We zijn enorm trots om te kunnen vertellen dat de Magenta-familie weer een prijs in ontvangst mag nemen. Samen met Ben zijn we namelijk bekroond tot klantvriendelijkste telecomprovider van Nederland, zo blijkt uit onafhankelijk marktonderzoek van MarketResponse. Jaarlijks monitoren zij de prestaties van organisaties in uiteenlopende branches op het gebied van klantvriendelijkheid.
Trots
Extra trots zijn we op het feit dat Ben de nummer 1 positie aangewezen heeft gekregen, gefeliciteerd Ben, gefeliciteerd
Onze directeur consumentenmarkt, Tisha, zei hierover het volgende:
“Klanttevredenheid en service staan bij al onze merken hoog in het vaandel. Om onze klanten een optimale service te verlenen, werken we doorlopend aan het nog verder verbeteren van onze dienstverlening en klantondersteuning. We zijn trots en blij met deze feedback van onze klanten, om hen gaat het uiteindelijk. Deze mooie titel is voor ons en onze partners in klantenservice, VANAD Group, dan ook een prachtige kroon op ons werk.”
Onderzoek MarketResponse
MarketResponse monitort al sinds 2007 hoe bedrijven presteren op klantvriendelijkheid, met als hoogtepunt de jaarlijkse bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Geen jury, geen nominaties, geen stemmingen, maar een score op basis van onafhankelijk marktonderzoek onder consumenten.
Los van het feit dat we supertrots zijn op onze familie, zet ons dit wel op scherp. Wat zouden wij direct kunnen verbeteren zodat de samenstelling van winnaars volgende jaar weer vergelijkbaar is? Laat het ons weten in de comments!