Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.

Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro Max? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  

Levertijden iPhone 16 Pro Max

De meeste iPhone 16 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 05-12-2024 gesloten. Mocht er toch een levertijd zijn, dan vind je deze in het algemene levertijden topic.

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier je besteldatum en levertijd

Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Hoi @Annemijn1997, wat apart dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Het kan altijd even duren, heb je 'm inmiddels wel ontvangen? Wellicht in je spambox? Heb je anders je ordernummer voor me? Dan kijk ik graag met je mee!

@TarzanEnJane de PDF-bestanden worden ook altijd bijgewerkt op dagen dat de topics worden aangepast. Het duurt alleen wel iets langer, en is na enkele uurtjes ook gedaan! (update: ze zijn zojuist aangepast)

Hoi allemaal, ik zie dat er wat vragen zijn over bezorgen en ophalen in de shop. Er zit geen verschil of voorrang in. De toestellen moeten bezorgd worden op volgorde van binnenkomst. Bekijk de PDF-jes op deze pagina voor jouw verwachtte levertijd. Zodra jouw toestel in de shop ligt nemen mijn collega's per SMS contact met je op. Ligt 'ie bij PostNL of AMP? Dan sturen zij je een Track & Trace of nemen zij contact met je op om de bezorging in te plannen.

Hoi allemaal, ik zie dat er wat vragen zijn over bezorgen en ophalen in de shop. Er zit geen verschil of voorrang in. De toestellen moeten bezorgd worden op volgorde van binnenkomst. Bekijk de PDF-jes op deze pagina voor jouw verwachtte levertijd. Zodra jouw toestel in de shop ligt nemen mijn collega's per SMS contact met je op. Ligt 'ie bij PostNL of AMP? Dan sturen zij je een Track & Trace of nemen zij contact met je op om de bezorging in te plannen.

You can see other people are getting much quicker than odido. We are not getting status also properly from odido but just wait.

Er is toch 0 gewijzigd aan dat bestand?

Hoi @Annemijn1997, wat apart dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Het kan altijd even duren, heb je 'm inmiddels wel ontvangen? Wellicht in je spambox? Heb je anders je ordernummer voor me? Dan kijk ik graag met je mee!

@TarzanEnJane de PDF-bestanden worden ook altijd bijgewerkt op dagen dat de topics worden aangepast. Het duurt alleen wel iets langer, en is na enkele uurtjes ook gedaan! (update: ze zijn zojuist aangepast)

@Marciano van Odido Kijk je überhaupt zelf wel dan in de bestanden? Voor de Pro Max is er niets veranderd aan de PDF. 
Proberen jullie ons tevreden te houden ofzo? Want dit maakt alleen maar ontevreden. 

kan iemand mij helpen ?

Op 13 sep iphone 16 pro max 256 gb besteld tot op heden heb ik geen bevestigingsmail ontvangen dus ook niet in mijn spambox of whatever. ik lees steeds meer reacties van odido klanten die het later hebben besteld hun order eerder hebben ontvangen klopt dit ?

mijn order nummer 220125649

kan iemand mij helpen ?

Op 13 sep iphone 16 pro max 256 gb besteld tot op heden heb ik geen bevestigingsmail ontvangen dus ook niet in mijn spambox of whatever. ik lees steeds meer reacties van odido klanten die het later hebben besteld hun order eerder hebben ontvangen klopt dit ?

mijn order nummer 220125649

Ga naar deze link en vul het formulier in. Als je bestelling goed verwerkt is zou je in stap 3 moeten zitten. Mocht dat niet het geval zijn, dan zou je even moeten bellen naar Odido.

@Marciano van Odido Kijk je überhaupt zelf wel dan in de bestanden? Voor de Pro Max is er niets veranderd aan de PDF. 
Proberen jullie ons tevreden te houden ofzo? Want dit maakt alleen maar ontevreden. 

Hier een foto tarzan 🥳🥳🥳🥳. Odido tas achter.

Ik heb op 13sep iphone 16 pro max 256gb besteld, ik heb gekozen om in de winkel ophalen, maar ik heb nog steeds geen sms gekregen behalve dat op ander moment de iPhone komt(dat was op 20 sep). Zijn ze nog steeds niet klaar met het uitleveren van de bestellingen die op 13 september besteld zijn?

Dat is toch geen bewijs? Zo’n foto pluk je zo van internet. 

Ik heb de iPhone 16 Pro Max 256gb Black titanium. Op 13 September om 15:20 fysiek in de Odido shop besteld en heb op 20 september het bericht ontvangen “Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Op www.odido.nl/jouw-iphone staat de nieuwe verwachte levertijd. Tot snel, Odido.“

Op 27 september heb ik nog met mijn Odido shop gebeld waar er mij werd verteld dat ze geen inzicht hebben over de levertijden en ik hiervoor het forum in de gaten moest houden, maar tot mijn verbazing kreeg ik gister (28-09) om 15:12 het bericht:

“Beste,

De bestelling die je hebt geplaatst, ligt voor je klaar! Denk je eraan je legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen waarmee je de bestelling hebt aangevraagd.

Betalen met contant geld is momenteel niet mogelijk. We zien je graag binnen 7 dagen bij ons in de winkel.

Met vriendelijke groet,

Odido Shop Zoetermeer”.

Er waren meerdere mensen in de shop die precies hetzelfde model kwamen ophalen. Ik hoop dat jullie ook snel je telefoon mogen ontvangen. 

Nu blij tarzan

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.

Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro Max? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  

Levertijden iPhone 16 Pro Max

De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 27-09-24 om 14:33 uur.

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier je besteldatum en levertijd

Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Ik heb vandaag via Belsimpel en Iphone Pro max zwart 256gb besteld en deze wordt morgen bezorgd! Dit kon door overstap naar Vodaphone! Heb mijn aanvraag voor verlenging bij Odido dasrom gecanceld want dst duurde nog min 2 weken!

Nu blij tarzan

Ik heb vandaag via Belsimpel een Iphone 16 Pro Max 256GB Titanium Black besteld en deze wordt morgen bezorgd! Dit door over te stappen van Odido naar Vodaphone, bestelling bij Odido gecanceld, dat duurde nog 2 weken….

Dit is echt de allerlaatste keer ik iets bij jullie bestel, zit er ook zwaar over na te denken deze bestelling te annuleren en naar de concurrentie te gaan! ben gewoon erg ontevreden over de gang van zaken bij Odido!!!

Ik zie dat op Belsimpel de iPhone 16 pro max 265 GB op voorraad is i.c.m Odido en dat als je voor 23:59 bestelt je hem morgen in huis hebt. Ik heb hem nu via daar besteld, dus even kijken of die daadwerkelijk komt. Als dat zo is dan stuur ik die van Odido terug als ik die ooit nog ontvang.

Ik heb net contact gehad met Belsimpel en ze hebben het bevestigd, ben benieuwd. 

Let us know if you receive it tomorrow 

Ik heb hem helaas niet ontvangen, Belsimpel die lult ook maar wat 

Ik zie dat op Belsimpel de iPhone 16 pro max 265 GB op voorraad is i.c.m Odido en dat als je voor 23:59 bestelt je hem morgen in huis hebt. Ik heb hem nu via daar besteld, dus even kijken of die daadwerkelijk komt. Als dat zo is dan stuur ik die van Odido terug als ik die ooit nog ontvang.

Ik heb net contact gehad met Belsimpel en ze hebben het bevestigd, ben benieuwd. 

Ik heb hem toevallig ook vrijdag daar besteld

bij mij staat er nou bij dat die morgen avond wordt geleverd 

Ik heb hem toevallig ook vrijdag daar besteld

bij mij staat er nou bij dat die morgen avond wordt geleverd 

Ik wacht het nog even af, misschien dat die nog deze week wordt geleverd. Ik woon in Amsterdam dus verwachtte sowieso al een lange levertijd :/

Zojuist bericht gehad van AMP, ze komen hem morgen leveren. Dessert max pro. 

Wat was de dag en het tijdstip van bestellen?

13e 14:45

Niet persoonlijk bedoeld, maar of er wordt gelogen, of we worden flink misleid door Odido. Ik heb hetzelfde toestel op 14:4 besteld en heb nog steeds niets gehoord. Doet Odido misschien ook aan naamselectie, zoals in belastingaffaire

Niet persoonlijk bedoeld, maar of er wordt gelogen, of we worden flink misleid door Odido. Ik heb hetzelfde toestel om14:44 besteld en heb nog steeds niets gehoord. Doet Odido misschien ook aan naamselectie, zoals in belastingaffaires? Als je een bewijs kunt sturen dat je het toestel heb besteld om de tijd wat je vermoedten morgen zal ontvangen, zal ik rechtsbijstand inschakelen voor misleiding bij aankoop. Maar ik verzoek wel om bewijzen. De eventuele uitslag van rechtsbijstand zal ik hier met jullie en op sociale media delen

Niet persoonlijk bedoeld, maar of er wordt gelogen, of we worden flink misleid door Odido. Ik heb hetzelfde toestel om14:04 besteld en heb nog steeds niets gehoord. Doet Odido misschien ook aan naamselectie, zoals in belastingaffaires? Als je een bewijs kunt sturen dat je het toestel heb besteld om de tijd wat je vermeldt en morgen zal ontvangen, zal ik rechtsbijstand inschakelen voor misleiding bij aankoop. Maar ik verzoek wel om bewijzen. De eventuele uitslag van rechtsbijstand zal ik hier met jullie en op sociale media delen