Skip to main content

[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim


Toon eerste reactie

179 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8708 reacties
  • 17 november 2021

Ik heb geen Iwatch maar wel een Samsung watch. Geen LTE versie, maar zelf zie ik daar geen usecase voor.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 december 2021

Haai,

Ik heb aanbiederinstellingen T-Mobile NL 49 op IOS 15.2 (19C57). Daarmee lukt het dus niet om Mutisim te activeren…. Weet iemand hoe ik kan ‘downgraden’ naar 48.x ?

Thnx.


Carol Veenema
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 6 mei 2022
bezoekster schreef:

@CrisTien   Als je nu je klokje al binnen hebt hoef je niet te wachten tot 5 november hoor!

Vorige week heb ik al een Multisim abonnement afgesloten zodat mijn Apple Watch 3 cellular van september 2017 sinds afgelopen week “volledig” werkt na ruim vier jaar wachten !

Maar je mag ook wachten tot 5 november hoor.

In mijn Topic kun je meer informatie vinden:

Media is niet beschikbaar

Laat even weten of het is gelukt!

 

 

Hoe sluit ik een multi sim af als ik mijn Watch bij een andere winkel heb gekocht via iineternet of winkel?

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20591 reacties
  • 6 mei 2022

Hallo @Carol Veenema 

Op deze pagina vind je daar alle informatie over :

https://www.t-mobile.nl/multisim#se9


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen