Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.

Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro Max? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  

Levertijden iPhone 16 Pro Max

De meeste iPhone 16 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 05-12-2024 gesloten. Mocht er toch een levertijd zijn, dan vind je deze in het algemene levertijden topic.

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier je besteldatum en levertijd

Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Zojuist gebeld door de Odido shop dat ik mijn telefoon kan ophalen! :)

Datum bestelling: 20-9

Tijdstip bestelling: 14:04uur

Type: Pro Max

Kleur: Natural Titanium 

Opslag: 256

Regio: Doetinchem

Ik hoop dat het voor jullie snel gaat! 

Gefeliciteerd! Het lijkt erop dat er de laatste tijd een flinke levering naar Odido is gegaan. Dus met betrekking tot mijn bestelling, misschien nog 10 dagen en dan heb ik die van mij? Haha

Datum bestelling: 30-9
Tijdstip bestelling: 0:07 uur
Regio: Breda

Ik denk dat bestelstatus niet werkt bij ophalen in de shop, want bij mij geeft die niks aan 

Durf ik niet te zeggen, maar een bestelling is een bestelling… dus je zou zeggen dat het bij ophalen ook zou moeten werken. Ik zou even bellen als ik jou was. Want misschien is er iets fout gegaan in het systeem. 

De bestelstatus werkt niet voor bestellingen met afhaling in de Orido-winkel. Alleen voor bezorging via PostNL.

Gefeliciteerd! Het lijkt erop dat er de laatste tijd een flinke levering naar Odido is gegaan. Dus met betrekking tot mijn bestelling, misschien nog 10 dagen en dan heb ik die van mij? Haha

Datum bestelling: 30-9
Tijdstip bestelling: 0:07 uur
Regio: Breda

Ik hoop dat dat gaat lukken voor je! :) 

Datum bestelling: 14-09-2024

Tijdstip bestelling: 15:59 bevestigingsmail 

Type: 16 pro Max 

Kleur: Desert Titanium

Opslag: 256gb

Regio: Alkmaar

Tijdens mijn telefoongesprek met de verkoper van Odido was mij nog gegarandeerd dat ik bij de eerste lichting zou zitten, zo zie je maar weer dat je geen salesman moet vertrouwen 🥹

Zojuist een update gekregen, als ik nu zoek naar mijn bestelling dan staat er dit:

“We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger. 

Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger. Hierin lees je hoe het staat met je bestelling. 
(Alleen als je een telefoon of simkaart hebt besteld.)”

Voor de rest nog niets gekregen van de bezorger maar we wachten geduldig af, ben al blij met deze update! 

It's been 5 weeks and still nothing. Looks like they're getting desert titanium 256gb. 512gb and 1tb ones still waiting I guess. It still says from 13.09.... I was really wishing to get my phone this week. I hope I'll get it next week in their expected time frame.. 

Datum bestelling: 14-09-2024

Tijdstip bestelling: 15:59 bevestigingsmail 

Type: 16 pro Max 

Kleur: Desert Titanium

Opslag: 256gb

Regio: Alkmaar

Tijdens mijn telefoongesprek met de verkoper van Odido was mij nog gegarandeerd dat ik bij de eerste lichting zou zitten, zo zie je maar weer dat je geen salesman moet vertrouwen 🥹

Zojuist een update gekregen, als ik nu zoek naar mijn bestelling dan staat er dit:

“We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger. 

Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger. Hierin lees je hoe het staat met je bestelling. 
(Alleen als je een telefoon of simkaart hebt besteld.)”

Voor de rest nog niets gekregen van de bezorger maar we wachten geduldig af, ben al blij met deze update! 

Bizar dat ze het toestel al meegegeven hebben en het drie werkdagen moet duren voordat je een e-mail krijgt. Dat wordt dus pas woensdag of donderdag ofzo. 

It's been 5 weeks and still nothing. Looks like they're getting desert titanium 256gb. 512gb and 1tb ones still waiting I guess. It still says from 13.09.... I was really wishing to get my phone this week. I hope I'll get it next week in their expected time frame.. 

Jep, I ordered the 512 GB. Nothing heard yet. 

The only two models where the date 13-9 hasn’t changed yet:

Ik lees zojuist op het KPN forum dat de volgende lading 16 Pro Maxes gegarandeerd uit worden gestuurd tussen 30-10 en 06-11. 
Als dat ook voor Odido geldt zou het zo maar kunnen zijn dat dan pas de mensen aan de beurt komen die op de 14e ge-preordered hebben. 
Als dat zo is, zou het 6,5 weken hebben geduurd voor de vroege bestellers. Bizar!

Datum bestelling: 20-9
Tijdstip bestelling: 14:16 uur
Kleur: Desert Titanium 
Regio: Arnhem 

Gisteren een mail gehad dat ze er druk mee bezig zijn.  
Echter kan ik nergens meer informatie krijgen omdat ik hem ophaal in de winkel. Hoop dat dit snel goed komt. 

Ik lees zojuist op het KPN forum dat de volgende lading 16 Pro Maxes gegarandeerd uit worden gestuurd tussen 30-10 en 06-11. 
Als dat ook voor Odido geldt zou het zo maar kunnen zijn dat dan pas de mensen aan de beurt komen die op de 14e ge-preordered hebben. 
Als dat zo is, zou het 6,5 weken hebben geduurd voor de vroege bestellers. Bizar!

Then what is the point of pre-ordering... We all could've wait 2 or 3 months after release date and get it from store. We wouldn't be waiting in these uncertainties at least.. 

Then what is the point of pre-ordering... We all could've wait 2 or 3 months after release date and get it from store. We wouldn't be waiting in these uncertainties at least.. 

Completely true. 

What I’ll be doing next time, is wait for Belsimpel to have them in stock and then renew my Odido subscription at Belsimpel. 

Mijn iphone 16 pro max desert titanium 256GB, wordt morgen bezorgd. Besteld op 16-09. Tijd email 18:48.

Ik kan niet wachten. Hopelijk krijgt iedereen zijn telefoon zsm.

Mijn iphone 16 pro max desert titanium 256GB, wordt morgen bezorgd. Besteld op 16-09. Tijd email 18:48.

Vet! Welke regio?

Vet! Welke regio?

Amsterdam😊

Vet! Welke regio?

Amsterdam😊

Hoe gaaf ik dat ook voor jou persoonlijk vind, dat is toch wel moeilijk uit te leggen aan de mensen die op 13, 14 en 15 september hebben besteld en dit exacte model nog níét ontvangen hebben. 
Wat was jouw bestelnummer als ik vragen mag?

@Marciano van Odido  hoe kan het zijn dat dit mogelijk is? Waar is de logica? 

Hoi @TarzanEnJane, het opvragen van bestelnummers heeft niet zoveel nut en zorgt er niet voor dat jouw toestel sneller komt. Usher heeft een andere variant dan jij en valt tussen de 4 en 6 weken, dus zijn levering komt overeen met de indicatie. Jij zit ook nog in de 4-6 weken levertijd. Het is, zoals ik eerder aangaf, écht afwachten tot je van PostNL de T&T ontvangt. Fijn weekend!

Hoi @TarzanEnJane, het opvragen van bestelnummers heeft niet zoveel nut en zorgt er niet voor dat jouw toestel sneller komt. Usher heeft een andere variant dan jij en valt tussen de 4 en 6 weken, dus zijn levering komt overeen met de indicatie. Jij zit ook nog in de 4-6 weken levertijd. Het is, zoals ik eerder aangaf, écht afwachten tot je van PostNL de T&T ontvangt. Fijn weekend!

@Marciano van Odido Klopt, het gaat ook niet zozeer om mij maar om de andere mensen met hetzelfde model die eerder hebben besteld en alsnog niet hun toestel hebben ontvangen. 
Ik snap ook dat mijn toestel niet sneller komt, maar het bestelnummer is zeker wel een indicatie waarop bepaald kan worden hoeveelste je in de wachtrij bent. 
Ik snap ook dat locatie en manier van leveren invloed heeft, maar er zijn veel mensen die expres heel vroeg hebben ge-preordered, en dan zien dat mensen die later hebben ge-preordered eerder hun toestel (exact zelfde model) hebben ontvangen. 
Dat voelt natuurlijk niet eerlijk, zo eerlijk moet je zijn. 

Voor mij geldt heel simpel, ik probeer mensen hier op het forum te helpen, zodat ze enigszins een indicatie hebben van wat ze kunnen verwachten, maar ik heb geen haast, en ik heb gewoon geduld. Dus daar ligt het niet aan. Ik vraag het voor al die mensen die hier meelezen en zich misschien afvragen waarom ze eerder hebben besteld, maar anderen voorrang zien krijgen. 

Hoi @TarzanEnJane, het opvragen van bestelnummers heeft niet zoveel nut en zorgt er niet voor dat jouw toestel sneller komt. Usher heeft een andere variant dan jij en valt tussen de 4 en 6 weken, dus zijn levering komt overeen met de indicatie. Jij zit ook nog in de 4-6 weken levertijd. Het is, zoals ik eerder aangaf, écht afwachten tot je van PostNL de T&T ontvangt. Fijn weekend!

So you're saying that those who placed their order on 13.09 will definitely receive their phones or at least get a mail from postnl this week, right?

We pre-ordered our phones, but after 5 weeks, there has been no real progress, and I’m quite frustrated. The lack of updates from Odido has been disappointing. In all this time, we’ve only received 1 SMS and 1 email. That’s far from enough. Having to constantly check the forum for stock updates is not acceptable, and frankly, customer satisfaction has been completely ignored in this situation

Zojuist gezien dat de levertijden zijn bijgewerkt (16-11-2024 11:42) 

Model desert titanium 256gb vanaf 14 sept. Dit zou betekenen dat alle bestellingen van 13 september zijn geleverd?

Ik heb dit model besteld op 13 sept. mail 14:38 maar nog zeker geen telefoon ontvangen! 

@Marciano van Odido Dit is wel hetzelfde model, hoe verklaar je dit?

So you're saying that those who placed their order on 13.09 will definitely receive their phones or at least get a mail from postnl this week, right?

We pre-ordered our phones, but after 5 weeks, there has been no real progress, and I’m quite frustrated. The lack of updates from Odido has been disappointing. In all this time, we’ve only received 1 SMS and 1 email. That’s far from enough. Having to constantly check the forum for stock updates is not acceptable, and frankly, customer satisfaction has been completely ignored in this situation

Question is if the 4-6 weeks start counting at 13-9 or at 20-9. I thought it would be 13-9, so in that case you’d expect that your statement is true. The people that ordered a Desert Titanium 512 or 1024 on 13-9 should be expecting a message next week. 

Honestly I don’t have high hopes. If my phone will be delivered somewhere in November I would be not surprised. If it will be December I am going to talk to Odido for a discount or something because that would be totally unacceptable especially while I could have long ago received my model if I ordered via Belsimpel. 

Today I received my phone (I had a call and message that I can collect it on the 19 October). Iphone Pro Max 16, 512 gb, color Black. Ordered on the 17 of September.

Wish you all good luck, hope you will receive your phones as soon as possible!:)

Ik heb op 13 sep iPhone 16 pro max besteld in de winkel Odido, 3 weken later heb ik hem opgehaald. 2 weken later dus op de aflopende vrijdagochtend kan ik hem helemaal niet aanzetten, hij lag al hele ‘s nachts op te laden. Nu is hij onderweg naar de reparatiecentrum, verstuurd door de winkel, waarvan de medewerker zei dat het alleen maar reparatie wordt gestuurd omdat het is 2 weken verstreken na ophalen, als het binnen 1 week gebeurt, dan kan ik gelijk een nieuwe krijg. Dus ik heb pech. 

Ik heb op 13 sep iPhone 16 pro max besteld in de winkel Odido, 3 weken later heb ik hem opgehaald. 2 weken later dus op de aflopende vrijdagochtend kan ik hem helemaal niet aanzetten, hij lag al hele ‘s nachts op te laden. Nu is hij onderweg naar de reparatiecentrum, verstuurd door de winkel, waarvan de medewerker zei dat het alleen maar reparatie wordt gestuurd omdat het is 2 weken verstreken na ophalen, als het binnen 1 week gebeurt, dan kan ik gelijk een nieuwe krijg. Dus ik heb pech. 

Wat? Nou jaaaa, wat is dat nu weer voor onzin… betaal je €1500+ voor een telefoon en dan krijg je dit. Wel mooi dat je hem nog redelijk snel had. Maar ja, dan dit. Jammer.