Skip to main content

We zijn enorm trots om te kunnen vertellen dat de Magenta-familie weer een prijs in ontvangst mag nemen. Samen met Ben zijn we namelijk bekroond tot klantvriendelijkste telecomprovider van Nederland, zo blijkt uit onafhankelijk marktonderzoek van MarketResponse. Jaarlijks monitoren zij de prestaties van organisaties in uiteenlopende branches op het gebied van klantvriendelijkheid.
 

Trots
Extra trots zijn we op het feit dat Ben de nummer 1 positie aangewezen heeft gekregen, gefeliciteerd Ben, gefeliciteerd @David! Ben blij voor jullie! Wanneer je broertje/zusje/zoon/dochter het hoogste podium mag betreden is dat natuurlijk extra bijzonder.

Ben gekozen tot klantvriendelijkste telecombedrijf van Nederland 2021
 

Onze directeur consumentenmarkt, Tisha, zei hierover het volgende:
Klanttevredenheid en service staan bij al onze merken hoog in het vaandel. Om onze klanten een optimale service te verlenen, werken we doorlopend aan het nog verder verbeteren van onze dienstverlening en klantondersteuning. We zijn trots en blij met deze feedback van onze klanten, om hen gaat het uiteindelijk. Deze mooie titel is voor ons en onze partners in klantenservice, VANAD Group, dan ook een prachtige kroon op ons werk.”

Onderzoek MarketResponse
MarketResponse monitort al sinds 2007 hoe bedrijven presteren op klantvriendelijkheid, met als hoogtepunt de jaarlijkse bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Geen jury, geen nominaties, geen stemmingen, maar een score op basis van onafhankelijk marktonderzoek onder consumenten.

Los van het feit dat we supertrots zijn op onze familie, zet ons dit wel op scherp. Wat zouden wij direct kunnen verbeteren zodat de samenstelling van winnaars volgende jaar weer vergelijkbaar is? Laat het ons weten in de comments!

Big ups voor alle toppers die dagelijks hun stinkende best doen om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Zij zijn de helden die het mogelijk maken dat onze klanten een goede ervaring hebben. Al jullie toppers, bedankt!

Hier op de community zijn dat met name onze superusers:@CrisTien @Folkert @Seccie @TAVL @leroy98ecker @Marcel MCi @Gilbert @Hidden.nld @centaur @Pieter_B @Waqqas @soepkip67 @TMTV.

Daarnaast het communityteam, dat ook achter de schermen altijd bezig is met het verbeteren van de klantervaring: @Boris @Brian @Cal @Hajar @David @Jason @Sander @Demi @Lisa @Ginny en vele anderen op andere posities die jullie waarschijnlijk minder goed kennen.
 

Ik spreek uit ervaring, deze geweldige mensen hebben niets anders dan het beste met iedereen voor. Uiteraard zijn er altijd punten waar we nog kunnen ontwikkelen. Daar werken we ook constant aan. Tegelijk mag gezegd worden, eren wie ere toekomt.

Bij deze. Love you guys, you’ll are the best! :heart:


Wat GOEEEEED! Wat LIEFFFFFF geweldig en dat terwijl alles er weer zo zonnig uitziet overal. 
EN dan nu een dikke pluim voor @Maurice omdat het kan, omdat het mag en nodig is. 
Voel mij welkom!

😅😂🎉🎈❤️


Gefeliciteerd! En ook de dames en heren van Ben! Op welke plaats is Tele2 geëindigd?


@CrisTien, lief en leuk dat je dat zegt! Je bent ook heel erg welkom! 😊


@eric, exacte plek weet ik eigenlijk niet. Niet in de top 3 helaas. De derde plek is voor Simyo, dat overigens de laatste jaren de aanvoerder van de lijst was.


TM is 2de volgend jaar is het omgekeerd 😅

BEN wordt op de voet gevolgd door T-Mobile; op de derde plaats vinden we Simyo, dat de laatste jaren de lijstaanvoerder was in deze branche. 4 Vodafone en 5 Hollandsnieuwe


Gefeliciteerd, had graag T-mobile als telecom provider willen hebben, maar helaas is het bereik hier om te huilen zo slecht. 1 streepje en bellen is zelfs blikkerig en er vallen zinnen weg.

Helaas moeten opzeggen en naar een andere provider die wel volle bak signaal leverd. Weg thuis voordeel. ☹️


Gefeliciteerd, had graag T-mobile als telecom provider willen hebben, maar helaas is het bereik hier om te huilen zo slecht. 1 streepje en bellen is zelfs blikkerig en er vallen zinnen weg.

Helaas moeten opzeggen en naar een andere provider die wel volle bak signaal leverd. Weg thuis voordeel. ☹️

Hallo en werkt Tele2 ook niet!? Want dan krijg je zo te lezen ook klantvoordeel bij Tmobile 

 


Hallo @CrisTien 

Nee die heb ik in het verleden gehad.

Hier op het dak van het bewoners complex staan zendmasten van Vodafone en in de naast gelegen kerk in het dorp staat kpn en t-mobile te brullen. Maar t-mobile zendmast heeft geen (goed)bereik hier binnen en om het complex heen. 


Super! Gefeliciteerd allemaal!:thumbsup_tone2:

 


Van harte gefeliciteerd! 🎉🎉🎉


Hi @Maurice, Mooi stukje marketing; het verschil tussen Ben op de nr 1. en HollandseNieuwe op 5. is in totaal 0,24 punten en dat is slechts 3% beter, of wellicht minder slecht.. Want met Ben op plek 40 enT-Mobile op plek 43 overall lijkt me het nog niet een feestje waard, zeker gezien het gebrek aan transparantie van dit onderzoek.

Toch gefeliciteerd!


Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op Ben Thuis :)

 


Reageer