Skip to main content

[Opgelost] Problemen met ons netwerk

• August 1, 2025
  • 519 reacties
  • 93930 Bekeken
[Opgelost] Problemen met ons netwerk
Toon eerste reactie

519 reacties

• is een King Poster
  • August 1, 2025

het gekke is dat voor die nieuwe klik & Go wat op de 5G zit er weinig aan de hand was. 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

In De Lier wel mobiel internet maar (nog steeds) geen internet via glasvezel! Zit dit ook in de storing? Geen communicatie hierover te vinden!!!!!!Wanneer is dit weer in de lucht? 

In Naaldwijk ook nog geen internet via glasvezel...

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

In De Lier wel mobiel internet maar (nog steeds) geen internet via glasvezel! Zit dit ook in de storing? Geen communicatie hierover te vinden!!!!!!Wanneer is dit weer in de lucht? 

In 's-Gravenzande ook niet. Westland heeft dus nog steeds problemen.

• heeft eerste post geplaatst
  • August 1, 2025

Hallo, op Texel in afwachting van een telefoontje in een sollicitatieprocedure. Al de hele ochtend totaal onbereikbaar. Wanneer komt er een oplossing?!

• is een Master Poster
  • August 1, 2025

Ook in Gouda nog streeds geen internet (en tv). 

• August 1, 2025

In 's-Gravenzande ook niet. Westland heeft dus nog steeds problemen.

Inderdaad. Wateringen ook nog niks 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Vast internet ( klik & klaar) storing geen wifi geen TV niks informatie wat er  is mobiel netwerk van odido werkt ook niet totale blackout absurd letterlijk nu bezig met het opzeggen van de abonnementen van dit amateuristisch bedrijf 🤢 

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Hier in Haarlem nog steeds geen mobiel internet. Kon net wel gesprek ontvangen maar de andere kon mij niet verstaan door het slechte geluid! Super irritant.

• August 1, 2025

In Rotterdam nog steeds geen mobiele internet. Iedereen zou gewoon standaard compensatie moeten ontvangen nu. Wat een gedonder weer! Ik ga maar opzoek naar een andere provider. Echt jammer dit.

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Schiedam hier. Vast internet nog steeds offline. Drama.

• August 1, 2025

3072 Rotterdam nog steeds geen internet via het vaste netwerk. 

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Alkmaar - Nog helemaal niks geen internet met Klik en Klaar.

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Hoe zit dat met de compensatieregeling?

Na 12 uur is deze wettelijk van kracht. Echter ligt de bewijslast bij mij. De storing is begonnen tussen 01:00 en 03:00 's nachts, ik slaap dan…

Ik had pas om 06:30 door dat er een storing was.

• August 1, 2025

Ik heb net een week aansluiting van jullie. (Zaandam) En op mijn eerste vrije dag, zit ik thuis zonder internet. Ik ga de aansluiting stopzetten, want mijn 5G raakt hier op van, en ga geen extra kosten betalen omdat jullie je klanten al een hele werkdag zonder internet laten zitten.

• August 1, 2025

Hoe zit dat met de compensatieregeling?

Na 12 uur is deze wettelijk van kracht. Echter ligt de bewijslast bij mij. De storing is begonnen tussen 01:00 en 03:00 's nachts, ik slaap dan…

Ik had pas om 06:30 door dat er een storing was.

Same hier. Ik ben al vanaf half 7 wakker. En mijn hele dag is hierdoor weg. Ik had ook kunnen gaan werken zegmaar.

Alkmaar - Nog helemaal niks geen internet met Klik en Klaar.

In Voorhout (gem Teylingen) ook nog steeds helemaal geen internet, TV of Vast Bellen.
Er zijn ergere dingen, maar het is niet normaal dat deze storing zo lang (inmiddels zo’n 12 uur) moet duren. Een storing van deze omvang en duur heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb al vele keren mijn kastjes opnieuw opgestart, echter zonder resultaat.

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

[Update 10:50 uur] Tijdens nachtelijke onderhoudswerkzaamheden aan een van onze datacenters zijn er problemen ontstaan op ons netwerk. Deze deden zich voornamelijk voor op het mobiele netwerk. Hierdoor was het tijdelijk niet mogelijk om te bellen, en konden er problemen optreden bij het verzenden van sms’jes of het gebruik van mobiel internet.

Onze engineers hebben hard gewerkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. We zien nog problemen op een deel van ons mobiele netwerk in de regio Noord Holland en Rotterdam waardoor de problemen nog niet volledig verholpen zijn. Voor een groot deel van onze klanten geldt dat zij weer gebruik kunnen maken van spraak, sms en internetdiensten via mobiel. We hopen dat spoedig al onze klanten weer volledig verbonden zullen zijn.

[01-08-2025/07:00] Op dit moment kun je problemen ervaren op ons netwerk. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een update.

​@Cheyenne van Odido heb je al een nieuwe update? Zijn inmiddels 2,5 uur verder.

• August 1, 2025

It's just unacceptable to be paying as much as we are, monthly, only for these technical issues to pop up every now and then. I hope you are planning to compensate. 

• August 1, 2025

Vast internet ( klik & klaar) storing geen wifi geen TV niks informatie wat er  is mobiel netwerk van odido werkt ook niet totale blackout absurd letterlijk nu bezig met het opzeggen van de abonnementen van dit amateuristisch bedrijf 🤢 

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Simpel gaat blijkbaar ook via het Odido netwerk, m’n mobiel ligt ook plat…. Toch wel wat schandalig, als je niet kunt terugvallen op een backup systeem, lijkt Prorail wel!….

• August 1, 2025

Is er iemand die ons kan helpen met het indienen van een schadeclaim?

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

[Update 13:27 uur] Onze engineers werken momenteel nog steeds hard aan een oplossing. Sorry voor het ongemak. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een nieuwe update.

Nou dat gaat dus nog wel even duren vrees ik. Niet kunnen werken is één, maar als mijn netflix avondje ook nog in gevaar komt… ;-)

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

[Update 13:27 uur] Onze engineers werken momenteel nog steeds hard aan een oplossing. Sorry voor het ongemak. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een nieuwe update.

Nou dat gaat dus nog wel even duren vrees ik. Niet kunnen werken is één, maar als mijn netflix avondje ook nog in gevaar komt… ;-)

Zal je natuurlijk net zien dat de techneuten die alles weten op vakantie zijn...

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

In Purmerend nog steeds geen bereik...

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

[Update 10:50 uur] Tijdens nachtelijke onderhoudswerkzaamheden aan een van onze datacenters zijn er problemen ontstaan op ons netwerk. Deze deden zich voornamelijk voor op het mobiele netwerk. Hierdoor was het tijdelijk niet mogelijk om te bellen, en konden er problemen optreden bij het verzenden van sms’jes of het gebruik van mobiel internet.

Onze engineers hebben hard gewerkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. We zien nog problemen op een deel van ons mobiele netwerk in de regio Noord Holland en Rotterdam waardoor de problemen nog niet volledig verholpen zijn. Voor een groot deel van onze klanten geldt dat zij weer gebruik kunnen maken van spraak, sms en internetdiensten via mobiel. We hopen dat spoedig al onze klanten weer volledig verbonden zullen zijn.

[01-08-2025/07:00] Op dit moment kun je problemen ervaren op ons netwerk. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een update.

De update van 13:27, met 3 totaal nikszeggende zinnen heeft weinig zin natuurlijk. Kom na zo'n lange tijd met meer informatie!

Geef aan wat er niet werkt, welke regio's, meer inhoudelijke informatie etc... en geef aan wat wij als klanten kunnen verwachten mbt een mogelijke oplostijd!