Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.

Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro Max? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  

Levertijden iPhone 16 Pro Max

De meeste iPhone 16 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 05-12-2024 gesloten. Mocht er toch een levertijd zijn, dan vind je deze in het algemene levertijden topic.

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier je besteldatum en levertijd

Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Zojuist bericht gehad van AMP, ze komen hem morgen leveren. Dessert max pro. 

Wat was de dag en het tijdstip van bestellen?

13e 14:45

Still they are delivering 13th orders..🙁

Ordered mine on September 13th and today Odido sent me a message that I can pick it up. 👍🏻

Ik vind het niet erg als de levering wat later is, maar misleiding tolereer ik niet. Mensen geven hier aan dat ze hun bestelling bezorgd krijgen, terwijl ze al veel later hebben besteld

Ik vind het niet erg als de levering wat later is, maar misleiding tolereer ik niet. Mensen geven hier aan dat ze hun bestelling bezorgd krijgen, terwijl ze al veel later hebben besteld

Dus jij hebt het toestel eerder besteld dan 13-09 @ 14:45 uur én je hebt exact hetzelfde model als Carpebios? 

Ja zo te zien is naturel het minst verkocht, dus die krijgen ze veel sneller thuis geleverd. Zwart en dessert titanium zal nog even duren. Ik heb de iPhone 16 pro max 256GB black bestelt op 13-09, maar heb hem ook nog niet. 

Ik hoop wel dat ik hem ontvang vóór 10 oktober, dan gaat namelijk mijn abonnement van start.

Ik heb ook de desert titanium 256 besteld om 14:20 ☹️…. Ik heb nog niks! Dus als jij hem later besteld hebt (14:45) hoe kan het dan dat jij hem eerder krijgt 🧐

@Marciano van Odido @Anouk van Odido Ik denk dat het nu zo langzamerhand wel tijd wordt dat jullie voor de mensen die nog niets hebben ontvangen, in tegenstelling tot anderen die later hebben besteld en wél iets hebben ontvangen, een toelichting moeten geven hoe dit mogelijk is (er van uitgaande dat wat de mensen hier schrijven waar is). 

De levertijden in de PDF’s kloppen ook niet met de werkelijkheid en lijken eerder een soort slag om de arm te zijn zodat mensen niet te snel gaan klagen. Vaak staat er 4-6 weken en hebben mensen toch al hun toestel ontvangen. 

Kortom, het zou sjiek zijn als jullie wat uitleg geven. 

Bij voorbaat dank. 

Het spel wat providers (in alle soorten en maten) in werkelijk spelen is altijd tot het uiterste geheimzinnig en achter gesloten deuren. Open en transparante communicatie kun je echt wel vergeten.

Uiteindelijk zullen de telefoons wel geleverd worden en zijn de providers weer 1 of 2 jaar van ons af en begint daarna het spel weer opnieuw.

Waarschijnlijk doordat Apple zelf ook al levering problemen heeft, werkt dit ook door naar de providers.

Ik zelf ga maar uit van 6 weken anders blijft het maar frustreren.

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.

Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro Max? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  

Levertijden iPhone 16 Pro Max

De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 01-10-24 om 11:49 uur.

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier je besteldatum en levertijd

Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Ik heb ook de desert titanium 256 besteld om 14:20 ☹️…. Ik heb nog niks! Dus als jij hem later besteld hebt (14:45) hoe kan het dan dat jij hem eerder krijgt 🧐

14:51 heb ik mijn mail gehad. Wel zakelijk!

14:51 heb ik mijn mail gehad. Wel zakelijk!

Ik heb t om14:4 besteld en nog niks gehoord :)

Zojuist bericht gekregen van AMP dat mijn Pro Max Zwart 256gb morgen wordt geleverd 🥳. Besteld op 13-9 om 21:57. Hoop dat iedereen die hem op deze dag heeft besteld hem inmiddels ook al heeft of vandaag ook een berichtje krijgt.

Zojuist bericht gekregen van AMP dat mijn Pro Max Zwart 256gb morgen wordt geleverd 🥳. Besteld op 13-9 om 21:57. Hoop dat iedereen die hem op deze dag heeft besteld hem inmiddels ook al heeft of vandaag ook een berichtje krijgt.

Oké, heeft dus 3,5 weken geduurd. Viel het mee of tegen?

Gefeliciteerd alvast! 

Oké, heeft dus 3,5 weken geduurd. Viel het mee of tegen?

Gefeliciteerd alvast! 

Dankje! Persoonlijk vind ik dat nog meevallen. Had sowieso niet verwacht dat ik hem binnen 2 a 3 weken zou hebben. Mijn huidige iPhone (12) had ik ook ge-preordered en dat duurde nou ook eenmaal een tijdje. Begrijp me niet verkeerd, had hem ook het liefst de eerste week al gehad haha maar ik ben niet alleen op de wereld 😄.

Gefeliciteerd 🥳🥳. Ik hoop dat ik vandaag ook een bericht krijg voor de levering van mijn iPhone. Deze 3 weken hebben gevoeld als eeuwen lang. Ik controleer zowat dagelijks, vijf keer per dag, mijn mailbox haha 😂.

Gefeliciteerd 🥳🥳. Ik hoop dat ik vandaag ook een bericht krijg voor de levering van mijn iPhone. Deze 3 weken hebben gevoeld als eeuwen lang. Ik controleer zowat dagelijks, vijf keer per dag, mijn mailbox haha 😂.

Zo herkenbaar 😆

Vandaag bericht van AMP gehad. Morgen bezorgen ze de 256GB  Desert Titanium. Besteld 13-9 rond 15:35 uur. Is een verjaardagcadeau die weken later komt. Lesje geleerd, want volgende keer geen preorder (via Odido) als verjaardagscadeau. 

Vandaag bericht van AMP gehad. Morgen bezorgen ze de 256GB  Desert Titanium. Besteld 13-9 rond 15:35 uur. Is een verjaardagcadeau die weken later komt. Lesje geleerd, want volgende keer geen preorder (via Odido) als verjaardagscadeau. 

Jep, de Desert Titaniums schijnen een van de moeilijkst leverbare toestellen te zijn. Of het nu de 256, 512 of 1024 GB is. 

Ook ik heb vanmiddag een mail gehad van PostNL dat mijn iPhone 16 Pro Max 256GB Desert Titanium morgen geleverd wordt. Bevestigingsmail 13 september 15:13 uur binnen gekregen.

Ook ik heb vanmiddag een mail gehad van PostNL dat mijn iPhone 16 Pro Max 256GB Desert Titanium morgen geleverd wordt. Bevestigingsmail 13 september 15:13 uur binnen gekregen.

Woooo….. nu pas levering, terwijl binnen 1:13 uur besteld. Dan kan ik m’n borst nat maken… 

Woooo….. nu pas levering, terwijl binnen 1:13 uur besteld. Dan kan ik m’n borst nat maken… 

Ja erg he! Dacht dat ik nog optijd was voor de eerste batch.. erg teleurstellend dat het alsnog zo lang heeft moeten duren.

Ja erg he! Dacht dat ik nog optijd was voor de eerste batch.. erg teleurstellend dat het alsnog zo lang heeft moeten duren.

Ik schrik hier wel van hoor. Want er stond in de PDF nog wel 4-6 weken, vanaf 13-9, en jij zit nu op 3,5 weken, maar dat betekent dat de rest van 13-9 nog geleverd moet worden, laat staan 14-9 en verder. 
Nou ja, ik gooi er maar een paar cliché opmerkingen in…. 

Het is wat het is, wat in het vat zit verzuurd niet, geduld is een schone zaak, wie wat bewaard die heeft wat…

Bah wat saai……. 🥱 🤣🤣🤣

Ik raad iedereen aan om via Belsimpel te bestellen. Ze hebben mijne al op de post gezet terwijl ik hier bij odido nog geen updates heb. En heb hem de 15e besteld. Bij Belsimpel heb ik hem een week geleden besteld en ook gewoon I.c.m met odido dus is apart dat het via hun sneller gaat dan bij odido zelf…

Ik raad iedereen aan om via Belsimpel te bestellen. Ze hebben mijne al op de post gezet terwijl ik hier bij odido nog geen updates heb. En heb hem de 15e besteld. Bij Belsimpel heb ik hem een week geleden besteld en ook gewoon I.c.m met odido dus is apart dat het via hun sneller gaat dan bij odido zelf…

Probleem is dat als je nú nog je bestelling gaat annuleren bij Odido, en je bestelling plaatst bij Belsimpel, je helemaal achteraan de wachtrij komt te staan. Jij hebt hem 15-9 besteld, maar het is nu al 8-10.