Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.

Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro Max? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  

Levertijden iPhone 16 Pro Max

De meeste iPhone 16 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 05-12-2024 gesloten. Mocht er toch een levertijd zijn, dan vind je deze in het algemene levertijden topic.

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier je besteldatum en levertijd

Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Ha, nu net 3 minuten geleden ook een mail gehad:

Achter de schermen zijn we druk bezig om je iPhone zo snel mogelijk bij je te krijgen. We kunnen nog geen duidelijke levertijd gegeven, omdat de vraag groot is en we niet precies weten hoeveel iPhones we per week binnenkrijgen. Je hebt wel een geschatte levertijd gekregen. Hier kan je vanuit gaan. Op de bestelstatuspagina kan je de geschatte levertijd vinden. Duurt het langer? Dan krijg je meteen een sms van ons. Als je iPhone onderweg is, sturen we je ook een sms.

Bij invullen van de Bestelstatus is het antwoord nog hetzelfde:

Wachten op voorraad. 

De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte. 

Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.

iPhone 16 Pro Max 256GB Dessert-Titanic.

datum en tijdstip van bestellen?

Hoi allemaal, leuk dat jullie voor de iPhone 16 Pro Max hebben gekozen - goede en populaire keuze! Fijn om te lezen dat sommigen van jullie 'm al geleverd hebben en ik hoop dat het voor de wachtende ook niet meer lang duurt. Echter hebben de 16 Pro Max modellen een levertijd van 4 tot 6 weken vanaf 13 september. De verwachtte bezorgtijd ligt daarmee tussen 11 en 25 oktober. Dit vinden jullie ook in de levertijden PDF. Vanaf morgen zou het dus heel snel kunnen gaan. 

Wat betreft bestellingen via Belsimpel. Hoe snel zij kunnen leveren ligt natuurlijk aan het aantal bestellingen dat zij binnen krijgen en hoeveel voorraad zij krijgen. Beiden liggen uiteraard buiten mijn inzicht. Ik hoop dat jullie nog heel even geduld kunnen hebben en dat iedereen z'n nieuwe iPhone 16 (Pro Max) snel in handen heeft!

Nogmaals; iedereen ontvangt uiteraard z'n bestelling, maar de levertijden lopen nog. Voor nu alvast een hele fijne avond! 😄

Finally, mijn iPhone 16 pro max black titanijm wordt morgen bezorgd. 🥳🥳🥳

Ik hoop dat de mensen die nog niets hebben gehad, zo snel mogelijk iets horen. Ik heb op de 13e rond 22:00 besteld^

Dus volgens mij zijn de mensen die op 14 september nu aan de beurt.

Wat ik persoonlijk vooral het ergste vind is dat er vanuit Odido hier op het forum nul komma nul reactie komt. 
Het is net alsof het ze echt helemaal niets boeit. 

Boeit ze inderdaad vrij weinig. Ken iemand die in een Odido shop werkt, zij weten ook helemaal niks wat ik dan ook niet erg vind bij een normale shop medewerker. De mensen hogerop zouden eens actie moeten ondernemen. En als het je niet lukt om te leveren gewoon duidelijk aangeven in plaats van een mailtje sturen over bijna 4 weken.

Hoi allemaal, leuk dat jullie voor de iPhone 16 Pro Max hebben gekozen - goede en populaire keuze! Fijn om te lezen dat sommigen van jullie 'm al geleverd hebben en ik hoop dat het voor de wachtende ook niet meer lang duurt. Echter hebben de 16 Pro Max modellen een levertijd van 4 tot 6 weken vanaf 13 september. De verwachtte bezorgtijd ligt daarmee tussen 11 en 25 oktober. Dit vinden jullie ook in de levertijden PDF. Vanaf morgen zou het dus heel snel kunnen gaan. 

Wat betreft bestellingen via Belsimpel. Hoe snel zij kunnen leveren ligt natuurlijk aan het aantal bestellingen dat zij binnen krijgen en hoeveel voorraad zij krijgen. Beiden liggen uiteraard buiten mijn inzicht. Ik hoop dat jullie nog heel even geduld kunnen hebben en dat iedereen z'n nieuwe iPhone 16 (Pro Max) snel in handen heeft!

Nogmaals; iedereen ontvangt uiteraard z'n bestelling, maar de levertijden lopen nog. Voor nu alvast een hele fijne avond! 😄

@Marciano van Odido Dankjewel voor deze reactie. Dat schept duidelijkheid en is fijn voor alle mensen die hier reageren en meelezen. 
We snappen dat we geduld moeten hebben, maar vaak is er niets frustrerender dan dat. Het helpt dan enorm om regelmatig van Odido zelf ook iets te horen. 
Nogmaals dank en jij ook een fijne avond!

Net bevestiging van verzending gehad. Desert Pro Max. Besteld op 13e om 17:21 uur. 

Hoop voor de rest ook snel! 

zojuist om 19:47 het ‘helemaal voor jou’ mailtje ontvangen voor een desert titanium pro max 256gb

besteld op 13-09 en bevestiging mail om 19:07 ontvangen. 

zojuist om 19:47 het ‘helemaal voor jou’ mailtje ontvangen voor een desert titanium pro max 256gb

Top! ‘K hoop dat je ‘m lekker op tijd krijgt dan morgen. Ik had om 17:30 de bevestiging gehad op de 13e, dus dan hoop ik morgen een berichtje te krijgen dat ik ‘m kan ophalen. 🤞🏻🤞🏻

Iemand die weet bij welke datum we ongeveer zijn bij het leveren van de 16 pro max 256gb natural titanium?

Iemand die weet bij welke datum we ongeveer zijn bij het leveren van de 16 pro max 256gb natural titanium?

Dat hangt helemaal af van het tijdstip van bestellen. 

Net bevestiging van verzending gehad. Desert Pro Max. Besteld op 13e om 17:21 uur. 

Hoop voor de rest ook snel! 

Welke opslag?

The eagle has landed

The eagle has landed

Hopefully, I`ll be the next… I received my confirmation mail at 19.51, but haven`t received any shipping information yet. My husband ordered Natural titanium 1 tb at the same time as me and he got his phone 2 weeks ago! I am still waiting my Desert Titanium 1TB. I hope it doesn`t arrive at the last possible moment. 4 weeks is already enough 

The eagle has landed

Hopefully, I`ll be the next… I received my confirmation mail at 19.51, but haven`t received any shipping information yet. My husband ordered Natural titanium 1 tb at the same time as me and he got his phone 2 weeks ago! I am still waiting my Desert Titanium 1TB. I hope it doesn`t arrive at the last possible moment. 4 weeks is already enough 

The Desert Titanium is simply the most desired model. So although hopefully you’ll receive it soon, it may still take a while. 4-6 weeks if ordered on the 13th. 
So technically it could still last another 2 weeks. 

Top! ‘K hoop dat je ‘m lekker op tijd krijgt dan morgen. Ik had om 17:30 de bevestiging gehad op de 13e, dus dan hoop ik morgen een berichtje te krijgen dat ik ‘m kan ophalen. 🤞🏻🤞🏻

Nou ‘k heb ‘m op kunnen halen uit de store daarnet! Blij! Ik hoop dat iedereen die nog wacht ook snel bericht krijgt! 🤞🏻 

*Besteld op 13-9, bevestigingsmail kwam om 17:30*

The eagle has landed

The Desert Titanium is simply the most desired model. So although hopefully you’ll receive it soon, it may still take a while. 4-6 weeks if ordered on the 13th. 

Yes, I know that. I am not blaming ODIDO for anything. Looks like nobody has this color on their stocks. I am just angry with myself for choosing this most wanted color 😅

The eagle has landed

Yes, I know that. I am not blaming ODIDO for anything. Looks like nobody has this color on their stocks. I am just angry with myself for choosing this most wanted color 😅

Well that’s not exactly true, I yesterday found out that the Desert Titanium 512GB I ordered is in stock at Belsimpel if ordered with a Odido subscription. 

The eagle has landed

Well that’s not exactly true, I yesterday found out that the model I ordered is in stock at Belsimpel if ordered with a Odido subscription. 

Is it Desert Titanium? 

The eagle has landed

Well that’s not exactly true, I yesterday found out that the model I ordered is in stock at Belsimpel if ordered with a Odido subscription. 

Is it Desert Titanium? 

Yes I edited the previous message. ☺️

Wat ik zie, hebben velen van jullie op 13 september besteld en krijgen jullie nu net informatie over de levering binnenkort. Ik ben jaloers, maar ik heb mijn abonnement kunnen verlengen vanaf 30 september. Ik hoop dat ik mijn iPhone voor november ontvang...

I ordered mine on Sep 14 - email 22:39. 
that means I have a long way to go 😢

I ordered mine on Sep 14 - email 22:39. 
that means I have a long way to go 😢

Don’t think so. It has been 4 weeks now, so technically between now and 14 days. I ordered mine on the 14th too.