Skip to main content

[Opgelost] Problemen met ons netwerk

• August 1, 2025
  • 519 reacties
  • 93930 Bekeken
[Opgelost] Problemen met ons netwerk
Toon eerste reactie

519 reacties

jordyscheepmaker

Wordt tijd dat er backup data centers tussen jullie servers komen want heb het nog een paar weken geleden gezegd er hoeft maar een mannetje 1 verkeerd script in te typen een verkeerde utp uit een server halen of geheel Odido is van slag af en dit gebeurt vanqf nu iedere keer met een update die jullie willen doorvoeren en door een menselijke fout 4x in 1.5 maand een grote landelijke storring veroorzaken want begint nu egt te irriteren 

• heeft eerste post geplaatst
  • August 1, 2025

3072 Rotterdam 16:30
Ik heb weer vast internet.

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Valt het Westland bij odido onder Noord Holland?

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

16:40 Naaldwijk (gem. Westland):

• géén glasvezel
  • wel 5G maar héél erg traag (1% capaciteit)

• is een King Poster
  • August 1, 2025

Wat een overdreven reacties lees je hier soms, het is net of de wereld aan het vergaan is voor sommige. Het zijn net kleine kinderen waar het speeltje van afgepakt is en daardoor meteen naar een andere speelkamer willen verhuizen. Net of er bij de andere providers nooit is een storing is.…

Ik ga maar weer is naar de mensen in het nieuws kijken, die echt reden hebben om te klagen...

Het is de zoveelste storing in een paar maanden..mensen werken thuis, bedrijven kunnen niks, net ook een bericht over crematoria en begrafenis ondernemers die niks kunnen, je moet niet zo stom lulle joh🤣 wie gaat die verloren dagen betalen dan? Jij?

Als je zo afhankelijk bent van je communicatie lijnen, dan zou ik als ondernemer maken dat ik niet afhankelijk ben van één provider netwerk, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik snap als geen ander dat elke storing er één te veel is, maar soms laat de techniek ons nu eenmaal wel is in de steek, hoe vervelend ook. Maar om dan meteen moord en brand te roepen en posting te doen met ik ga overstap want zit al een aantal uur zonder internet. Dan denk ik stap lekker over als je dat zo graag wilt, maar doe niet net of dat de wereld aan het vergaan is.…

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Wat een overdreven reacties lees je hier soms, het is net of de wereld aan het vergaan is voor sommige. Het zijn net kleine kinderen waar het speeltje van afgepakt is en daardoor meteen naar een andere speelkamer willen verhuizen. Net of er bij de andere providers nooit is een storing is.…

Ik ga maar weer is naar de mensen in het nieuws kijken, die echt reden hebben om te klagen...

Zou ook graag het nieuws kijken. Helaas heb ik al de hele dag geen internet en tv.

Wat een geklets. Nee, het is niet het einde van de wereld, maar internettoegang is in het hedendaagse leven meer dan een “nice to have" voor de meeste mensen.

En over andere providers? Ik heb hiervoor 2 jaar Caiway gehad. Ik kan me één storing herinneren die ook vrij snel (binnen enkele uren) weer opgelost was. Zelfde glasvezel netwerk. Daarvoor woonde ik in een Ziggo gebied en ook daar heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt dat het er gewoon een hele dag uit lag. En dan ook nog zonder duidelijke communicatie of een oplostermijn.

• August 1, 2025

Nog steeds geen internet in Den Hoorn.. 

• August 1, 2025

Voorhout, wel 5G, geen vast internet (Delta netwerk)

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Naaldwijk, nog steeds niks.

voor zover ik weet is dat geen Noord-Holland

bellen en chatten heeft geen zin, komt geen reactie op/ is bezet.

wederom een dooie mus ‘start je router opnieuw op’ dan zal het wel werken.

nou niet dus

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

16:40 Naaldwijk (gem. Westland):

• géén glasvezel
  • wel 5G maar héél erg traag (1% capaciteit)

ik had het geluk met een andere sim van vodafone kon ik tethered internetten op de laptop.

Storing kan altijd maar er word verder niks geregeld danwel ander abbo ontzien ter compensatie….

• is een Master Poster
  • August 1, 2025

In Gouda (na herstart modem) nog geen internet en tv

• August 1, 2025

Het zou netjes zijn als iedereen gewoon een vergoeding/ korting krijgt zonder hiervoor een formulier in te hoeven vullen. Odido weet zonder formulier ook wel dat iedereen last van deze storing heeft. Daarnaast alle mobiele data van vandaag niet in het verbruik meenemen.

Lijkt mij het minste wat ze kunnen doen

• August 1, 2025

Nog steeds geen internet in Den Hoorn.. 

Sinds aantal maanden Odido glasvezel van Delta. Al meer storingen gehad dan de afgelopen 10 jr bij KPN. ..

• August 1, 2025

Naaldwijk, nog steeds niks.

voor zover ik weet is dat geen Noord-Holland

bellen en chatten heeft geen zin, komt geen reactie op/ is bezet.

wederom een dooie mus ‘start je router opnieuw op’ dan zal het wel werken.

nou niet dus

Wateringen idem! na opnieuw opstarten nog geen internet, ga toch maar weer met alles naar KPN, stuk stabieler, ik ben er wel klaar mee!

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Leuk al die mededelingen over het mobiele netwerk, waar blijft de informatie over het glasvezel internet? 

Toch maar weer terug naar Delta dankzij de totale afwezigheid van een beetje fatsoenlijke klantenservice van Odido. 

• August 1, 2025

[Update 16:39 uur] De problemen met het mobiele netwerk in Noord Holland zijn ook opgelost. Kun je nog geen gebruik maken van het mobiele netwerk herstart dan je toestel.

[Update 16:17 uur] De problemen in Rotterdam zijn opgelost. Mocht je nog geen gebruik kunnen maken van het mobiele netwerk in de regio Rotterdam herstart dan je toestel. Voor de regio Noord Holland zijn we nog bezig met de oplossing, zodra er meer bekend is delen we dat hier in een nieuwe update.

[Update 13:27 uur] Onze engineers werken momenteel nog steeds hard aan een oplossing voor de regio Noord Holland en de regio Rotterdam. Sorry voor het ongemak. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een nieuwe update.

[Update 10:50 uur] Tijdens nachtelijke onderhoudswerkzaamheden aan een van onze datacenters zijn er problemen ontstaan op ons netwerk. Deze deden zich voornamelijk voor op het mobiele netwerk. Hierdoor was het tijdelijk niet mogelijk om te bellen, en konden er problemen optreden bij het verzenden van sms’jes of het gebruik van mobiel internet.

Onze engineers hebben hard gewerkt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. We zien nog problemen op een deel van ons mobiele netwerk in de regio Noord Holland en Rotterdam waardoor de problemen nog niet volledig verholpen zijn. Voor een groot deel van onze klanten geldt dat zij weer gebruik kunnen maken van spraak, sms en internetdiensten via mobiel. We hopen dat spoedig al onze klanten weer volledig verbonden zullen zijn.

[01-08-2025/07:00] Op dit moment kun je problemen ervaren op ons netwerk. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Zodra we meer weten plaatsen we hier direct een update.

hier in Maassluis ook geen internet, glasvezel van Delta. Mobiel internet van Ben werkt nu wel

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

​@Cheyenne van Odido 

hoe zit het met de glasvezel verbinding in het westland???

Dit werkt nog steeds niet!!!!

• August 1, 2025

Kan er ook een update komen over het vaste internet? Alle updates gaan over mobiel, maar er zitten ook genoeg mensen met interesse voor een werkende verbinding thuis hier in de community...

• August 1, 2025

Nogmaals melding uit Voorhout nog altijd geen glasvezel internet van odido via glasvezel kabel van delta

• August 1, 2025

Leuk een melding dat alles weer is opgelost. Waarom doet mijn glasvezel het dan nog altijd niet hier in Maassluis!?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Mocht je problemen ervaren met Internet, TV en Vast Bellen dan willen we je vragen te kijken in het volgende topic:

Hier houden we je op de hoogte! 

• is een King Poster
  • August 1, 2025

Mocht je problemen ervaren met Internet, TV en Vast Bellen dan willen we je vragen te kijken in het volgende topic:

Hier houden we je op de hoogte! 

En hier verwijzen ze weer naar dit topic. Gaat lekker. 👍🏻

• is een Top Poster
  • August 1, 2025

Maar daar kan ik mijn gal niet spuwen.

Word hier beetje gillend gek van en gaat denk ik maar op zoek naar een kist met rotte tomaten.

Met de hartelijke groeten uit ut Westland…...

• August 1, 2025

17:00 nog geen TV verbinding in Zoetermeer Noordhove 🤔

• is een nieuwe Poster
  • August 1, 2025

Nog steeds geen internet in schiedam noord