Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.

Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro Max? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  

Levertijden iPhone 16 Pro Max

De meeste iPhone 16 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 05-12-2024 gesloten. Mocht er toch een levertijd zijn, dan vind je deze in het algemene levertijden topic.

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier je besteldatum en levertijd

Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Hallo allemaal, de levertijden voor de iPhone 16 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt! In de tabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Meer informatie over de status van jouw bestelling kun je hier vinden.

Hallo allemaal, de levertijden voor de iPhone 16 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt! In de tabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Meer informatie over de status van jouw bestelling kun je hier vinden.

4-6 weken? Bij de Apple Store zijn ze vandaag te bestellen en morgen op te halen, hoe komt die extreme levertijd dan?

Ik heb ordernummer 2201095xx

16 Pro Max staat bij Apple ook op 4 weken helaas. Ga ervan uit dat t vast wel sneller gaat… #positifthinking 

Ik vind het heel bijzonder nu de levertijd 4-6 weken is vanaf de bestel datum betekend dit dat er geen iPhones worden uitgeleverd vandaag?

Jullie verwijzen naar bestelstatus maar de bestelling wordt niet gevonden… hoe kan dat @Sam van Odido 

Achhhhh had ik nu maar bij Apple besteld! 2 collegae hebben dat wel gedaan, beide pro max, en die worden vandaag al geleverd. Het dus wel duidelijk dat Apple zelf de grootste voorraad houdt en de providers het restant geeft …`

Teleurstellend!

16 Pro Max staat bij Apple ook op 4 weken helaas. Ga ervan uit dat t vast wel sneller gaat… #positifthinking 

Ja nu op 4 weken maar niet bij launch op de 13e

De pdf voor de iPhone 16 pro max is fout… het is dezelfde link als de iPhone 16 pro.

Vreemd dat er mensen zijn die aangeven dat ze wel geleverd krijgen als uit het document blijkt dat alles meerdere weken levertijd hebt ondanks er geen extra criteria voor bestellingsdata buiten 13-09 vermeld staat? Wellicht zie ik iets over het hoofd...

Erg jammer dat er naar een link word verwezen wat niet klopt!!! levertijd document van Iphone 16 pro en Iphone 16 pro max zijn het zelfde!! hoe kan zo iets fout geupload worden???.

En waarom is mijn bestelling niet vindbaar? snap dat er veel vraag is en niet weet wanneer exact dit geleverd gaat worden maar een bestelling niet kunnen vinden is wel erg vreemd en zou niet kunnen, had ook gewoon een "nader te bepalen” of "nog te leveren” verzin nog maar een aantal bij je bestelling kunen staan, maar nee geen bestelling kunnen vinden!! en dan nog zo een upload fout met het PDF document, nu weten we nog niks!! erg slecht dit.

Werkelijk niet te geloven dit! Telefoon is een verjaardagscadeau voor mijn jonge dochter. Gisteren nog gebeld met Odido en ben gerustgesteld dat ik hem vóór haar verjaardag (volgende week) binnen heb. En nu ineens 4 a 6 weken. Gewoon bagger.  

Werkelijk niet te geloven dit! Telefoon is een verjaardagscadeau voor mijn jonge dochter. Gisteren nog gebeld met Odido en ben gerustgesteld dat ik hem vóór haar verjaardag (volgende week) binnen heb. En nu ineens 4 a 6 weken. Gewoon bagger.  

Dit zegt niks over de levertijd van jou bestelde telefoon.

Je moet het document even goed lezen. De levertijden zijn bedoeld voor bestellingen NA een bepaalde datum. De levertijden van bestellingen die eerder zijn gedaan worden uitgeleverd volgens die eerdere voorspellingen.

Dus als je onderstaande iphone 16  zwart met 512 GB VANDAAG besteld is er 1-2 weken levertijd. 

Je moet het document even goed lezen. De levertijden zijn bedoeld voor bestellingen NA een bepaalde datum. De levertijden van bestellingen die eerder zijn gedaan worden uitgeleverd volgens die eerdere voorspellingen.

Dus als je onderstaande iphone 16  zwart met 512 GB VANDAAG besteld is er 1-2 weken levertijd. 

De pdf voor de iPhone 16 pro max is fout… het is dezelfde link als de iPhone 16 pro, of gelden voor beide dezelfde levertijden? 

vrijdag 13 september 2024 om 14:31 heb ik het geld overgemaakt voor een Desert Titanium pro max met 256GB opslag. Ik mag hopen dat als je een half uur na de opening van de preorders je geen 4 a 6 weken hoeft te wachten.

Dit zegt niks over de levertijd van jou bestelde telefoon.

Niet? Wat het zegt is dat Pro Max 256GB Desert Titanium gisteren volgens Odido begin volgende week geleverd zou worden. Vandaag is dat veranderd in 4-6 weken vanaf besteldatum 13-9. 

vrijdag 13 september 2024 om 14:31 heb ik het geld overgemaakt voor een Desert Titanium pro max met 256GB opslag. Ik mag hopen dat als je een half uur na de opening van de preorders je geen 4 a 6 weken hoeft te wachten.

Ben bang van wel. Hier ook 14e besteld en in 1x betaald en moet nu ineens 4 a 6 weken wachten. 

dessert titanium 256 vandaag afgehaald 😃 besteld op 13-9 14:04

Dat wordt dus uiterlijk vrijdag 1 november. Terwijl er wel met de pre-orders de sfeer werd gecreëerd dat de telefoons wel redelijk op tijd geleverd konden worden.

Apple meldt:

Volgens de website van Apple wordt de iPhone 16 Pro (met 128GB) pas tussen 4 en 11 oktober geleverd. Als je de iPhone 16 Pro Max hebt besteld, moet je in ieder geval wachten tot 11 oktober. Ook voor de iPhone 16 en iPhone 16 Plus kan het soms wat langer duren voordat je je toestel ontvangt.

Het gaat om een hoop geld dus mensen (waaronder ik) zitten hier wel wat scherper in.

Daarnaast is het Odido abonnement per 13/9 direct in werking getreden, wat dus een 2 maanden onnodige extra betaling genereerd. Dat zou ik gaarne gecrediteerd zien.

Is het 4-6 weken vanaf je besteldatum of vanaf 20 september? 

Ik heb een iPhone pro Max de 14e besteld en had nog nadrukkelijk gevraagd of ik hem voor 1 november binnen zou krijgen ivm een reis. Dit is toen toegezegd, mocht er dus een kans zijn dat het niet zo is, zou ik het graag zsm willen weten want dan kan ik de bestelling annuleren en hem ergens waar hij wel nog beschikbaar is halen. 

Alvast bedankt! 😊

Dit meen je niet, 4 tot 6 weken wachten? Dus minimaal een maand, zelfs als je het toestel hebt gepreorderd. Ik hoop echt dat Apple de leveringen kan versnellen, want het is toch niet de bedoeling dat we allemaal zo lang moeten wachten.

Kom op Odido, zet wat druk bij Apple neer, meer dan terecht.

De toestellen worden sinds vandaag wereldwijd uitgeleverd. Even een belletje van Odido naar Apple gaat helaas niet sneller meer toestellen opleveren. Er is 'altijd' een tekort bij luanches van toestellen.  Maar uiteindelijk krijgt iedereen wat hij wil. 

Het bestel proces bij Odido (voorheen T-Mobile) is elk jaar tijdens de introductie van de nieuwe iPhone ondoorgrondelijk. Heb deze pagina's eens door zitten lezen en ook nog een ander topic en zie mensen reageren dat ze de iPhone 16 Pro Max Black 256GB geleverd krijgen of kunnen afhalen maar later dan mij besteld hebben en ook derhalve een veel hoger bestelnummer hebben. Mijn mail bevestiging is van 14:03u en bestelnummer eindigt op 89548. Het zij zo :-p

Vandaag 2 x iPhone 16PM 256GB (desert Titanium) ontvangen. Bestelling gedaan @ 14.03u. Bij de rode concurrent heb ik ook snel bestelt en daar heb ik nog niets van gekregen. Sms'je van vandaag dat het de 25e of later wordt. Odido doet het dus uitstekend dit keer. 

Het bestel proces bij Odido (voorheen T-Mobile) is elk jaar tijdens de introductie van de nieuwe iPhone ondoorgrondelijk. Heb deze pagina's eens door zitten lezen en ook nog een ander topic en zie mensen reageren dat ze de iPhone 16 Pro Max Black 256GB geleverd krijgen of kunnen afhalen maar later dan mij besteld hebben en ook derhalve een veel hoger bestelnummer hebben. Mijn mail bevestiging is van 14:03u en bestelnummer eindigt op 89548. Het zij zo :-p

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ALLE leveringen gedaan worden op basis van besteldatum (specifiek: tijd van bestellen). Wat eerder mogelijk is: levering gedaan op basis van tijdstip van bestellen PER regio. Wat ik daarmee bedoel is: Als ik in Rotterdam zit en ik bestel een iPhone om 14.30u dan krijg ik die net perse later dan iemand die in Urk zit en die om 14.10u heeft besteld. Ik ga er vanuit dat leveringen niet overal hetzelfde zijn (aantallen en snelheid van). Dat kan de reden zijn waarom jij een toestel later krijgt dan iemand anders terwijl jij eerder een pre-order hebt gedaan.

Worden de toestellen verzonden vanuit de winkels (in jouw omgeving) OF is er in elke regio een distributiecentrum waar vanuit alles wordt gedistribueerd? Dat zou alles kunnen verklaren. Als er meer pre-orders zijn gedaan in de randstad en de iPhones zijn niet toereikend, dan is iemand in Veenendaal (die later heeft besteld) misschien wel eerder aan de beurt omdat er in zijn regio wel nog een voorraad is….. Het lijk mij iig niet waarschijnlijk dat ze dan zeggen van 'laten we het opsturen naar Dhr x in Rotterdam omdat hij 20 minuten eerder op de lijst stond’…..