T-Mobile introduceert een 5G ready abonnement in Nederland. Dit nieuwe abonnement is een uitbreiding van het zeer populaire Unlimited-abonnement. Naast direct toegang tot het 5G-netwerk zodra dit beschikbaar is, biedt dit abonnement niet alleen zorgeloos bellen in Nederland en in de EU maar ook naar de EU en veiliger internetten. Dit nieuwe uitgebreidere Unlimited abonnement is beschikbaar vanaf februari. De prijs is € 37,50 per maand.
hUpdate 24 februari 2020: In dit topic vind je alle informatie over dit nieuwe abonnement! Daar kun je ook al jouw vragen stellen over dit nieuwe abonnement.]
Inspelend op klantwensen
T-Mobile speelt met dit nieuwe uitgebreidere abonnement in op de wensen van klanten en de ontwikkelingen in de markt. Met het huidige Unlimited abonnement kunnen klanten al onbeperkt bellen en internetten in Nederland.
Om klanten een nog zorgelozer abonnement te bieden, voegt T-Mobile in dit nieuwe abonnement onbeperkt bellen vanuit Nederland naar de EU toe en extra veilig internet. Via ingebouwde antivirussoftware wordt onveilig dataverkeer van websites en apps direct geblokkeerd.
Bovendien zijn klanten met dit uitgebreidere Unlimited abonnement klaar voor de toekomst: Met de in het eerste kwartaal verwachte introductie van de eerste 5G-toestellen op de Nederlandse markt, biedt T-Mobile klanten met zo’n toestel in combinatie met dit abonnement de zekerheid van toegang tot het 5G-netwerk zodra dit beschikbaar is.
Tisha van Lammeren, Directeur Consumentenmarkt T-Mobile: “We liggen op schema om als eerste in Nederland een landelijk dekkend 5G-netwerk uit te rollen. We bieden daarom de klanten met een 5G-toestel in combinatie met dit uitgebreidere Unlimited abonnement nu al de zekerheid en de primeur om als eerste toegang te krijgen tot dit allernieuwste 5G-netwerk. Klanten weten nu al precies wat het allernieuwste 5G Unlimited abonnement gaat kosten en zijn klaar voor de volgende stap in telecom.”
Eerste met 5G
Voorafgaand aan de fusie met Tele2 beloofde T-Mobile dat zij als eerste met landelijk 5G zou komen. De introductie van dit uitgebreidere Unlimited abonnement onderstreept de ambities van T-Mobile en speelt in op het toekomstige 5G-netwerk.
FAQ
Wat krijg ik voor €37,50 bij dit abonnement?
Voor €37,50 per maand krijg je:
• Onbeperkt bellen in Nederland, naar Nederland en naar de EU
• Onbeperkt bellen in de EU naar Nederland en naar andere EU-landen
• Onbeperkt internet in Nederland
• 18GB internet in de EU
• Extra veilig internetten
Daarnaast ben je met dit nieuwe abonnement ook klaar om het nieuwe 5G-netwerk te gaan gebruiken zodra dit beschikbaar is! In Nederland maak je nu al gebruik van het snelste en best geteste mobiele (4G/4G+) netwerk.
Vanaf wanneer wordt dit abonnement beschikbaar? En kan ik tijdens mijn lopende contract op dit abonnement overstappen (ook als ik nog niet kan verlengen)?
Dit abonnement gaan we in februari introduceren en vanaf dan kun je dit afsluiten bij de aanschaf van een nieuw abonnement of bij een verlenging.
Als je een lopend contract hebt met Go 5.0 (abonnement afgesloten vanaf 09-09-2019), dan kun je je lopende abonnement wijzigen en overstappen naar dit nieuwe aanbod!
Heb je wat meer informatie over 5G en wat ik daar dan mee kan doen?
Jazeker! Op onze website vind je alle informatie over het 5G-netwerk!
Wanneer komt een toestel dat geschikt is voor 5G?
In het eerste kwartaal van 2020 komen de eerste smartphones op de markt die geschikt zijn voor 5G! Meer informatie over 5G ready toestellen plaatsen wij zodra die beschikbaar komen op onze website.
Nog vragen voor ons? Laat het in een reactie weten!