Skip to main content

[Opgelost] Problemen met ons netwerk

• August 1, 2025
  • 519 reacties
  • 93930 Bekeken
[Opgelost] Problemen met ons netwerk
Toon eerste reactie

519 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • August 1, 2025

Het is inmiddels 12:00 en ik heb nog steeds helemaal geen mobiel bereik in Rotterdam. Onvergeeflijk slecht netwerkbeheer, ze zouden een boete moeten krijgen.

• August 1, 2025

Nog altijd geen internet in huis. Regio Westland. Zou toch graag wat meer communicatie zien omtrent deze storing. 

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Het is inmiddels 12:00 en ik heb nog steeds helemaal geen mobiel bereik in Rotterdam. Onvergeeflijk slecht netwerkbeheer, ze zouden een boete moeten krijgen.

Ze hebben inmiddels de Abonnement kosten verhoogd

• August 1, 2025

pffff ik gebruik het zakelijk, ben al de hele ochtend en begin nu middag niet te bereiken voor klanten, dit gaat mij geld kosten en veel negatieve energie. hoe lang gaat dit nog duren. Tijd om over te stappen naar een andere dus, bedankt.

• is een King Poster
  • August 1, 2025

Weet iemand hoe je precies compensatie aan moet vragen? Mijn thuisdiensten doen het nu namelijk al iets meer dan 12u niet. :-(

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

[Update 10:50 uur] Tijdens nachtelijke onderhoudswerkzaamheden aan een van onze datacenters zijn er problemen ontstaan op ons netwerk. Deze deden zich voornamelijk voor op het mobiele netwerk. Hierdoor was het tijdelijk niet mogelijk om te bellen, en konden er problemen optreden bij het verzenden van sms’jes of het gebruik van mobiel internet.

Onze engineers hebben hard gewerkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. We zien nog problemen op een deel van ons mobiele netwerk in de regio Noord Holland en Rotterdam waardoor de problemen nog niet volledig verholpen zijn. Voor een groot deel van onze klanten geldt dat zij weer gebruik kunnen maken van spraak, sms en internetdiensten via mobiel. We hopen dat spoedig al onze klanten weer volledig verbonden zullen zijn.

[01-08-2025/07:00] Op dit moment kun je problemen ervaren op ons netwerk. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een update.

Als uitvaartondernemer die 24/7 bereikbaar hoort te zijn, ben ik nu al vanaf vannacht niet te bereiken. Ik kan niet gebeld worden, en ook niet bellen. Hoe lang moet dit nog duren?

Ik heb echt stress met aankomende uitvaarten waar ik nu telefonisch niets voor kan betekenen.

Fix het!

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Nog steeds geen mobiel netwerk, kan niet bellen , niet smsen, hoe lang gaat het nog duren? 

• August 1, 2025

Mijn man heeft echt al sinds vanochtend vroeg geen 4G/5G, echt lekker handig als vrachtwagenchauffeur 🤦🏻‍♀️ enige vorm van compensatie zou wel op zijn plek zijn..!

• August 1, 2025

[Update 10:50 uur] Tijdens nachtelijke onderhoudswerkzaamheden aan een van onze datacenters zijn er problemen ontstaan op ons netwerk. Deze deden zich voornamelijk voor op het mobiele netwerk. Hierdoor was het tijdelijk niet mogelijk om te bellen, en konden er problemen optreden bij het verzenden van sms’jes of het gebruik van mobiel internet.

Onze engineers hebben hard gewerkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. We zien nog problemen op een deel van ons mobiele netwerk in de regio Noord Holland en Rotterdam waardoor de problemen nog niet volledig verholpen zijn. Voor een groot deel van onze klanten geldt dat zij weer gebruik kunnen maken van spraak, sms en internetdiensten via mobiel. We hopen dat spoedig al onze klanten weer volledig verbonden zullen zijn.

[01-08-2025/07:00] Op dit moment kun je problemen ervaren op ons netwerk. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een update.

Its 12:30 and I am still not able to use mobile or home internet. I missed half the day of work due to this outage. It seems to have been a mistake to choose Odido for all of my internet.

Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • August 1, 2025

Hier in Gilze Rijen weer internet met Klik en Klaar van Odido. Ook telefoon doet het weer.

Ik heb hier in Rijen wel 5G verbinding, maar er lijkt maar nauwelijks data door te komen.

Modem even stroom afhalen? Hier volle bak snelheid.

• August 1, 2025

Its 12:30 and I am still not able to use mobile or home internet. I missed half the day of work due to this outage. It seems to have been a mistake to choose Odido for all of my internet.

Service is still not available in Rotterdam, Zuid-Holland area. All services are unavailable including mobile and home internet.

• is een King Poster
  • August 1, 2025

fantastisch dat alles weer zou moeten werken….maar ik heb nog geen 4/5G…….locatie Hoogkarspel

Hier in Dijk en Waard nog steeds geen klik&klaar…

We hadden al een top begin van onze vakantie (vandaag dus!) met een ziek kind thuis, maar nu niet eens even samen op de bank een Disneyfilm kunnen kijken maakt het voor haar wel erg sneu! 

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

fantastisch dat alles weer zou moeten werken….maar ik heb nog geen 4/5G…….locatie Hoogkarspel

Hier in Purmerend ook niet

• August 1, 2025

Inderdaad de zoveelste keer dat er een storing is, zat laatst in Duitsland en daar ook al geen internet en telefoon nou weer hetzelfde op mijn vakantie adres in Zandvoort en moet ik op de hotspot van mijn vrouw die bij Vodafone zit. 
Ik heb geen keus omdat ik een zakelijke telefoon heb maar anders had ik het wel geweten 😡

• is een King Poster
  • August 1, 2025

Hier in Purmerend ook niet

kansloos is het. Zakelijke abonnementen van Odido….je zou bijna een 2e provider gaan regelen voor back-up. We zijn een coaching bedrijf voor mensen met een a-typische ontwikkeling en zijn tot nu toe niet bereikbaar of kunnen niet anderen bellen.  

Krispirtm
  • August 1, 2025

12:41 u nog steeds geen mobiel bereik en klik en klaar router op rood…. Een update van odido zou handig zijn. Het werkt nog niet in rotterdam 3024

Als uitvaartondernemer die 24/7 bereikbaar hoort te zijn, ben ik nu al vanaf vannacht niet te bereiken. Ik kan niet gebeld worden, en ook niet bellen. Hoe lang moet dit nog duren?

Ik heb echt stress met aankomende uitvaarten waar ik nu telefonisch niets voor kan betekenen.

Fix het!

Misschien wifi van de buren vragen? Of iemand in je omgeving met een andere provider die via de telefoon een hotspot voor je kan maken? 
Dan kan je iig via whatsapp belangrijkste contacten op de hoogte stellen en bereikbaar zijn. 

• August 1, 2025

In De Lier wel mobiel internet maar (nog steeds) geen internet via glasvezel! Zit dit ook in de storing? Geen communicatie hierover te vinden!!!!!!Wanneer is dit weer in de lucht? 

toetsie
  • is een legendarische user
  • August 1, 2025

Hier oostelijk van Rotterdam, wel vast internet, geen mobiel internet.

Pacific Spirit

Toch eens bellen om die compensatie door de strot drukken want 12 uur minimaal storing heb ik geen boodschap aan, hun hadden gelijk met de problemen moeten fixen maar die kantoor medewerkers beginnen om 6 uur en vanaf 8 uur zitten ze aan de telefoon, en als hun op het werk zijn plaatsen ze het pas en zeggen om half 8 dat er storing is die al sinds 0:40 is gestart en pas om 9:15 werkte alles weer. Dat is toch wel een schuld bekentenis neem ik aan. Randsteden zouden in de middag weer online moeten zijn. Even voor mensen die niet technisch zijn heb ik hier een stappen plan.

• 1 ga naar de modem (wifi box - meestal is dat Zyxel)
  • 2 haal de stroom kabel (zwart) los van je modem (wifi box) voor ongeveer 1 minuut
  • 3 doe de stroom kabel weer in je modem (wifi box)
  • 4 wacht even een paar minuten en probeer of je weer kan verbinden met internet

—- anders kun je proberen je DNS aan te passen ——

• August 1, 2025

I’m in Den Haag (wateringseveld), mobile 5G is ok but fiber Internet/TV is down since 9:40 this morning, Odido app says “no outage registered in my postcode/address”

• August 1, 2025

Is er al een update, begint nu irritant te worden

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

In 's-Gravenzande ook nog steeds geen vast internet. Heb (eigen) modem en ONT al gereset.

Mobiel 5G (via Ben) werkt nu wel, maar is traaaag. 

Lekker hoor, halve werkdag al naar de maan. Wilde vanmiddag vrij nemen, maar dat gaat nu dus niet lukken. Nu een jaar bij Odido en tot voor kort weinig te klagen, maar dit is al de tweede grote storing in korte tijd. Zat nog in dubio of ik ga verlengen bij Odido of gebruik maken van de aanbieding van Delta. Ik denk dat de keus nu ineens een stuk makkelijker wordt. 

• Debutant
  • August 1, 2025

In Haarlem ook nog steeds geen internet. Wordt inmiddels knap irritant, is al de zoveelste keer in korte tijd 😠 Blij dat ik over 4 maandjes kan overstappen, ben helemaal klaar met Odido 👋🏼