Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.

Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro Max? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  

Levertijden iPhone 16 Pro Max

De meeste iPhone 16 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 05-12-2024 gesloten. Mocht er toch een levertijd zijn, dan vind je deze in het algemene levertijden topic.

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier je besteldatum en levertijd

Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Hallo,

Ook de 13e besteld, maar helaas nog geen nieuws. ‘K ben blij voor iedereen die ‘m al heeft, ook voor hen die ‘m dagen na mij bestelden en hoop dat we ‘m allemaal snel zullen hebben 🤞🏻🤞🏻

Hoi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Heb je je iPhone 16 al besteld? Bekijk dan de betreffende PDF op deze pagina: Bekijk de status van je Odido bestelling | Odido. Kijk goed naar jouw besteldatum en de levertijd om een indicatie te krijgen van jouw eigen levertijd. De PDF-bestanden worden vandaag ook opnieuw bijgewerkt.

Mocht je een langere levertijd hebben, maak je dan geen zorgen. We houden je per mail op de hoogte, zodat je weet dat alles goed gaat met je bestelling. Dit zal niet dagelijks zijn, maar na een bepaalde tijd. Komt helemaal goed!

Hoi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Heb je je iPhone 16 al besteld? Bekijk dan de betreffende PDF op deze pagina: Bekijk de status van je Odido bestelling | Odido. Kijk goed naar jouw besteldatum en de levertijd om een indicatie te krijgen van jouw eigen levertijd. De PDF-bestanden worden vandaag ook opnieuw bijgewerkt.

Mocht je een langere levertijd hebben, maak je dan geen zorgen. We houden je per mail op de hoogte, zodat je weet dat alles goed gaat met je bestelling. Dit zal niet dagelijks zijn, maar na een bepaalde tijd. Komt helemaal goed!

Ik wacht tot heden überhaupt nog op mijn eerste mail vanuit jullie. Klopt dat? Veel meer dan een sms met “Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten” is het niet geweest? 

Als ik kijk bij de status van mijn bestelling 

dan staat er dat mijn bestelling niet is gevonden

dus ik weet nog steeds niks over de levertijd van mij bestelling

Ik wacht tot heden überhaupt nog op mijn eerste mail vanuit jullie. Klopt dat? Veel meer dan een sms met “Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten” is het niet geweest? 

Ja klopt. Had een bevestiging via e-mail gekregen op 13-09 en vorige week vrijdag een sms’je 🤷🏻‍♂️

Voor jullie info, ik heb maandag 16 sep ‘s middags een pro max 256gb natural besteld en kreeg vandaag bericht om een bezorgafspraak te maken. Hoop dat jullie snel jullie toestel hebben!

Voor jullie info, ik heb maandag 16 sep ‘s middags een pro max 256gb natural besteld en kreeg vandaag bericht om een bezorgafspraak te maken. Hoop dat jullie snel jullie toestel hebben!

Dat is wel bijzonder ik heb de 13e besteld en nog niks nadaa

Zaterdag 23-09 Iphone 16 pro max desert 256gb besteld en Zondag 24-09 opgehaald. 🙌🎉🎉

Zaterdag 23-09 Iphone 16 pro max desert 256gb besteld en Zondag 24-09 opgehaald. 🙌🎉🎉

Schandalig tegenover de mensen die deze de 13e al besteld hebben en nu nog wachten. Voor jou zelf wel fijn natuurlijk.

Zaterdag 23-09? Zondag 24-09? Het is vandaag Woensdag 25-09.😜

I also got tricked by Odido. Ordered on the 13th, received confirmation email at 14:02, now almost 2 weeks later I’ve still heard nothing from Odido. 

Op 13 september heb ik de iPhone 16 Pro Max 265G Wit besteld. Tot mijn verbazing zie ik dat andere klanten die na mij besteld hebben, hun toestel al ontvangen hebben Dit voelt oneerlijk.

Geen aandacht geven aan deze persoon, zit mensen gewoon te stangen, en probeert jullie op de kast te jagen. Zegt tegenstrijdigheden, en praat dus onzin. 

De meesten hebben hier gewoon hetzelfde issue, en dat is dat je zeker 1 a 2 weken (minstens!) geduld moet hebben. Als je pech hebt duurt het 4 weken of langer. 
Hangt van 3 dingen af:

• tijdstip van bestellen
  • model iPhone
  • bezorgen / ophalen

Beste @Marciano van Odido zo te zien zijn de bestanden nog niet bijgewerkt. Wanneer wordt dit gedaan?

Zojuist net bericht gekregen dat ik m’n iPhone 16 Pro Max 256GB desert titanium mag ophalen m’n bestelnummer eindigde op 89796 besteld op de 13e om 14:06

Ik lees alleen maar dat mensen hem ophalen in de winkel. Worden er ook nog iPhone verzonden? Het is maar stil vanuit de helpdesk….

Ik lees alleen maar dat mensen hem ophalen in de winkel. Worden er ook nog iPhone verzonden? Het is maar stil vanuit de helpdesk….

Ophalen of verzenden is een keus van de klant. Niet iedereen reageert in de community.

Ophalen of verzenden is een keus van de klant. Niet iedereen reageert in de community.

Aan zo’n antwoord heeft carpebios vrij weinig. Niet heel satisfying. 
Ik snap zijn / haar vraag, het is net alsof ophalen veel

vaker voorkomt dan bezorgen. Je vraagt je dan ook af of ophalen de betere keuze was geweest. Wij weten ook wel dat we die keuze zelf maken. Maar als iedereen hier schrijft dat ze de iPhone gaan ophalen en amper iemand krijgt hem bezorgd, dan zou dat ook kunnen betekenen dat Odido voorrang geeft aan de mensen die ophalen. 
Odido antwoordt nauwelijks op onze vragen, en ik vraag me dan ook af hoe het proces ingericht is. 
Overigens las ik wel op bright.nl dat vorig jaar nog erger was, omdat toen de nieuwe cameralens moeilijk leverbaar was, en het soms wel tot in november kon duren voordat je hem had. 

Ik zie dat op Belsimpel de iPhone 16 pro max 265 GB op voorraad is i.c.m Odido en dat als je voor 23:59 bestelt je hem morgen in huis hebt. Ik heb hem nu via daar besteld, dus even kijken of die daadwerkelijk komt. Als dat zo is dan stuur ik die van Odido terug als ik die ooit nog ontvang.

Ik denk dat er inderdaad voorrang gegeven wordt op ophalen als ik het zo lees, want er lijkt geen 2e batch verstuurd te zijn vanuit Odido. 

Ik heb het toestel in de winkel besteld en zou hem daar ophalen

maar ik heb nog steeds geen bericht gehad wanneer ik hem kan ophalen

al meerdere keren gebeld deze week

maar nog steeds geen bericht gehad

Ik zie dat op Belsimpel de iPhone 16 pro max 265 GB op voorraad is i.c.m Odido en dat als je voor 23:59 bestelt je hem morgen in huis hebt. Ik heb hem nu via daar besteld, dus even kijken of die daadwerkelijk komt. Als dat zo is dan stuur ik die van Odido terug als ik die ooit nog ontvang.

Ik heb net contact gehad met Belsimpel en ze hebben het bevestigd, ben benieuwd. 

.

Ik heb net contact gehad met Belsimpel en ze hebben het bevestigd, ben benieuwd. 

Let us know if you receive it tomorrow 

Hoi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt!