het wel werkt als je dit handmatig aanklikt? Ik hoop het! 

Super dat het werkt @mako en veel plezier met de App! ✨

 


@Lisa  Gedaan maar werkt niet. Op TV met de box werkt het wel prima. gebruik boven geen box en dat zijn juist de momenten dat ik deze zender kijk en geluid uit heb staan om andere niet te storen met mijn nachtelijke TV kijk gedrag 🤣 IPad Pro 2021 

App opnieuw geïnstalleerd nu maar geen resultaten 


@Lisa Op de tv-box en via de webversie werkt de ondertiteling wel, op mijn iPhone en Apple TV niet. Voor Apple-apparaten worden andere streams gebruikt, dus ik vermoed dat de wijziging voor die streams niet is doorgevoerd. Zou daar misschien de oorzaak kunnen liggen?


Hi @CrisTien, ik heb goed nieuws! Door jouw melding is dit issue aangekaart bij onze tv meeting. De specialisten hebben dit verder doorgezet en dit gaat worden aangepast. Dus onwijs bedankt voor het signaleren, topper. Er wordt aan gewerkt om dit weer terug te krijgen in de App! ✨

Hi @TMTV, super dat je gelijk mee bent gaan testen! 😁 Ik durf niet te zeggen waar precies de oorzaak ligt, maar gelukkig gaat het worden aangepast. Dankjewel voor het meedenken!


Hoi @Lisa,

Was het maar zo'n feest. 

Het leek even goed te werken maar vandaag toch weer hetzelfde probleem. 

 

Hier precies hetzelfde probleem.

Gebeurt meerdere keren op een avond en zeker elke dag.

Soms gaat het vanzelf weg, soms als je een "Herstart” melding krijgt maar ook weer niet altijd. De-installeren en installeren helpt niet altijd. Heel vervelend! Je kunt niet in de gids maar ook je opnames niet bekijken omdat je ook niet in het menu komt.


Hallo @Lisa,  @Zwolly68  @Mart1967  @tonlabee,  @Zwolly68@Bart en Marian @murcje,@maxvanderburg 

 

Fijn dat je zo enthousiast en klantgericht reageert, daar scheelt niets aan.

Het probleem is echter dat de gids in de app blijft lopen en hapert. Ook tijdens tv kijken komt er een veld in beeld met de tekst om de app te herstarten. Inmiddels bij meerdere klanten het geval.

Zoals ik al eerder meldde;

Ik ben overgegaan naar T-Mobile vanuit Ziggo, ik heb speciaal voor jullie app te kunnen gebruiken een nieuwe Samsung tv gekocht om geen extra kastje naast mij tv te hebben staan.

Sinds start van abonnement december 2021 werkt dit niet. Ook hebben wij 4 mobiele abonnementen bij T-mobile, waardoor wij maandelijks >100 euro naar jullie doen toekomen..!

Ik overweeg over te stappen naar KPN en ben mezelf aan het oriënteren. Met dit afschrijven stel ik jullie dan ook nogmaals in gebreke zoals ik ook via de klantenservice heb gedaan.

Ik ga er dan ook vanuit dat jullie binnen nu en 4 weken (extra lange tijde weer) met een permanent herstel komen van dit probleem. Daarnaast verlang ik van T-mobile een goede tegemoetkoming.

Hartelijke groet,

Bart Staps

 

 


Hallo @Lisa,  @Zwolly68  @Mart1967  @tonlabee,  @Zwolly68@Bart en Marian @murcje,@maxvanderburg 

 

Fijn dat je zo enthousiast en klantgericht reageert, daar scheelt niets aan.

Het probleem is echter dat de gids in de app blijft lopen en hapert. Ook tijdens tv kijken komt er een veld in beeld met de tekst om de app te herstarten. Inmiddels bij meerdere klanten het geval.

Zoals ik al eerder meldde;

Ik ben overgegaan naar T-Mobile vanuit Ziggo, ik heb speciaal voor jullie app te kunnen gebruiken een nieuwe Samsung tv gekocht om geen extra kastje naast mij tv te hebben staan.

Sinds start van abonnement december 2021 werkt dit niet. Ook hebben wij 4 mobiele abonnementen bij T-mobile, waardoor wij maandelijks >100 euro naar jullie doen toekomen..!

Ik overweeg over te stappen naar KPN en ben mezelf aan het oriënteren. Met dit afschrijven stel ik jullie dan ook nogmaals in gebreke zoals ik ook via de klantenservice heb gedaan.

Ik ga er dan ook vanuit dat jullie binnen nu en 4 weken (extra lange tijde weer) met een permanent herstel komen van dit probleem. Daarnaast verlang ik van T-mobile een goede tegemoetkoming.

Hartelijke groet,

Bart Staps

 

 

Hallo Bart,

Zoals hierboven gemeld, dezelfde ervaringen. Had (en heb) eerst het extra kastje maar had daar ook grote problemen mee. Dus (nadat klagen bij t-mobile niets oploste) ook een nieuwe tv gekocht. Helaas nog steeds ellende. Ik kwam ook van Ziggo en heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik overgestapt ben.

En dan heb ik het nog niet eens over de zwaar ondermaatse functionaliteit (tov Ziggo) zoals niet op kunnen nemen van Belgische zenders. Bij opnemen halverwege een uitzending, niet het hele programma opnemen. Geen indicatie van reclame blokken in de tijdlijn bij on-demand afspelen. Achterhaalde doorspoel mogelijkheid op de box (in de TV app is dat wel beter). Onduidelijke menu structuur. Zeer onhandig opruimen van opnames en ga zo nog maar even door.

Ik heb ze al eens 4 weken gegeven maar kom er niet zonder afkoopsom vanaf.

Ben helaas ook met mobiel overgestapt (blijkt dat je op een ouder Samsung toestel alleen met 2G kunt werken) en internet (1Gb glas) wat overigens wel redelijk goed werkt.

Klantenservice is heel aardig (zoals hier ook blijkt) maar de backoffice laat ze volledig in de steek. Als dat de strategie van t-mobile is zal het verloop wel groot zijn….


Reageer