Skip to main content

 

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.


Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro Max? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  
 



Levertijden iPhone 16 Pro Max

 

De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 11-09-24 om 15:30 uur.

 


 

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier je besteldatum en levertijd

 


Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

@Steeffeh haha maar hoe weten we zo zeker dat het ligt aan de laatste cijfers ? 

Ja dat is nog maar de vraag maar vaak is het wel hoe eerder hoe sneller je aan de beurt bent haha. 


KLACHT:

 

Ik heb afgelopen vrijdag om 14:15 besteld en betaald, eerst werd er gezegd vrijdag of uiterlijk zaterdag wordt het bezorgd. nou net krijg ik te horen van een klantenservicemedewerker aan telefoon dat het net bekend is geworden dat het 2 tot 4 weken zal duren!

 

vind dit echt misleidend, eerst krijg je valse beloftes en nu dit?.


Ben benieuwd wanneer deze levertijden bijgewerkt worden! Zelf 14.02 mijn bestelbevestiging binnen van een 16 pro max dessert titanium 256 GB 😎

Hi @Gerben1306, super tof dat je er zo snel bij was! Zodra er meer bekend is over de levertijden, passen we het schema direct aan. Nog even geduld! 😄


KLACHT:

 

Ik heb afgelopen vrijdag om 14:15 besteld en betaald, eerst werd er gezegd vrijdag of uiterlijk zaterdag wordt het bezorgd. nou net krijg ik te horen van een klantenservicemedewerker aan telefoon dat het net bekend is geworden dat het 2 tot 4 weken zal duren!

 

vind dit echt misleidend, eerst krijg je valse beloftes en nu dit?.


Hi @Meral29 , ik kan mij als geen ander voorstellen dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt ontvangen. Op dit moment hebben we nog geen update over de levertijd van de iPhone nadat de eerste batch verzonden is. Zodra we deze wel hebben zullen we dit delen op onze Community en de daarvoor bestemde PDF bestanden. Ik raad je dan ook aan om dit af te wachten, hoe moeilijk het ook is. Hier delen we de juiste informatie! 😊


Hai Odido,

Om 14:08 vandaag de bestelling gedaan voor de 16pro max. Ik heb een mail gekregen met een bestelnummer. Maar nu zowel online als in de app staat er dat ik kan verlengen. Het lijkt alsof de bestelling niet goed door is gekomen? Of dat de site/app niet up to date is.

 

kun je ff checken of alles ok is? Bestelnummer 220093267.

Edit; als ik rondklik kom ik in een loophole terecht van je kunt verlengen - nee je kunt niet verlengen. Dus er lijkt iets binnen te zijn. Echter zie ik niets over mijn bestelling, of dat ik uberhaupt iets besteld heb. Ook zie ik niks over mn nieuwe contract die op de 29ste ingaat.. 🤷🏼‍♂️

Hi @FabianJ, logisch dat je wilt weten of alles goed verloopt! Ik heb je bestelling erbij gepakt en deze staat er helemaal goed in. Niets om je zorgen over te maken. Zodra we de iPhone klaar hebben liggen in de Shop, krijg je een sms van ons. Veel plezier met je nieuwe aankoop!


Hai Odido,

Om 14:08 vandaag de bestelling gedaan voor de 16pro max. Ik heb een mail gekregen met een bestelnummer. Maar nu zowel online als in de app staat er dat ik kan verlengen. Het lijkt alsof de bestelling niet goed door is gekomen? Of dat de site/app niet up to date is.

 

kun je ff checken of alles ok is? Bestelnummer 220093267.

Edit; als ik rondklik kom ik in een loophole terecht van je kunt verlengen - nee je kunt niet verlengen. Dus er lijkt iets binnen te zijn. Echter zie ik niets over mijn bestelling, of dat ik uberhaupt iets besteld heb. Ook zie ik niks over mn nieuwe contract die op de 29ste ingaat.. 🤷🏼‍♂️

Hi @FabianJ, logisch dat je wilt weten of alles goed verloopt! Ik heb je bestelling erbij gepakt en deze staat er helemaal goed in. Niets om je zorgen over te maken. Zodra we de iPhone klaar hebben liggen in de Shop, krijg je een sms van ons. Veel plezier met je nieuwe aankoop!

Bedankt voor het checken en de update Anouk !


Is er op zijn minst een ETA wanner er data in dat PDF bestandje zal verschijnen. Met bestelling van een 16 Pro Max Zwart 1TB op ~14.06 had ik gehoopt/verwacht dat ik die vrijdag wel in de shop kon ophalen, daar begin ik nu toch wel beetje zorgen over te ontwikkelen. Graag zou ik iig weten wanneer ik duidelijkheid hierover kan verwachten.


Is er op zijn minst een ETA wanner er data in dat PDF bestandje zal verschijnen. Met bestelling van een 16 Pro Max Zwart 1TB op ~14.06 had ik gehoopt/verwacht dat ik die vrijdag wel in de shop kon ophalen, daar begin ik nu toch wel beetje zorgen over te ontwikkelen. Graag zou ik iig weten wanneer ik duidelijkheid hierover kan verwachten.

Ik zie dat er nu *iets* in staat, maar dat slaat een beetje nergens op. Ja een bestelling gedaan sinds het mogelijk is zal *vanaf* het moment dat dat mag verkrijgbaar zijn. Probleem is dat dat net zo goed geld voor een bestelling die je nu doet, ook al zal die echt niet de 20ste verkrijgbaar zijn maar zeker wel VANAF… Maar waar ik naar zoek is toch eerder een echte indicatie als verwacht tussen 20.9 en 25.9 ofzo.


Als ik heel eerlijk moet zijn, Odido heeft dit heel slecht georganiseerd. Als je logisch zou nadenken zou je een bepaalde aantal telefoons laten pre orderen door mensen en wanneer dat aantal is bereikt, de mogelijkheid om een pre order te plaatsen te stoppen. Zodat dit geen problemen oplevert. Nu is het een groot chaos en kun je het geen eens meer een pre order noemen. Want je krijgt hem simpelweg niet de 20e of de dag erna, volgende keer beter organiseren wel jammer vooral voor een bedrijf als Odido. 


Mijn status is veranderd naar “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”🥳

Hopelijk ontvangt iedereen z’n telefoon snel!


Zojuist sms’je en mail gehad om afspraak in te plannen. Vrijdag wordt hij geleverd. 


Ik krijg net een bericht dat mijn IPhone 16 Pro Max Wit Titanium 256gb op voorraad is gekomen en ik binnen 24 uur meer info over de bezorging ontvang. Mijn bestelnummer eindigt op 94977. 


@Experttt @QwalVis en al wat gehoord?


@Experttt @QwalVis en al wat gehoord?

Nope (93691 btw)


@JCColee Helaas niet, ik had zo gehoopt dat ik in de eerste batch zou zijn..


Spannend! Leuk om te zien dat de eersten bericht gehad hebben! Hier nog wachten op het bericht voor de afhaal afspraak voor mijn 16 Pro Max 256GB in desert kleur! Bestelnummer 89426 😬


@Gopniq  mag ik vragen welke je besteld hebt en welke uitvoering? 😊


@Gopniq  mag ik vragen welke je besteld hebt en welke uitvoering? 😊

Zwart 256gb, Pro Max. 14:02 de bestelling geplaatst. 


Ik ook netjes een sms gehad dat de iPhone 16 Pro Max 256GB Zwart Titanium met 

ordernummer 220102232 bezorgd gaat worden 😀

Trouwens besteld vrijdag om 16:00 uur.


Mijn Iphone 16 Pro Max black titanium wordt morgen bezorgd :)


@Experttt @QwalVis en al wat gehoord?

Haha ik ben net gebeld morgen tussen 3 en 6 mag ik mijn nieuwe iPhone ophalen 😁


Inmiddels SMS’je ontvangen dat ie morgen in de shop op te halen is. Erg blij natuurlijk. Wel beetje jammer dat het op het laatste moment laat wachten kwa communicatie, maar het zal wel niet sneller gekund hebben (met zekerheid die ze misschien willen?)

Iig hopelijk krijgt iedereen die nog geen bericht heeft nu hem ook snel!


hallo

heb nog nooit eerder via een toppic informatie gevraagd, maar aangezien ik afgelopen vrijdag de iphone 16 pro max desert titanium hebt besteld en nog geen bevestiging heb ontvangen ben ik wel benieuwd of ik hier  geholpen kan worden 

mijn order nummer 220125649


Ik heb een klein vraagje, ik kan morgen mijn IPhone 16 pro Max ophalen. Alleen kan ik helaas niet, is het mogelijk om mijn zoon daar naartoe te laten gaan en dan hem mij laten face timen. Zodat ik dan een ID check kan doen en toestemming kan geven.


Helaas nog geen e-mail gehad voor een bezorg afspraak. Een medewerker kon telefonisch wel bevestigen dat ik een van de eerste ben voor deze versie en evt zelf een afspraak kon maken bij AMP.

AMP kon de levering nog niets vinden in het systeem en dat ik het beste contact kon opnemen met Odido.

Opnieuw contact opgenomen en het verhaald gedaan aan andere medewerker die aangaf dat alles goed staat en het gewoon afwachten is.

Na het besluit toch nog maar een keer te bellen hoorde ik dat de levering 20e pas binnenkomt bij Odido en vervolgens nog moet gekoppeld worden aan bestellingen enz, medewerker gaf aan dat het nog wel een week kan duren. 
 

Vreemde dat elke medewerker andere informatie verschaft! Het gaat om order: 220158407

 

 


Reageer