Skip to main content

[Opgelost] Problemen met ons netwerk

• August 1, 2025
  • 519 reacties
  • 93932 Bekeken
[Opgelost] Problemen met ons netwerk
Toon eerste reactie

519 reacties

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

19:00, nog steeds geen glasvezel internet in Schiedam.

• heeft eerste post geplaatst
  • August 1, 2025

Hier in Zuid-Holland nog steeds geen internet. Mobiel werkt wel, maar de vaste verbinding niet..

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

17:17 in Den Hoorn (Zuid-Holland).. na meer dan 12 uur lang nog steeds geen vast internet en het mobiele internet is krakkemikkig.

Het is absurd dat de communicatie over de situatie zo slecht is en er geen oplossingen worden geboden.

Ik heb een boel van mijn meetings met belangrijke klanten moeten verplaatsen naar maandag omdat vandaag het simpelweg niet lukte om te videobellen op mijn laptop.

Zo belangrijk was het waarschijnlijklijk niet, anders had je wel persoonlijk contact gehad ipv video bellen

Wauw wat een achterlijke opmerking. Als je collega's of klanten over heel de wereld verspreid zitten kun je ze niet allemaal persoonlijk zien. Heel veel vergaderingen etc worden via teams of andere apps gedaan. Maar waarschijnlijk heb jij daar nog nooit mee te maken gehad. 

Klopt, ik kom nog uit een tijd dat je elkaar in levende lijve ontmoeten. Gezellig uit eten, op kantoor langs komen. Persoonlijk contact, zoek dat maar op in de geschiedenisboeken 

Die tijd is niet meer. Beetje meelopen met de tijd ikke doe ik ook. Ik ken de bakelieten telefoon nog. Dus klets niet of wil je gewoon aandacht. 

Hij heeft in elk geval tijd genoeg om te trollen op een forum. Gezellige oude brombeer dat ie is. 

• August 1, 2025

Hier in s gravenzande nog steeds geen tv en internet.

Tussen 09:00 en 10:00 was er even verbinding daar na niks meer.

Een slimmigheid van Odido om onder de 12 uurs regel uit te komen?? Hoog tijd om over te stappen naar een andere aanbieder.en anders een fikse vergoeding ter compensatie 

Ook in SGravenzande, niets. Ik hoef geen compensatie, ik wil gewoon een stabiele, zonder storingen, verbinding. Daar heb ik dit abonnement voor.

Monster ook nog steeds niks 

De Lier ook niet

Nu in Rhoon nog steeds geen internet om 18.57. Ben zzp-er. Niet kunnen werken vandaag en nog steeds geen televisie. Dit gaat de 12 uur wel te boven nu. Wie kan ik nu eigenlijk bellen. Zelfs contact met odido lukt niet.

• is een King Poster
  • August 1, 2025

Update: net weer gesproken met de technische afdeling. Zij hebben zelf ook geen updates meer gehad. Voor de zekerheid heb ik zelf even mijn modem gereset en heeft ie geprobeerd een lijnmeting te doen, maar dat ging niet. Storing is veel groter dan ze online doen lijken. Er is op dit moment geen enkele prognose meer in afhandeltijd omdat er intern ook geen updates meer zijn gegeven. 

• August 1, 2025

Schipluiden werkt het ook nog steeds niet 

• is een King Poster
  • August 1, 2025

Hier in s gravenzande nog steeds geen tv en internet.

Tussen 09:00 en 10:00 was er even verbinding daar na niks meer.

Een slimmigheid van Odido om onder de 12 uurs regel uit te komen?? Hoog tijd om over te stappen naar een andere aanbieder.en anders een fikse vergoeding ter compensatie 

Ook in SGravenzande, niets. Ik hoef geen compensatie, ik wil gewoon een stabiele, zonder storingen, verbinding. Daar heb ik dit abonnement voor.

Monster ook nog steeds niks 

De Lier ook niet

Nu in Rhoon nog steeds geen internet om 18.57. Ben zzp-er. Niet kunnen werken vandaag en nog steeds geen televisie. Dit gaat de 12 uur wel te boven nu. Wie kan ik nu eigenlijk bellen. Zelfs contact met odido lukt niet.

+31 6 24 00 12 00, optie 3, optie 1. Dan sta je ongeveer 20 minuutjes in de wacht. 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Mijn thuisnetwerk werkt ook niet

• August 1, 2025

Poeldijk al de hele dag geen Internet op odido thuis. Lekker in de media vertellen dat het is opgelost. Maar het werkt niet. Dan ga je klantenservice bellen. En dan wachtrij van 40 minuten. Wat een schandalige service bieden jullie. 

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

[Update 18:57 uur] We zien dat de problemen met ons mobiele netwerk zijn opgelost en zullen dit nauwlettend in de gaten houden. We begrijpen dat deze netwerkproblemen vragen kunnen oproepen. Bij Odido bieden we één van de snelste en betrouwbaarste netwerken ter wereld. Toch kan er soms iets mee gebeuren. We doen er alles aan om je elke dag de ervaring te geven die je van ons mag verwachten. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je vandaag hebt ervaren.

Voor klanten die langer dan 12 uur last hebben gehad van de problemen op ons mobiele netwerk kijken we naar een compensatie. Na het weekend laten we jullie in dit topic weten waar én hoe jullie deze compensatie kunnen aanvragen. Voor nu wensen we iedereen een fijn weekend toe.

[Update 16:39 uur] De problemen met het mobiele netwerk in Noord Holland zijn ook opgelost. Kun je nog geen gebruik maken van het mobiele netwerk herstart dan je toestel.

[Update 16:17 uur] De problemen in Rotterdam zijn opgelost. Mocht je nog geen gebruik kunnen maken van het mobiele netwerk in de regio Rotterdam herstart dan je toestel. Voor de regio Noord Holland zijn we nog bezig met de oplossing, zodra er meer bekend is delen we dat hier in een nieuwe update.

[Update 13:27 uur] Onze engineers werken momenteel nog steeds hard aan een oplossing voor de regio Noord Holland en de regio Rotterdam. Sorry voor het ongemak. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een nieuwe update.

[Update 10:50 uur] Tijdens nachtelijke onderhoudswerkzaamheden aan een van onze datacenters zijn er problemen ontstaan op ons netwerk. Deze deden zich voornamelijk voor op het mobiele netwerk. Hierdoor was het tijdelijk niet mogelijk om te bellen, en konden er problemen optreden bij het verzenden van sms’jes of het gebruik van mobiel internet.

Onze engineers hebben hard gewerkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. We zien nog problemen op een deel van ons mobiele netwerk in de regio Noord Holland en Rotterdam waardoor de problemen nog niet volledig verholpen zijn. Voor een groot deel van onze klanten geldt dat zij weer gebruik kunnen maken van spraak, sms en internetdiensten via mobiel. We hopen dat spoedig al onze klanten weer volledig verbonden zullen zijn.

[01-08-2025/07:00] Op dit moment kun je problemen ervaren op ons netwerk. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een update.

Fijn dat de problemen met het mobiele netwerk zijn opgelost, maar mijn grootste probleem is het vaste internet en televisie. Wanneer worden de problemen daarmee opgelost?

• is een Master Poster
  • August 1, 2025

Ook hier in Rozenburg nog steeds geen internet...en dat terwijl t opgelost zou moeten zijn😝

• August 1, 2025

​@Cheyenne van Odido mooi dat we een update hebben gekregen om 18:57 over mobiel internet maar er is in grote mate nog steeds geen vast internet maar daar zie ik natuurlijk weer niks over. Gaat hier nog een update over komen? 

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Poeldijk al de hele dag geen Internet op odido thuis. Lekker in de media vertellen dat het is opgelost. Maar het werkt niet. Dan ga je klantenservice bellen. En dan wachtrij van 40 minuten. Wat een schandalige service bieden jullie. 

Ik heb de hele dag in Naaldwijk al geen internet op Odido thuis. Wellicht is het kwartje nog niet gevallen bij Odido dat het vaste netwerk in onze regio niet werkt?

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

In 's-Gravenzande ook de hele dag geen vast internet. Jammer dat Odido niet actiever communiceert.

• August 1, 2025

Ook in Gouda geen vast internet en tv!! En dan iedereen een prettige avond wensen omdat de mobiele problemen zijn opgelost. Ik ben net een werk geleden overgestapt. Als ik dit geweten had 

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

[Update 18:57 uur] We zien dat de problemen met ons mobiele netwerk zijn opgelost en zullen dit nauwlettend in de gaten houden. We begrijpen dat deze netwerkproblemen vragen kunnen oproepen. Bij Odido bieden we één van de snelste en betrouwbaarste netwerken ter wereld. Toch kan er soms iets mee gebeuren. We doen er alles aan om je elke dag de ervaring te geven die je van ons mag verwachten. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je vandaag hebt ervaren.

Voor klanten die langer dan 12 uur last hebben gehad van de problemen op ons mobiele netwerk kijken we naar een compensatie. Na het weekend laten we jullie in dit topic weten waar én hoe jullie deze compensatie kunnen aanvragen. Voor nu wensen we iedereen een fijn weekend toe.

[Update 16:39 uur] De problemen met het mobiele netwerk in Noord Holland zijn ook opgelost. Kun je nog geen gebruik maken van het mobiele netwerk herstart dan je toestel.

[Update 16:17 uur] De problemen in Rotterdam zijn opgelost. Mocht je nog geen gebruik kunnen maken van het mobiele netwerk in de regio Rotterdam herstart dan je toestel. Voor de regio Noord Holland zijn we nog bezig met de oplossing, zodra er meer bekend is delen we dat hier in een nieuwe update.

[Update 13:27 uur] Onze engineers werken momenteel nog steeds hard aan een oplossing voor de regio Noord Holland en de regio Rotterdam. Sorry voor het ongemak. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een nieuwe update.

[Update 10:50 uur] Tijdens nachtelijke onderhoudswerkzaamheden aan een van onze datacenters zijn er problemen ontstaan op ons netwerk. Deze deden zich voornamelijk voor op het mobiele netwerk. Hierdoor was het tijdelijk niet mogelijk om te bellen, en konden er problemen optreden bij het verzenden van sms’jes of het gebruik van mobiel internet.

Onze engineers hebben hard gewerkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. We zien nog problemen op een deel van ons mobiele netwerk in de regio Noord Holland en Rotterdam waardoor de problemen nog niet volledig verholpen zijn. Voor een groot deel van onze klanten geldt dat zij weer gebruik kunnen maken van spraak, sms en internetdiensten via mobiel. We hopen dat spoedig al onze klanten weer volledig verbonden zullen zijn.

[01-08-2025/07:00] Op dit moment kun je problemen ervaren op ons netwerk. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een update.

GEEN VAST INTERNET THUIS!  

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Compensatie is inderdaad gelijk aan abonnementbedrag per dag. Dat is wettelijk zo bepaald. Je mag ook niet vertrouwen op de dienstlevering en hebt geen uptime garanties. Mensen die dus niet kunnen thuiswerken (waaronder ik) moeten niet daar op vastpinnen. De compensatie is de kosten, niet de geleden schade. Dat is geloof anders voor zakelijk gebruik, maar daar betaal je dus ook deels meer voor. Wel zouden herhaaldelijke fouten denk ik kunnen leiden tot ontbinding van het contract, door odido in gebreke te stellen, dan kan je tenminste meteen overstappen.

• August 1, 2025

Beste lezer van Odido, vanmorgen om 6.00 uur ingelogd voor een thuiswerkdag, niet gelukt uiteraard

Daarna vaste ronde geprobeerd van AD tot en met Funda, ook niet gelukt. Helaas werkt mijn Ring, Google Nest, Robotstofzuiger, tv en pc niet, en op moment van schrijven nog steeds niet. Zo vervelend dit. Ik lees dat alles is opgelost maar dat is niet zo, in ieder geval niet in Wateringen 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

In Schiedam Noord nogsteeds geen vast internet en tv. Waarom is daar geen update over? Ik zie iedereen hier reageren over het niet hebben van vast internet en tv. Maar in de update lees ik alleen dat het mobiele internet is opgelost en wordt ons een fijne avond gewenst.

Ik vind de manier van communiceren echt bizar schikbarend en heel erg jammer. 

Het minste wat je kan doen, zijn je klanten up to date houden, zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is …

​@Cheyenne van Odido ​@Marciano van Odido​@Jason van Odido 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

17:17 in Den Hoorn (Zuid-Holland).. na meer dan 12 uur lang nog steeds geen vast internet en het mobiele internet is krakkemikkig.

Het is absurd dat de communicatie over de situatie zo slecht is en er geen oplossingen worden geboden.

Ik heb een boel van mijn meetings met belangrijke klanten moeten verplaatsen naar maandag omdat vandaag het simpelweg niet lukte om te videobellen op mijn laptop.

Zo belangrijk was het waarschijnlijklijk niet, anders had je wel persoonlijk contact gehad ipv video bellen

Wauw wat een achterlijke opmerking. Als je collega's of klanten over heel de wereld verspreid zitten kun je ze niet allemaal persoonlijk zien. Heel veel vergaderingen etc worden via teams of andere apps gedaan. Maar waarschijnlijk heb jij daar nog nooit mee te maken gehad. 

Klopt, ik kom nog uit een tijd dat je elkaar in levende lijve ontmoeten. Gezellig uit eten, op kantoor langs komen. Persoonlijk contact, zoek dat maar op in de geschiedenisboeken 

Die tijd is niet meer. Beetje meelopen met de tijd ikke doe ik ook. Ik ken de bakelieten telefoon nog. Dus klets niet of wil je gewoon aandacht. 

Als je een lekkere vrouw bent wil ik best aandacht van je hoor

• is een King Poster
  • August 1, 2025

​@Cheyenne van Odido ​@Marciano van Odido ​@Jason van Odido is het misschien mogelijk om een nieuwe update te delen over thuisdiensten? 

in het andere topic geven jullie aan ‘regio Westland’ maar ik woon niet in regio Westland, heb alleen ook geen thuisdiensten. Ik zou erg graag een indicatie van het probleem of de oplostijd hebben aangezien ik de hele dag al geen gebruik kan maken van mijn internet en tv. 

daarbij is die laatste update van 16:00 uur en dus ook al meer dan 3 uur geleden.

• August 1, 2025

Wat is dit nou weer 😂. 

Ik weet niet eens waarom ik hier op reageer, maar ik werk voor een biotech bedrijf waar al mijn collega's en klanten buiten Nederland gevestigd zijn. Eens in de zoveel tijd reis ik naar om ze ontmoeten. Maar het meeste werk wordt voornamelijk vanuit huis gedaan. 

Betaal jij mijn vliegtickets om ze in persoon te ontmoeten als mijn internet het niet doet? 

Net als mij, zijn er hoogstwaarschijnlijk duizenden, zo niet tienduizenden die hier last van hebben. En op deze manier kunnen ze niet het werk leveren die ze willen leveren.

We willen allemaal dat dit wordt opgelost.. het heeft geen zin om te reageren zoals je dat op facebook doet. Fijne avond. 

• August 1, 2025

Als je een lekkere vrouw bent wil ik best aandacht van je hoor

HIer in de lier nog steeds niet opgelost en dan melden dat alles is opgelost.  Echt waardeloos dit. Hoelang gaat het nog duren

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Update: net weer gesproken met de technische afdeling. Zij hebben zelf ook geen updates meer gehad. Voor de zekerheid heb ik zelf even mijn modem gereset en heeft ie geprobeerd een lijnmeting te doen, maar dat ging niet. Storing is veel groter dan ze online doen lijken. Er is op dit moment geen enkele prognose meer in afhandeltijd omdat er intern ook geen updates meer zijn gegeven. 

Zo makkelijk is een update geven dus he … 

Ook al is er intern niks bekend, laat het dan alsnog weten , dan weet iedereen ook dat er wel aan gewerkt wordt en er actief gezocht wordt naar een oplossing.

Maar je klanten helemaal niet updaten, dat kan echt niet

​@Marciano van Odido ​@Cheyenne van Odido ​@Jason van Odido 

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Fijn dat de problemen met het mobiele netwerk zijn opgelost, maar mijn grootste probleem is het vaste internet en televisie. Wanneer worden de problemen daarmee opgelost?

Mobiel internet alleen als 4g

maar vast internet nog steeds niet!!

Ik vind het dan vreemd om’ fijn weekend ‘ gewenst te krijgen!