Skip to main content

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabel dagelijks bij zodra er een update is, zodat je weet wat de levertijd is voor jouw iPhone als je vandaag besteld.

Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16 Pro Max? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?’.  

Levertijden iPhone 16 Pro Max

De meeste iPhone 16 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 05-12-2024 gesloten. Mocht er toch een levertijd zijn, dan vind je deze in het algemene levertijden topic.

Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je al een bestelling lopen voor de iPhone 16? Klik op onderstaande link om naar onze website te gaan. Hier vind je 4 PDF-bestanden per iPhone model. Zoek het door jou gekozen toestel en kijk welke levertijd er voor jou geldt.

Bekijk hier je besteldatum en levertijd

Veel gestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Wachtrij slaat dus ook nergens op. Net gesproken met iemand van Odido en aangegeven dat er mensen zijn die exact hetzelfde model hebben besteld vorige week al hebben ontvangen terwijl zij de bestelling uren later hebben geplaatst. (Model: pro max desert titanium 256gb). Ze gaf aan dat inderdaad wat rommelig is met de leveringen. ‘’Maar het komt wel goed meneer’’.

I think we will get GTA 6 before we get our iPhones

Wachtrij slaat dus ook nergens op. Net gesproken met iemand van Odido en aangegeven dat er mensen zijn die exact hetzelfde model hebben besteld vorige week al hebben ontvangen terwijl zij de bestelling uren later hebben geplaatst. (Model: pro max desert titanium 256gb). Ze gaf aan dat inderdaad wat rommelig is met de leveringen. ‘’Maar het komt wel goed meneer’’.

Too messy.. maybe Odido employees are favoring their friends and families and pushing their orders to the front. I am considering canceling my order. 

Probleem is een beetje, zo lijkt het althans, dat de mensen die hier het meeste geklaagd hebben, ondertussen al wel hun toestel ontvangen hebben. Het is stil geworden. Dat zijn de mensen die echt heel kort na 14:00 op 13-9 besteld hebben. Nadeel is dat er hier nu bijna geen mensen meer klagen. Blijkbaar omdat meeste mensen het wel goed vinden. 
Voor degenen die toch nog wat meer inzicht willen hebben in de stand van zaken voor degenen die later op de dag of op 14-9, 15-9 of nog later hebben besteld, is het misschien handig om hier het volgende in te vullen en te reposten:

Datum bestelling: 

Tijdstip bestelling:

Type: 

Kleur:

Opslag:

Regio:

Ik doe alvast mijn info in de volgende post. 

Datum bestelling: 14-9

Tijdstip bestelling: 23:10

Type: Pro Max

Kleur: Desert Titanium

Opslag: 512 GB

Regio: Rotterdam

Inderdaad TarzanEnJane denk ook dat het hier nu rustig gaat worden. We blijven hoopvol dat Odido snel gaat leveren.

Datum bestelling: 15/09

Tijdstip bestelling: 20:41

Kleur: Zwart

Opslag:256 GB

Regio:Sittard-Geleen

Probleem is een beetje, zo lijkt het althans, dat de mensen die hier het meeste geklaagd hebben, ondertussen al wel hun toestel ontvangen hebben. Het is stil geworden. Dat zijn de mensen die echt heel kort na 14:00 op 13-9 besteld hebben. Nadeel is dat er hier nu bijna geen mensen meer klagen. Blijkbaar omdat meeste mensen het wel goed vinden. 
Voor degenen die toch nog wat meer inzicht willen hebben in de stand van zaken voor degenen die later op de dag of op 14-9, 15-9 of nog later hebben besteld, is het misschien handig om hier het volgende in te vullen en te reposten:

Datum bestelling: 

Tijdstip bestelling:

Type: 

Kleur:

Opslag:

Regio:

Ik doe alvast mijn info in de volgende post. 

I ordered 13/9 and still didn`t receive my phone. I think people just gave up and hope for the best. I am constatly checking my mails and this forum too. 

Datum bestelling: 13-09

Tijdstip bestelling: 19:51

Kleur: Desert Titanium

Opslag: 1TB

Regio: Den Haag

Datum bestelling: 14-09

Tijdstip bestelling: 23:39

Kleur: Black

Opslag: 256

Regio: Utrecht

Heb hem! Maar niet via Odido. Ik heb mijn order gecanceled bij odido en gewoon via Belsimple besteld en kreeg hem de volgende dag lol. Er was een probleem met mijn Odido gegevens waardoor Belsimpel niet de order kon shippen maar de klantenservice hielp heel goed via the telefoon. Echt een aanrader plus mijn data gaat nog steeds via Odido dus een win win in mijn boek. L Odido W Belsimpel

Model: IPhone 16 Pro Max Natural Titanium 512GB 

Datum bestelling: 14-09-2024

Tijdstip bestelling: 15:59 bevestigingsmail 

Type: 16 pro Max 

Kleur: Desert Titanium

Opslag: 256gb

Regio: Alkmaar

Tijdens mijn telefoongesprek met de verkoper van Odido was mij nog gegarandeerd dat ik bij de eerste lichting zou zitten, zo zie je maar weer dat je geen salesman moet vertrouwen 🥹

Datum bestelling: 30-09-2024

Tijdstip bestelling: 11:39 bevestigingsmail 

Kleur: Black Titanium

Opslag: 512gb

Regio: Purmerend

Datum bestelling: 19-09-2024

Tijdstip bestelling: 16.30 bevestigingsmail 

Kleur: Black Titanium

Opslag: 256 GB

Regio: Landgraaf 

Datum bestelling: 17-09-2024

Tijdstip bestelling: 15.32 bevestigingsmail 

Type: 16 Pro Max 

Kleur: Zwart Titanium

Opslag: 512 GB

Zojuist gezien dat de levertijden zijn bijgewerkt (16-11-2024 11:42) 

Model desert titanium 256gb vanaf 14 sept. Dit zou betekenen dat alle bestellingen van 13 september zijn geleverd?

Ik heb dit model besteld op 13 sept. mail 14:38 maar nog zeker geen telefoon ontvangen! 

Datum bestelling: 15-09-2024

Tijdstip bestelling: 13:32

Type: Iphone 16 Pro Max

Opslag: 256 gb

Regio: Geervliet

Datum bestelling: 25-09-2024

Tijdstip bestelling: 16:31

Type: iPhone 16 pro max

Kleur: Desert Titanium

Opslag: 512 GB

Datum bestelling: 15-09-2024

Tijdstip bestelling: 13:32

Type: Iphone 16 Pro Max

Opslag: 256 gb

Regio: Geervliet

Telefoon nog niet ontvangen.

Model desert titanium 256gb vanaf 14 sept. Dit zou betekenen dat alle bestellingen van 13 september zijn geleverd?

Ik heb dit model besteld op 13 sept. mail 14:38 maar nog zeker geen telefoon ontvangen! 

Did you receive any mail from postNL or did you choose to get it store?

Choose to get it in the store

Tijdstip bestelling: 20:58

Kleur: Zwart 

Opslag: 256GB

Regio: Amsterdam

Zojuist mijn status bekeken en ‘wachten op voorraad’ is veranderd naar ‘We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger’.

Hoop dat jullie er iets aan hebben en je toestel zsm mogen ontvangen.

I got a track and trace from Helemaal voor jou. Upon googling it, I found it is from Odido. I guess I am getting my phone tomorrow. 

I got a track and trace from Helemaal voor jou. Upon googling it, I found it is from Odido. I guess I am getting my phone tomorrow. 

Tijdstip bestelling: 23:39

Opslag: 256

Regio: Utrecht

Choose to get it in the store

Sorry dit bericht was voor @Kubii 

Bel de store even waar je hem zou ophalen. Dit klinkt wel heel apart. 
Wat zegt de bestelstatus als je die invult?

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus#se4

Ik denk dat bestelstatus niet werkt bij ophalen in de shop, want bij mij geeft die niks aan