Skip to main content

We vinden dat Glasvezel er voor iedereen moet zijn. Daarom bieden we Glasvezel aan op zoveel mogelijk adressen in Nederland. Bij ons krijg je nu het snelste stabiele glasvezelinternet tot wel 8 Gbit/s. Up-en downloaden op z’n allersnelst. Met onze internetbundels kan je alle kanten op. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past. Het kan ook zo.

 


 

Goed nieuws!

Vanaf vandaag kan je bij Odido kiezen voor snel, sneller of snelst. We breiden ons aanbod op Glasvezel namelijk uit met twee nieuwe snelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s. Dat betekent niet alleen nog meer keuze tussen internetbundels. De nieuwe snelheden zorgen ook voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit.

 

Kies de snelheid die bij je past.

Met onze verschillende snelheden kan je alle kanten op. Net wat je wil. De hoogste snelheid is tot wel 8 Gbit/s. Dat geldt voor downloaden én uploaden. Perfect voor thuiskantoren, cloudwerkers en dataslurpers. Hoeft het niet zó snel? Met 2 Gbit/s of 1 Gbit/s kan je ook uitstekend video’s kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijk. In haarscherpe 4k of 8k. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past.

 

Ontdek onze internetsnelheden

Internet 100
Voor als je alleen bent of met zijn 2’en. Kijk tv, stream Netflix of Spotify en check ondertussen je e-mail op je telefoon.

 

Internet 400
Voor als je met meer mensen bent, die tegelijk online wil: moeiteloos internetten, streamen en downloaden op meerdere apparaten.

 

Internet 1 Gbit/s
Voor gezinnen en gemiddelde thuiswerkers: video's op meerdere apparaten tegelijk in hoge resolutie streamen en downloaden, terwijl je online zit te gamen. 

 

Internet 2 Gbit/s
Voor gezinnen en veeleisende thuiswerkers: video’s kijken en online gamen op meerdere apparaten tegelijk, in 4k en zelfs 8k. Supersnelle verbinding met de cloud.

 

Internet 8 Gbit/s
Voor thuiskantoren en snelheidsduivels. Je kan ook heel grote bestanden vloeiend uitwisselen met de cloud. En moeiteloos buiten de deur verbinden met je thuisserver.

 

Hier lees je meer over onze nieuwe snelheden: Gigabit-internet: klaar voor de toekomst | Odido.

 

Benieuwd welke snelheid er voor jou beschikbaar is en de prijzen? Doe dan de postcodecheck op onze website. Heb je al een abonnement? Ga dan naar Mijn Odido of de Mijn Odido app. Je kunt hier gelijk je snelheid wijzigen mits het beschikbaar is!

 

Meer informatie over het nieuwe T-75 modem voor bij de 8 Gbit/s snelheid, vind je in dit topic: Zyxel T-75: hoe werkt het? | Odido community.

 

FAQ

Wat zijn de nieuwe glasvezelsnelheden die Odido aanbiedt? 

Odido biedt nu glasvezelsnelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s aan. 

 

Vanaf wanneer zijn deze snelheden beschikbaar? 

Vanaf 28 november 2023  

 

In welke gebieden zijn de nieuwe snelheden beschikbaar?

Odido is de grootste aanbieder van 100% glasvezelinternet in Nederland en kan de nieuwe snelheden bieden aan meer dan de helft van de gebieden waar wij nu al glasvezel leveren. Benieuwd of de snelheden in jouw omgeving worden aangeboden? Doe de postcodecheck. 

 

De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn.  

 

Wat is het verschil tussen de twee snelheden? 

We vinden dat klanten van Odido altijd toegang moeten hebben tot de nieuwste technologische innovaties. Door de nieuwe snelheden aan ons glasvezel aanbod toe te voegen, hebben onze klanten nu keuze uit 5 verschillende internetbundels; van 100 Mbit/s tot wel 8 Gbit/s. Het is aan de klant om te kiezen wat het beste bij hun thuis situatie past.  
 

De nieuwe snelheden zorgen voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit; wat uiteindelijk leidt tot een nog betere netwerkervaring. 2 Gbit/s is uitermate geschikt voor video's kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijkertijd in de hoogste 4k en 8k resoluties. Het abonnement met de hoogste snelheid van Nederland (8 Gbit/s) is uitermate geschikt gebruikers met een grote behoefte aan data. Bijvoorbeeld grote huishoudens, gebruikers met een grote behoefte aan een snelle verbinding met clouddiensten of een naadloze verbinding met een thuisserver. 

 

Bij hoeveel Nederlandse huishoudens zijn deze nieuwe snelheden beschikbaar? 

De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn.  

 

Ik wil graag de 8 Gbit/s bundel, maar op mijn postcode kan ik maar tot 1 Gbit/s bestellen. Hoe kan dat? 

Onze nieuwe internetsnelheden zijn op veel glasvezelnetwerken beschikbaar. Maar niet op alle. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres.   

 

Wanneer kan ik ook 2 Gbit/s of 8 Gbit/s bestellen op mijn adres? 

We werken er hard aan om onze nieuwe snelheden op Glasvezel op zoveel mogelijk adressen beschikbaar te maken. Er zijn in Nederland verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op deze netwerken kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor een betaalbare prijs aan onze klanten aanbieden. 

 

Een bekende uit Eindhoven heeft 2 Gbit/s voor € 60 besteld. Als ik de postcodecheck doe, dan zie ik een prijs van € 65. Klopt dat wel? 

Dit zou kunnen. Er zijn in Nederland verschillende glasvezelnetwerken van verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op dit moment kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor de prijs aanbieden die we zouden willen. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres.   

 

Wat zijn de kosten van deze abonnementen? 

Het internetpakket van 2 Gbit/s is beschikbaar vanaf  € 60. De 8 Gbit/s kost € 85 per maand. Deze bedragen zijn exclusief Klantvoordeel.

 

Ik heb nog een korting lopen van toen ik net klant bij jullie werd. Blijf ik wel deze korting houden als ik mijn snelheid verhoog? 

Als de nieuwe snelheden beschikbaar zijn op je adres, dan kun je de snelheid na activatie aanpassen in Mijn Odido. De korting geldt op alle abonnementen tot en met 2 Gbit/s. Stel je de snelheid bij naar 8 Gbit/s, dan komt je korting op het internet direct te vervallen voor de resterende periode van de actieperiode.  

 

Hallo @R0KH 

Je geeft eerst aan dat je niet kan upgraden naar 8 Gbps en daarna dat je de optie wel ziet in de postcodecheck en in je Odido account maar het lukt niet?

Wanneer je voor 8 Gbps in je Odido account kiest krijg je dan een foutmelding?


Als ik mijn abonnement wil verhogen naar 2Gbit, dan krijg ik de hele avond al deze melding:

 

 

 

Same here! Meerdere malen op verschillende manieren geprobeert (cookies wissen, diverse apparaten en browsers), maar blijf dezelfde melding krijgen. 

 

@Waqqas dit zoals eerder gepost. 


Ik heb zaterdag modem ontvangen zonder ONT xgs-pon moest weer monteur annuleren en odido weet niet wanneer ik ONT krijgt normaal zit ie in doos zeggen ze dit is echt drama weet niet wat ik moet doen dan afwachten dat ik ONT krijgt. Ik gebruik nog de ouwe modem en g-pon die moet ook opgestuurd worden heb nog 21dagen 🙄


@GS1905GS De ONT wordt in een apart pakket nog opgestuurd, zie ik bij jou. Er wordt nog aan gewerkt om dit in het vervolg in één pakket te krijgen. Het pakket wordt momenteel nog klaargemaakt in het distributiecenter. Doordat er hier wat vertraging in zit, zou je eigenlijk pas een Guidion afspraak moeten kunnen inplannen na 14 dagen. Ik ga Guidion ook opnieuw voor je aansturen, dan moet het helemaal lukken. Vaak heeft Guidon zelf ook nog spare ONT's mee, dus ook dan moet het lukken, maar ik verwacht dat jouw ONT morgen of overmorgen binnen is. 

 

 

 


Bedankt demi.  guidion zei dat odido nieuwe opdracht moet sturen en dat ik  nieuwe afspraak kan maken via mail wanneer ik ONT ontvangt 


@Demi van Odido kan jij of iemand van Odido uitleggen waarom ik überhaupt geen upgrade van mijn internetverbinding kan doen? Downgraden werkt wel. 

Ik heb contact gehad met de klantenservice (ik heb de naam, maar die zal ik hier niet neerzetten) en daar erkennen ze het probleem wel en zou het zijn doorgezet naar een meer technische afdeling (sinds donderdag). 

Nu heb ik geen zin om er een heel punt van te gaan maken aangezien mijn huidige 1Gb verbinding prima werkt, maar ik zou wel graag willen upgraden te zijner tijd. Ik vermoed dat er iets met mijn aansluiting en/of contractant gegevens is waardoor ik nu niet kan upgraden. Ik wil graag dat het opgelost wordt en ook een verklaring waarom dit nu een probleem is zodat anderen met hetzelfde probleem ook gelijk het antwoord en de (potentiële) oplossing hebben. 

@R0KH Ik ben met een specialist aan het kijken voor je wat er hier precies fout gaat. Zodra ik meer weet/een update heb, laat ik het weten. Want welke snelheid zou je ook precies willen? De 2Gb of 8Gb? Vind je het goed als we het aan onze kant testen om het door te voeren? Grote kans dat het dan wel lukt. Laat het mij weten. 


@GS1905GS Klopt, deze opdracht heb ik net verstrekt. Je zou straks dan ook opnieuw een e-mail moeten ontvangen voor een afspraak. Maar ik heb net een specialist gesproken en die gaf aan dat de ONT morgen of overmorgen binnenkomt. Maar je kunt altijd voor de zekerheid de afspraak iets verder inplannen, zodat je zeker weet dat het optijd binnen is.


Heb net SMS gekregen van guidion voor een nieuwe afspraak inplannen maar ik heb geen ONT nog niet ontvangen wat raar joh


Oké bedankt demi ik wacht eerst af wanneer ONT opgestuurd is dan maak ik een afspraak 


@GS1905GS Ik stuur je voor de zekerheid alvast de Track & Trace code in een privébericht. Zodra de ONT is verwerkt en bij DHL is aangemeld, kun je vanaf dat moment het pakket volgen.


Is goed bedankt demi


Betreft de ONT’s, ook hier alleen een nieuwe router gekregen en geen nieuwe ONT ondanks de huidige (HG8M8010Hv6) zover ik kan achterhalen geen 10G RJ45 aansluiting heeft.

Nagevraagd en gebeld (2x toe) zou worden opgepakt door technische dienst...

@m00n de ONT's worden sinds gisteren uitgestuurd. Jouw bestelling wordt momenteel nog verwerkt in onze distributiecenter. De verwachting is dat je deze morgen of overmorgen binnen hebt. Wacht voor de zekerheid nog even met het inplannen van Guidion. Dan weet je zeker dat het optijd binnen is en Guidion niet voor niks komt.


hey @Demi van Odido,

Zelf heb ik de internet upgrade van 1GB/s naar 8GB/s aangevraagt op 28-11.

maar blijf op status 1 staan, en heb geen verzendbevestiging en afspraak mogelijkheden op de upgrade uit te voeren.

 


Betreft de ONT’s, ook hier alleen een nieuwe router gekregen en geen nieuwe ONT ondanks de huidige (HG8M8010Hv6) zover ik kan achterhalen geen 10G RJ45 aansluiting heeft.

Nagevraagd en gebeld (2x toe) zou worden opgepakt door technische dienst...

@m00n de ONT's worden sinds gisteren uitgestuurd. Jouw bestelling wordt momenteel nog verwerkt in onze distributiecenter. De verwachting is dat je deze morgen of overmorgen binnen hebt. Wacht voor de zekerheid nog even met het inplannen van Guidion. Dan weet je zeker dat het optijd binnen is en Guidion niet voor niks komt.

Ja, krijg emails, sms’s en zelfs een belletje op zondag avond van Guidion 🙂 Hun staan te springen om de boel werkend te krijgen (ik ook trouwens hahaha).

Klopt het dat wij nu de Huawei HN8010Ts krijgen?


Ik heb 29-11 een upgrade naar 2Gb besteld, kreeg alleen een bevestiging. Stond nergens dat er andere apparatuur wordt verstuurd of whatever. Volgens de bevestiging moest ik misschien even het modem herstarten. Gedaan. Maar de status naar 2 (bestelling in behandeling) is er nog steeds niet. 

Snap er geen jota van. Hoe moeilijk kan het zijn om te communiceren als iets niet kan, of niet goed gaat? 


Ik heb ook 29-11 de upgrade naar 8Gb/s besteld, staat nog steeds vast op stap 1. 

Wanneer worden de router en het modem verstuurd? 

 

Ik zou heel graag z.s.m. een update ontvangen. Er is niets zo vervelend als geen informatie.


Hello, I am also stuck on step 1, ordered the upgrade to 8Gbps on 29/11, asked for an update on my thread and did not hear anything back.

 

Edit: I see there has been a response, basically no ETA? Interesting:

 


Hello, I am also stuck on step 1, ordered the upgrade to 8Gbps on 29/11, asked for an update on my thread and did not hear anything back.

 

Edit: I see there has been a response, basically no ETA? Interesting:

 

I think they had no idea there would be this many people wanting to upgrade, so maybe they do not have enough equipment available? Just a wild guess since there is no ETA that they can give us.


Hello, I am also stuck on step 1, ordered the upgrade to 8Gbps on 29/11, asked for an update on my thread and did not hear anything back.

 

Edit: I see there has been a response, basically no ETA? Interesting:

 

I think they had no idea there would be this many people wanting to upgrade, so maybe they do not have enough equipment available? Just a wild guess since there is no ETA that they can give us.

Hi @CruciaL, hope all is well. I suppose so.

The initial answer I have received was “We’re currently busy for you to plan this change in the local distribution point and I do not have a date yet on which it will occur. As soon as we manage to upgrade the local distribution point we will contact you proactively for an installation appointment with a technician from Guidion to help you out with your home connection.”

It would be nice if they could give us a deadline to set expectations, as this was normally supposed to take 2 days.


Hello, I am also stuck on step 1, ordered the upgrade to 8Gbps on 29/11, asked for an update on my thread and did not hear anything back.

 

Edit: I see there has been a response, basically no ETA? Interesting:

 

I think they had no idea there would be this many people wanting to upgrade, so maybe they do not have enough equipment available? Just a wild guess since there is no ETA that they can give us.

Hi @CruciaL, hope all is well. I suppose so.

The initial answer I have received was “We’re currently busy for you to plan this change in the local distribution point and I do not have a date yet on which it will occur. As soon as we manage to upgrade the local distribution point we will contact you proactively for an installation appointment with a technician from Guidion to help you out with your home connection.”

It would be nice if they could give us a deadline to set expectations, as this was normally supposed to take 2 days.

Hi @erena, it all seems a bit chaotic. I've called them twice, and one person said it will be delivered either today or tomorrow, and today I've called again and they could not give an update.

I know (t-mobile) Odido is not the best when it comes to installing services or manageing the finances for those services.

Back in 2019 when I ordered my 1Gb/s fiber, it was installed fine, but afterwards I had to call them multiple times because they were not billing me for the subscription… 

A friend of mine recently got his internet connection installed, and it took 2 months to get the connection working.

I've told him before he ordered, the installation and administration might be a bit rough, but once they get everything installed and registered correctly it does work really well without issues. (at least for me)

I just hope I wont be paying 80 euro's a month whilst not having the correct internet speeds. 

And I at least would like to have a timeframe. Now it seems like the order hasn't come trough correctly, even though they keep saying it has come trough correctly, I don't really trust it since I don't have a timeframe.


Hoi ik heb net xgs-pon ontvangen kan ik niet zelf installeren plaats van monteur is zo gedaan simpel makkelijk. Kpn klanten installeren zelf waarom bij odido niet


We vinden dat Glasvezel er voor iedereen moet zijn. Daarom bieden we Glasvezel aan op zoveel mogelijk adressen in Nederland. Bij ons krijg je nu het snelste stabiele glasvezelinternet tot wel 8 Gbit/s. Up-en downloaden op z’n allersnelst. Met onze internetbundels kan je alle kanten op. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past. Het kan ook zo.

 

 

Goed nieuws!

Vanaf vandaag kan je bij Odido kiezen voor snel, sneller of snelst. We breiden ons aanbod op Glasvezel namelijk uit met twee nieuwe snelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s. Dat betekent niet alleen nog meer keuze tussen internetbundels. De nieuwe snelheden zorgen ook voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit.

 

Kies de snelheid die bij je past.

Met onze verschillende snelheden kan je alle kanten op. Net wat je wil. De hoogste snelheid is tot wel 8 Gbit/s. Dat geldt voor downloaden én uploaden. Perfect voor thuiskantoren, cloudwerkers en dataslurpers. Hoeft het niet zó snel? Met 2 Gbit/s of 1 Gbit/s kan je ook uitstekend video’s kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijk. In haarscherpe 4k of 8k. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past.

 

Ontdek onze internetsnelheden

Internet 100
Voor als je alleen bent of met zijn 2’en. Kijk tv, stream Netflix of Spotify en check ondertussen je e-mail op je telefoon.

 

Internet 400
Voor als je met meer mensen bent, die tegelijk online wil: moeiteloos internetten, streamen en downloaden op meerdere apparaten.

 

Internet 1 Gbit/s
Voor gezinnen en gemiddelde thuiswerkers: video's op meerdere apparaten tegelijk in hoge resolutie streamen en downloaden, terwijl je online zit te gamen. 

 

Internet 2 Gbit/s
Voor gezinnen en veeleisende thuiswerkers: video’s kijken en online gamen op meerdere apparaten tegelijk, in 4k en zelfs 8k. Supersnelle verbinding met de cloud.

 

Internet 8 Gbit/s
Voor thuiskantoren en snelheidsduivels. Je kan ook heel grote bestanden vloeiend uitwisselen met de cloud. En moeiteloos buiten de deur verbinden met je thuisserver.

 

Hier lees je meer over onze nieuwe snelheden: Gigabit-internet: klaar voor de toekomst | Odido.

 

Benieuwd welke snelheid er voor jou beschikbaar is en de prijzen? Doe dan de postcodecheck op onze website. Heb je al een abonnement? Ga dan naar Mijn Odido of de Mijn Odido app. Je kunt hier gelijk je snelheid wijzigen mits het beschikbaar is!

 

Meer informatie over het nieuwe T-75 modem voor bij de 8 Gbit/s snelheid, vind je in dit topic: Zyxel T-75: hoe werkt het? | Odido community.

 

FAQ

Wat zijn de nieuwe glasvezelsnelheden die Odido aanbiedt? 

Odido biedt nu glasvezelsnelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s aan. 

 

Vanaf wanneer zijn deze snelheden beschikbaar? 

Vanaf 28 november 2023  

 

In welke gebieden zijn de nieuwe snelheden beschikbaar?

Odido is de grootste aanbieder van 100% glasvezelinternet in Nederland en kan de nieuwe snelheden bieden aan meer dan de helft van de gebieden waar wij nu al glasvezel leveren. Benieuwd of de snelheden in jouw omgeving worden aangeboden? Doe de postcodecheck. 

 

De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn.  

 

Wat is het verschil tussen de twee snelheden? 

We vinden dat klanten van Odido altijd toegang moeten hebben tot de nieuwste technologische innovaties. Door de nieuwe snelheden aan ons glasvezel aanbod toe te voegen, hebben onze klanten nu keuze uit 5 verschillende internetbundels; van 100 Mbit/s tot wel 8 Gbit/s. Het is aan de klant om te kiezen wat het beste bij hun thuis situatie past.  
 

De nieuwe snelheden zorgen voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit; wat uiteindelijk leidt tot een nog betere netwerkervaring. 2 Gbit/s is uitermate geschikt voor video's kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijkertijd in de hoogste 4k en 8k resoluties. Het abonnement met de hoogste snelheid van Nederland (8 Gbit/s) is uitermate geschikt gebruikers met een grote behoefte aan data. Bijvoorbeeld grote huishoudens, gebruikers met een grote behoefte aan een snelle verbinding met clouddiensten of een naadloze verbinding met een thuisserver. 

 

Bij hoeveel Nederlandse huishoudens zijn deze nieuwe snelheden beschikbaar? 

De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn.  

 

Ik wil graag de 8 Gbit/s bundel, maar op mijn postcode kan ik maar tot 1 Gbit/s bestellen. Hoe kan dat? 

Onze nieuwe internetsnelheden zijn op veel glasvezelnetwerken beschikbaar. Maar niet op alle. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres.   

 

Wanneer kan ik ook 2 Gbit/s of 8 Gbit/s bestellen op mijn adres? 

We werken er hard aan om onze nieuwe snelheden op Glasvezel op zoveel mogelijk adressen beschikbaar te maken. Er zijn in Nederland verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op deze netwerken kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor een betaalbare prijs aan onze klanten aanbieden. 

 

Een bekende uit Eindhoven heeft 2 Gbit/s voor € 60 besteld. Als ik de postcodecheck doe, dan zie ik een prijs van € 65. Klopt dat wel? 

Dit zou kunnen. Er zijn in Nederland verschillende glasvezelnetwerken van verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op dit moment kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor de prijs aanbieden die we zouden willen. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres.   

 

Wat zijn de kosten van deze abonnementen? 

Het internetpakket van 2 Gbit/s is beschikbaar vanaf  € 60. De 8 Gbit/s kost € 85 per maand. Deze bedragen zijn exclusief Klantvoordeel.

 

Ik heb nog een korting lopen van toen ik net klant bij jullie werd. Blijf ik wel deze korting houden als ik mijn snelheid verhoog? 

Als de nieuwe snelheden beschikbaar zijn op je adres, dan kun je de snelheid na activatie aanpassen in Mijn Odido. De korting geldt op alle abonnementen tot en met 2 Gbit/s. Stel je de snelheid bij naar 8 Gbit/s, dan komt je korting op het internet direct te vervallen voor de resterende periode van de actieperiode.  

 

Wat een amateuristisch gekloot weer.

”je hebt een guidion monteur nodig voor je aansluiting “

Vezeltje prikken van oude naar nieuwe ont kan ik zelf ook, was de guidion monteur het ook mee eens.

Wat jammer is dat de monteur de wijkkast niet in kan om de patch om te zetten zodat ik van 1 naar 8 GB kan.

Bel even naar guidion, ja nee sorry daarvoor moet je de odido front-office hebben.
Odido zegt weer , nee hiervoor moet je guidion hebben.
​​​​@Tommie van Odido of een andere moderator als je tijd hebt om de juiste persoon even naar de wijkkast te sturen om dit vandaag nog opgelost te krijgen.

 

 


Hoi vandaag is monteur langs gekomen hij kon ont niet te praten krijgen hij ging naar het auto om nieuwe ont ophalen pon was online maar hij kon niet modem aan het praten krijgen ik moest dood lachen want hij zei dat dit nieuw was voor hem en hij belde odido en guirdon hun zeggen dat het online is en hij zegt ja alles is groen maar geen internet. Nu komt ie dat hij hebt gele lan poort ingepikt hahaha. Hij is weg gegaan hij zei dat het aan odido moet mac adres in systeem zetten. En ik ging zelf naar het modem en ik zag dat hij wan kabel in lan poort hebt ingepikt heb 'm eraf gehaald en in blouwe wan poort in geprikt en internet deed het hahaha moest dood lachen 


Hoi vandaag is monteur langs gekomen hij kon ont niet te praten krijgen hij ging naar het auto om nieuwe ont ophalen pon was online maar hij kon niet modem aan het praten krijgen ik moest dood lachen want hij zei dat dit nieuw was voor hem en hij belde odido en guirdon hun zeggen dat het online is en hij zegt ja alles is groen maar geen internet. Nu komt ie dat hij hebt gele lan poort ingepikt hahaha. Hij is weg gegaan hij zei dat het aan odido moet mac adres in systeem zetten. En ik ging zelf naar het modem en ik zag dat hij wan kabel in lan poort hebt ingepikt heb 'm eraf gehaald en in blouwe wan poort in geprikt en internet deed het hahaha moest dood lachen 

Ik wou dat ik dat gekloot had, dan had ik ook gelachen.

Nu ben ik gewoon chagrijnig van alle onkunde.

Leuk dat je mee wil doen met de grote jongens ODIDO, maar als je de service er niet bij kan leveren moet je het gewoon overlaten aan partijen waar ze xgs-pon wel snappen.
 


Hoi vandaag is monteur langs gekomen hij kon ont niet te praten krijgen hij ging naar het auto om nieuwe ont ophalen pon was online maar hij kon niet modem aan het praten krijgen ik moest dood lachen want hij zei dat dit nieuw was voor hem en hij belde odido en guirdon hun zeggen dat het online is en hij zegt ja alles is groen maar geen internet. Nu komt ie dat hij hebt gele lan poort ingepikt hahaha. Hij is weg gegaan hij zei dat het aan odido moet mac adres in systeem zetten. En ik ging zelf naar het modem en ik zag dat hij wan kabel in lan poort hebt ingepikt heb 'm eraf gehaald en in blouwe wan poort in geprikt en internet deed het hahaha moest dood lachen 

Heb je wellicht de T75 modem gekregen? Deze kan inderdaad voor de monteurs nieuw zijn. Kans is ook aanwezig dat hij de WAN kabel even gebruikt heeft om in de modem te komen en deze daarom in de LAN poort heeft gestoken maar daarna vergeten is om deze weer terug in de WAN te steken. Best naar om mensen die hun best doen en naar alle waarschijnlijkheid meer kennis hebben dan wij allemaal bij elkaar zo naar beneden haalt.


Reageer