Skip to main content

[Opgelost] Problemen met ons netwerk

• August 1, 2025
  • 519 reacties
  • 93930 Bekeken
[Opgelost] Problemen met ons netwerk
Toon eerste reactie

519 reacties

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Ik ben in Rijswijk of Den Haag. Maar vanaf vanochtend tot nu heb ik nog steeds geen internet.

Ik heb de modem uitgezet en weer aangezet, maar nog steeds geen internet.

Wat is er aan de hand?

• heeft eerste post geplaatst
  • August 1, 2025

Wij zitten nu al meer dan twaalf uur zonder tv en internet, op jullie site staat dat ook Rotterdam nu opgelost is. Ja alleen voor mobiel. Maar waar blijven de mensen met vaste aansluiting en TV. Waardeloos dit. Zeker de communicatie naar je klanten toe. En dit al voor de zoveelste keer. 

Pacific Spirit

Een compensatie voor mobiel en klik&klaar zou ik dus €1 - €0,67 voor de uren dat wij als klanten offline waren. Ik heb ook gezegd dat ze van dat geld een broodje bij de McDonalds mochten halen… dus vragen voor compensatie heeft totaal geen zin..

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Ik heb net maar weer even gebeld met de technische afdeling, die gelukkig meer informatie kunnen geven dan dat ze hier in dit topic geven. 👀

Voor wie het interesseert: ze hebben nog geen half uur geleden daar een update gekregen. Noord-Holland en Zuid-Holland hebben geen werkende thuisdiensten. Ze zijn dichtbij een oplossing en verwachten dat het met een uur weer in de lucht zou moeten zijn (zeiden ze in die update, dus in feite moet die tijd korter zijn nu). 

En feedback bij deze voor het digitale team: informeer je klanten dus beter. Dit scheelt een hoop frustratie. 

Zo makkelijk kan het dus zijn Odido, je klanten op de hoogte houden. 

• August 1, 2025

Ik heb net maar weer even gebeld met de technische afdeling, die gelukkig meer informatie kunnen geven dan dat ze hier in dit topic geven. 👀

Voor wie het interesseert: ze hebben nog geen half uur geleden daar een update gekregen. Noord-Holland en Zuid-Holland hebben geen werkende thuisdiensten. Ze zijn dichtbij een oplossing en verwachten dat het met een uur weer in de lucht zou moeten zijn (zeiden ze in die update, dus in feite moet die tijd korter zijn nu). 

En feedback bij deze voor het digitale team: informeer je klanten dus beter. Dit scheelt een hoop frustratie. 

Dank je wel voor de update, fingers crossed! 🤞

• August 1, 2025

Maar daar kan ik mijn gal niet spuwen.

Word hier beetje gillend gek van en gaat denk ik maar op zoek naar een kist met rotte tomaten.

Met de hartelijke groeten uit ut Westland…...

Denk ik ook maar naar een tuinder rij hier in monster 🤣

Mooohhhhh... Odido brengt Westlanders dichter tot elkaar hahaha

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Hoi Nicolleke

Bedankt voor deze duidelijke update

Kan jij niet bij Odido gaan werken?😁👍👍 dan krijgen odido klanten in iedergeval betere informatie 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

03:15 - 18:00 nog geen internet, Schiedam

• is een King Poster
  • August 1, 2025

Hoi Nicolleke

Bedankt voor deze duidelijke update

Kan jij niet bij Odido gaan werken?😁👍👍 dan krijgen odido klanten in iedergeval betere informatie 

Ik zag een vacature openstaan voor Manager Klantenservice. Nu is dat wel m’n expertise (lees: dat is letterlijk mijn werk elders), dus ik zal het eens overwegen. 😋

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Bizar dat via nieuws hoor dat alle storing zijn opgelost net alles geresest nog steeds geen internet schiedam noord

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Bedankt voor je inzet om hier achteraan te gaan.

Word zeer gewaardeerd!!

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Maar daar kan ik mijn gal niet spuwen.

Word hier beetje gillend gek van en gaat denk ik maar op zoek naar een kist met rotte tomaten.

Met de hartelijke groeten uit ut Westland…...

Denk ik ook maar naar een tuinder rij hier in monster 🤣

Mooohhhhh... Odido brengt Westlanders dichter tot elkaar hahaha

Moaahhhhh

• August 1, 2025

Ben het nu wel zat. Misschien eens nadenken over een andere provider? 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

18:00, nog steeds geen glasvezel internet in Schiedam

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Bizar dat via nieuws hoor dat alle storing zijn opgelost net alles geresest nog steeds geen internet 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Bizar dat via nieuws hoor dat alle storing zijn opgelost net alles geresest nog steeds geen internet schiedam 

Hier in Naaldwijk ook niks

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Still no internet (Fiber optics) in Schiedam 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

[Update 16:39 uur] De problemen met het mobiele netwerk in Noord Holland zijn ook opgelost. Kun je nog geen gebruik maken van het mobiele netwerk herstart dan je toestel.

[Update 16:17 uur] De problemen in Rotterdam zijn opgelost. Mocht je nog geen gebruik kunnen maken van het mobiele netwerk in de regio Rotterdam herstart dan je toestel. Voor de regio Noord Holland zijn we nog bezig met de oplossing, zodra er meer bekend is delen we dat hier in een nieuwe update.

[Update 13:27 uur] Onze engineers werken momenteel nog steeds hard aan een oplossing voor de regio Noord Holland en de regio Rotterdam. Sorry voor het ongemak. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een nieuwe update.

[Update 10:50 uur] Tijdens nachtelijke onderhoudswerkzaamheden aan een van onze datacenters zijn er problemen ontstaan op ons netwerk. Deze deden zich voornamelijk voor op het mobiele netwerk. Hierdoor was het tijdelijk niet mogelijk om te bellen, en konden er problemen optreden bij het verzenden van sms’jes of het gebruik van mobiel internet.

Onze engineers hebben hard gewerkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. We zien nog problemen op een deel van ons mobiele netwerk in de regio Noord Holland en Rotterdam waardoor de problemen nog niet volledig verholpen zijn. Voor een groot deel van onze klanten geldt dat zij weer gebruik kunnen maken van spraak, sms en internetdiensten via mobiel. We hopen dat spoedig al onze klanten weer volledig verbonden zullen zijn.

[01-08-2025/07:00] Op dit moment kun je problemen ervaren op ons netwerk. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een update.

Das nou net het probleem jullie weten schijnbaar niks anders was het allang opgelost

• August 1, 2025

Hier in Monster ook alles nog dood.

• August 1, 2025

Hier in Monster ook alles nog dood.

Idem, ook Monster.
De  snelheid van het mobiele netwerk is ook dramatisch op hier. Daar had ik op werk in Den Haag geen last van. Het lijkt alsof de mobiele verbinding zo nu en dan ook voor enkele seconden wegvalt.

• August 1, 2025

Schiedam 18:22 niks 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Beste cas per, 

Ben het er helemaal mee eens! En altijd bij mij wanneer het spoed is voor hulpverlening afsprsken voor mijn zoontje of wanneer het ziekenhuis of huisarts gebeld moet worden! Dit kan echt niet! Moet zoiezo gecompenseerd worden vind ik. Het gebeurd absoluut te vaak!

Als het zo belangrijk is, dan neem je een prepaid van kpn ofzo en die stop je dan in je dual sim telefoon, desnoods stop je die in een oude telefoon. Daar kom je verder mee dan een compensatie 

• August 1, 2025

Glasvezel in schiedam werkt niet. 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Nog steeds geen internetverbinding in Hoek van Holland, hoe lang gaat dit nog duren en krijgen we compensatie Odido? 

Compensatie hier, Compensatie daar. Gaat geld het probleem goedmaken of verhelpen? 

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Ben het nu wel zat. Misschien eens nadenken over een andere provider? 

Doei