Skip to main content
Vraag

Odido TV app crasht op Thuisscherm

• October 2, 2026
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Wilfridus

Odido TV app werkt behoorlijk goed, maar sinds 2 a 3 weken:

zodra je de thuispagina opent, crasht de app

Gegevens gewist

Cache gewist

App verwijderd.

TV en TV stick van stroom gehaald

Opnieuw geïnstalleerd en geregistreerd

Crash blijft

De beeldschermresolutie tvstick aangepast, ook geen resultaat

Zie bijlage specificaties MiTvStick (Android 9)

2 reacties

Wilfridus
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • October 2, 2026

Betreft: Problemen Odido TV-app sinds update 30 augustus / Verzoek om Mediabox 
Klantnummer: [MVH83842] 
Beste Odido Klantenservice, 
Sinds de app-update van 30 augustus ervaar ik grote problemen met het kijken van televisie via de Odido TV-app. Zodra ik de app open of door de tv-gids blader, crasht de app direct en keert het systeem terug naar het startscherm. 
Ik gebruik een Xiaomi Mi TV Stick. Na contact en technisch onderzoek blijkt dat deze stick over 1 GB werkgeheugen beschikt. Sinds jullie recente updates is de Odido TV-app helaas te zwaar geworden voor dit type hardware, waardoor het apparaat door geheugengebrek de app geforceerd afsluit. Het wissen van de cache en de gegevens en het opnieuw installeren van de app bieden helaas geen permanente oplossing. 
Omdat ik al die tijd met veel plezier gebruik heb gemaakt van jullie diensten, maar nu al sinds eind augustus niet meer fatsoenlijk tv kan kijken via mijn huidige apparatuur, wil ik vragen of jullie mij tegemoet kunnen komen. 
Op de Odido Community lees ik dat klanten in een vergelijkbare situatie geholpen worden met een fysieke Odido Mediabox. Ik wil jullie vriendelijk verzoeken om mij (al dan niet uit coulance) een gratis Odido Mediabox op te sturen, zodat ik weer ongestoord gebruik kan maken van het tv-abonnement waar ik maandelijks voor betaal. 
Ik hoor heel graag wat de mogelijkheden zijn. 
Met vriendelijke groet, WILFRIDUS

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 2, 2026

Het is niet de bedoeling dat je dubbele topics aanmaakt.