Skip to main content

[Opgelost] Problemen met ons netwerk

• August 1, 2025
  • 519 reacties
  • 93932 Bekeken
[Opgelost] Problemen met ons netwerk
Toon eerste reactie

519 reacties

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Een compensatie voor mobiel en klik&klaar zou ik dus €1 - €0,67 voor de uren dat wij als klanten offline waren. Ik heb ook gezegd dat ze van dat geld een broodje bij de McDonalds mochten halen… dus vragen voor compensatie heeft totaal geen zin..

Eindelijk een met hersens hier, joepie

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

03:15 - 18:00 nog geen internet, Schiedam

18:30... Geen internet, Schiedam

• heeft eerste post geplaatst
  • August 1, 2025

In Maassluis ook nog geen internet en tv

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Klik&klaar abonnement opgezegd per 31 dit maand, telefoonabonnement loopt af in September aangeven niet te willen verlengen zit al naar de aanbiedingen te kijken bij andere providers mij isnODIOOT kwijt 🤢  amateuristisch bedrijfje

Doei

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

17:17 in Den Hoorn (Zuid-Holland).. na meer dan 12 uur lang nog steeds geen vast internet en het mobiele internet is krakkemikkig.

Het is absurd dat de communicatie over de situatie zo slecht is en er geen oplossingen worden geboden.

Ik heb een boel van mijn meetings met belangrijke klanten moeten verplaatsen naar maandag omdat vandaag het simpelweg niet lukte om te videobellen op mijn laptop.

Zo belangrijk was het waarschijnlijklijk niet, anders had je wel persoonlijk contact gehad ipv video bellen

What the hell is Odido doing after 12 hours?! How is it possible that such a big IT company has no roll-back plan?! I had to work from home, and I have no fiber connection since morning!

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Nog steeds geen internetverbinding in Hoek van Holland, hoe lang gaat dit nog duren en krijgen we compensatie Odido? 

Compensatie hier, Compensatie daar. Gaat geld het probleem goedmaken of verhelpen? 

Nee, ga jij het ff goed maken of verhelpen dan??

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

17:17 in Den Hoorn (Zuid-Holland).. na meer dan 12 uur lang nog steeds geen vast internet en het mobiele internet is krakkemikkig.

Het is absurd dat de communicatie over de situatie zo slecht is en er geen oplossingen worden geboden.

Ik heb een boel van mijn meetings met belangrijke klanten moeten verplaatsen naar maandag omdat vandaag het simpelweg niet lukte om te videobellen op mijn laptop.

Zo belangrijk was het waarschijnlijklijk niet, anders had je wel persoonlijk contact gehad ipv video bellen

In Poortugaal, bij Rotterdam ook nog steeds geen internet!

• August 1, 2025

18:38 Oude Wetering geen vast internet (glasvezel)

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Het zou netjes zijn als iedereen gewoon een vergoeding/ korting krijgt zonder hiervoor een formulier in te hoeven vullen. Odido weet zonder formulier ook wel dat iedereen last van deze storing heeft. Daarnaast alle mobiele data van vandaag niet in het verbruik meenemen.

Lijkt mij het minste wat ze kunnen doen

En hoeveel zou die vergoeding moeten zijn dan? Laat het een dag zijn, wat het niet is, en laat de maand 30 dagen hebben, als je een abbo hebt van €25 per maand kom he op € 0.83 uit. Nou nou nou, daar ga je rijk van worden. Stelletje sloebers. Ik heb liever dat alles werkt en of snel opgelost word.

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Verschrikkelijke Ikke weet het weer hoor 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Nog steeds geen internetverbinding in Hoek van Holland, hoe lang gaat dit nog duren en krijgen we compensatie Odido? 

Compensatie hier, Compensatie daar. Gaat geld het probleem goedmaken of verhelpen? 

Nee, ga jij het ff goed maken of verhelpen dan??

Wat een rare reactie of ik het ga verhelpen. Maar compensatie verhelpt het probleem in ieder geval niet, dat is zeker

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Wauw wat een achterlijke opmerking. Als je collega's of klanten over heel de wereld verspreid zitten kun je ze niet allemaal persoonlijk zien. Heel veel vergaderingen etc worden via teams of andere apps gedaan. Maar waarschijnlijk heb jij daar nog nooit mee te maken gehad. 

• is een Master Poster
  • August 1, 2025

​@Marciano van Odido ​@Cheyenne van Odido hebbie nog een update? Kom maar door met een restitutie, gezien we 15 uur verder zijn.

Toch wel jammer dat de engineers er weinig van lijken te bakken momenteel. Ik zou dit zelf niet moeten flikken als network engineer.

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Verschrikkelijke Ikke weet het weer hoor 

Ik weet het niet, maar miljoenen deals worden volgens mij niet via beeld bellen gemaakt

• August 1, 2025

Regio Zuidplas, sinds 10.21u geen vast internet over glasvezel.

2 uur geleden deed ie het even, maar nu al weer tijden geen verbinding

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Ikke hier, ikke daar 👉 Dagdag 👋

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Ik vind het vervelend dat er zo weinig informatie wordt gegeven. Al uren geen internet. Terwijl er tijdens het journaal wordt gezegd dat de storing voorbij is.

Odido geeft in de community aan dat de storing in Rotterdam voorbij is.

Dit geldt niet voor de regio! 
in Poortugaal geen internet!

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Wauw wat een achterlijke opmerking. Als je collega's of klanten over heel de wereld verspreid zitten kun je ze niet allemaal persoonlijk zien. Heel veel vergaderingen etc worden via teams of andere apps gedaan. Maar waarschijnlijk heb jij daar nog nooit mee te maken gehad. 

Klopt, ik kom nog uit een tijd dat je elkaar in levende lijve ontmoeten. Gezellig uit eten, op kantoor langs komen. Persoonlijk contact, zoek dat maar op in de geschiedenisboeken 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

18:38 Oude Wetering geen vast internet (glasvezel)

Maassluis ook nog niet. Lastig probleem geloof ik. Mag hopen dat we morgen weer glasvezel hebben de mobiele mb's gaan hard zo. 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Ikke hier, ikke daar 👉 Dagdag 👋

Ga je weg, heerlijk rustig doei

• August 1, 2025

Gouda, nog steeds geen vast internet. Bij geen enkele andere provider ooit zó’n lange storing meegemaakt. ​@Cheyenne van Odido graag een update.

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Klopt, ik kom nog uit een tijd dat je elkaar in levende lijve ontmoeten. Gezellig uit eten, op kantoor langs komen. Persoonlijk contact, zoek dat maar op in de geschiedenisboeken 

Die tijd is niet meer. Beetje meelopen met de tijd ikke doe ik ook. Ik ken de bakelieten telefoon nog. Dus klets niet of wil je gewoon aandacht. 

• August 1, 2025

Westlanders, dit laete we ons toch nie gebeuere. Kom je net terug van ’t tomatuh plukke, hele dag in ‘t schompus gewerkt en ’n biertjuh doen, heb je gien internet om effe te ruste. Boycotten die handel, met z’n allen naar Caiway!!

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

In Schiedam geen vastinternet (glasvezel) dit al de hele dag. Wat een k bedrijf zijn jullie