Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3405 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 juni 2024

Goedendag,

De afstandsbediening van mijn tv-box (Amino; nog van T-Mobile) doet het niet meer goed. Ik heb de handleiding gevolgd (nieuwe batterijen, afstandsbediening resetten), maar de afstandsbediening blijft het slecht doen; je moet de knoppen heel diep indrukken en precies op de tv-box richt om uiteindelijk reactie te krijgen (tv-box zelf werkt overigens  zonder problemen).

Oftewel, ik wil een nieuwe afstandsbediening aanvragen.

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 16 juni 2024

Hoi @xarafan, dat klinkt inderdaad als een verloren afstandsbediening, ik schiet je graag te hulp! Daarom heb ik een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd en wij zullen de afstandsbediening snel voor je op de post doen. Nog een kleine tip van een andere aard: ik zie dat je nog een oud 750 Mbit/s internetabonnement bij ons hebt. Inmiddels hebben we deze snelheid niet meer in onze huidig aanbod, maar hebben we juist hogere snelheden tegen lagere prijzen. Omdat wij je niet zomaar mogen overzetten raad ik je aan om de nieuwe snelheden te bekijken in je Mijn Odido account: Internetsnelheid aanpassen. Op deze pagina kan je ook eenvoudig je internetabonnement omzetten.

Ondertussen zorg ik ervoor dat je snel een nieuwe afstandsbediening in huis hebt! 😄

• 1 reactie
  • 21 juni 2024

Wij zijn helaas onze afstandsbediening kwijt (hond en/of kinderen? 😅). Zouden wij een nieuwe kunnen ontvangen?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3692 reacties
  • 21 juni 2024

@Astyanax11 Tuurlijk, ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening jullie kant opgestuurd! 😀

stefan.1997
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • 559 reacties
  • 23 juni 2024

Mijn afstandsbediening is kapot. Ik wil graag een nieuwe 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3692 reacties
  • 24 juni 2024

@stefan.1997 Goed dat je dit gelijk bij ons meldt. Ik help je graag verder! 

Werken enkele knoppen op de afstandsbediening niet of werkt deze helemaal niet meer? 

Er is op dit moment een lopend issue met de source-knop op de afstandsbediening van de Mediabox. Na indrukken kan het zijn dat de andere knoppen tijdelijk niet werken. Heb jij hier last van? 

stefan.1997
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • 559 reacties
  • 24 juni 2024

Teresa van Odido schreef:

Werken enkele knoppen op de afstandsbediening niet of werkt deze helemaal niet meer? 

Er is op dit moment een lopend issue met de source-knop op de afstandsbediening van de Mediabox. Na indrukken kan het zijn dat de andere knoppen tijdelijk niet werken. Heb jij hier last van? 

Nou hij is helemaal kapot. Hij is achter de tv terecht gekomen. We waren hem kwijt en met hardhandig stofzuigen geplet tussen de muur en de stofzuiger. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3692 reacties
  • 24 juni 2024

@stefan.1997 Helemaal duidelijk, de nieuwe afstandsbediening is besteld en komt snel jouw kant op! 😊

• is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 26 juni 2024
Teresa van Odido schreef:

Beste odido,

Scrolde door dit topic voor een oplossing en heb exact hier last van.

Heb ik dan een nieuwe afstandsbediening nodig of wordt dit opgelost middels een update (zo ja wanneer?) want ik ben de tel kwijt hoe vaak ik al opnieuw heb gekoppeld/ontkoppeld om zelf het issue te verhelpen.

Tevens de issue met de mediabox die ook vaker voorbij komt dat wanneer deze opstart om tv te gaan kijken ik de melding krijg “er ging iets mis probeer opnieuw”. enige wat hier helpt zodat ik weer tv kan kijken is opnieuw opstarten van de hele box (elke dag weer). Eco stand uitzetten heeft helaas niks veranderd. Is hier een oplossing voor

Hoor het graag,

Nick

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3692 reacties
  • 27 juni 2024

@Nick_1989 Goed dat je dit bij ons meldt! 

Op dit moment wordt er inderdaad gewerkt aan een update voor de Mediabox, de problemen met de afstandsbediening worden hier ook in meegenomen. 

Eind volgende week krijgen wij een go/no go als resultaat vanuit de interne test. Zodra wij een go hebben, wordt deze versie getest met onze beta users. Deze test duurt ongeveer 2 weken. Wanneer ook na de beta test de versie succesvol is afgerond, wordt de nieuwe softwareversie automatisch gepushed naar iedereen met een Mediabox. Naar verwachting is dit tussen het EK en de Olympische Spelen om de impact zo laag mogelijk te houden, mocht er toch nog iets niet goed gaan.

Ik adviseer je om dit topic in de gaten te houden. Hier plaatsen wij alle updates omtrent de Mediabox: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community

• is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 27 juni 2024

Lost die update zowel het het probleem met de mediabox en het niet functioneren van de afstandsbediening op?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Klopt @Nick_1989, er zitten meerdere bug fixes in deze update waaronder deze. Dit zal eerst binnen een groep testers worden getest. We zijn er druk mee bezig!

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 11 juli 2024

Hoi ,ik wil graag een nieuwe afstandsbediening aanvragen want eentje is kapot ,werkt gewoon niet van alles al geprobeerd ook nieuwe batterijen. 

Alvast bedankt 

Marco 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Gouw, dat moeten we snel oplossen! Werken de andere afstandsbedieningen wel op deze Mediabox? Je kunt ze ontkoppelen en opnieuw koppelen, hierboven staat de uitleg. Als dat inderdaad gewoon werkt, zal ik de afstandsbediening vervangen!

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 juli 2024

Hoi cheyenne

Ook geprobeerd maar ligt niet aan de box,maar echt aan de afstandsbediening. 

Groetjes

• 1 reactie
  • 12 juli 2024

Mijn zoon heeft onze afstandsbediening heel onhandig in een bak met water laten vallen. Blijkt ie toch niet tegen bestand 😬 Kun je ons een nieuwe toesturen? Alvast bedankt voor je hulp!

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 1947 reacties
  • 14 juli 2024

Hoi @Gouw, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening verstuurd! Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 1947 reacties
  • 14 juli 2024

Hoi @HevOv, ook voor jou heb ik meteen een nieuwe afstandsbediening aangestuurd! Je zult het zo snel mogelijk ontvangen, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 14 juli 2024

Dank je Ishana😁

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 14 juli 2024

Hij doet het opeens niet meer. Nieuwe batterijen in gedaan. Box 2x gereset. Het resetten van de afstandsbediening lukt niet, want hij reageert bijna nergens meer op. Zou graag een nieuwe ontvangen!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3692 reacties
  • 15 juli 2024

@lindavankoppen De nieuwe afstandsbediening is onderweg naar jouw! 😊 Ik heb zojuist gereageerd in dit topic: Afstandsbediening kapot | Odido community.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 juli 2024

Beste 

• Tommie van Odido mijn afstandsbediening werkt ook niet meer sinds kort, kunnen jullie mij een nieuwe afstandsbediening opsturen?

groet  Martin

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1770 reacties
  • 17 juli 2024

Hi @MartinWa, ik heb je een nieuwe afstandsbediening gestuurd. Je ontvangt deze zo snel mogelijk op de deurmat! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 juli 2024
Demi van Odido schreef:

Hi @MartinWa, ik heb je een nieuwe afstandsbediening gestuurd. Je ontvangt deze zo snel mogelijk op de deurmat! 

Bedankt Demi, ik ben enorm blij en tevreden over deze supersnelle service.

Top Martin

• 2 reacties
  • 17 juli 2024

ik wil begin gemist gebruiken.

bij de tips hoe dat moet staat '’druk nu op de blauwe knop'’.

maar mijn afstandsbediening heeft geen gekleurde knoppen dus ook geen blauwe.

Wel bovenaan een knop met kleuren maar die is om te spreken.

(nieuwe klant, nieuwe afstandsbediening)

Hoe start ik een lopend programma vanaf het begin ?

Peter.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen