Sticky

FAQ Samsung Galaxy S24 | S24 + | S24 Ultra

  • 17 January 2024
  • 47 reacties
  • 2742 Bekeken
FAQ Samsung Galaxy S24  | S24 + | S24 Ultra

Toon eerste reactie

47 reacties

Reputatie 1

Top! Door jou bericht @tanazriel ook even met Samsung contact opgenomen is al geregeld! Is schijnbaar twee maal binnengekomen waardoor 1 dus is afgekeurd, de ander is nog in behandeling. Verwarrend dat wel, kan me niet herinneren dat ik het twee maal ingediend heb.

@FredWillemse het werkt dus mits binnen de juiste termijnen.

@tanazriel dank voor je reactie!

Reputatie 2

Fijn jongens, blij dat dit opgelost is. Ik moet mijn 2x1tb nog ontvangen, maar ik heb ook ongeveer de 28ste besteld, dus dat zal wel goed gaan.

En nu ik terug denk, kan ik me die 600 zoveel euro ook nog herinneren, dus de cashback EN de watch6 (x2 :-))

Bedankt voor de screenshots en de verdere inspanningen, heel veel plezier met jullie Galaxies toegewenst!

Fred

Reputatie 3

Ik controleerde mijn bankrekening en kreeg de € 120 terug!

Reputatie 7
Badge +9

Update: Ik zie dat ik de laatste reacties heb gemist, voordat ik mijn reactie schreef. Fijn dat het is gelukt! 😁

Hoi @Msteens, je zou - mits je voldoet aan de voorwaarden - gewoon van beide acties gebruik moeten kunnen maken. Heb je je voor beide acties geregistreerd en is dit wat je van Samsung te horen hebt gekregen?

@FredWillemse heb je je al voor beide acties geregistreerd? Zo niet, doe dat dan snel! Je zou je, zoals @tanazriel ook zegt gewoon voor beide moeten kunnen aanmelden.

Reputatie 2

Update: Ik zie dat ik de laatste reacties heb gemist, voordat ik mijn reactie schreef. Fijn dat het is gelukt! 😁

Hoi @Msteens, je zou - mits je voldoet aan de voorwaarden - gewoon van beide acties gebruik moeten kunnen maken. Heb je je voor beide acties geregistreerd en is dit wat je van Samsung te horen hebt gekregen?

@FredWillemse heb je je al voor beide acties geregistreerd? Zo niet, doe dat dan snel! Je zou je, zoals @tanazriel ook zegt gewoon voor beide moeten kunnen aanmelden.

Hoi Marciano, ik heb nog niks geregistreerd omdat mijn telefoons nog niet zijn aangekomen bij de Samsung winkel in Den Haag.

Ik heb dus alleen nog maar mijn bestellingen en nog geen factuur.

Ik hou echter wel die termijnen in de gaten, zodat ik ze niet kan missen.

Bedankt voor de tips!

Heb sinds 2 weken de s-24 en kan al 2 weken geen televisie kijken op mijn toestel via de Odido app! Krijg iedere keer als ik wil kijken een foutcode ( 514200 ) contact gehad met Odido maar nog steeds geen oplossing voor dit probleem!

Reputatie 2

Heb sinds 2 weken de s-24 en kan al 2 weken geen televisie kijken op mijn toestel via de Odido app! Krijg iedere keer als ik wil kijken een foutcode ( 514200 ) contact gehad met Odido maar nog steeds geen oplossing voor dit probleem!

Verkeerde topic, kerel.

Reputatie 2

Hallo Odido,

Ik heb net bericht gekregen van Samsung dat ze mijn claim voor cashback voor 1tb S24 Ultra NIET honoreren omdat "Het product niet aangekocht is binnen de promotie periode".

Ik heb 28/1 bij jullie besteld, maar blijkbaar neemt men toch de betaaldatum van de telefoon.

Dat is nl de datum die op mijn kassabon staat.

En dat was de dag dat deze bij jullie beschikbaar kwam, 11/2.

Hoe kan dit?

Fred Willemse

Zowel de cashback die maar voor de helft is betaald ondanks bevestiging vanuit Samsung dat het 240 had moeten zijn als mede het horloge komt gewoon niet. Klantenservice kan niets doen...zo kan je nog eens een aktie doen

Reputatie 3

😎 Vandaag:

Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Odido promotie: Ontvang de Galaxy Watch6 LTE 40mm bij aankoop van een Galaxy S24 Series” met registratienummer NLDXXXXXXXXX is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zeven weken jouw Galaxy Watch6 (40mm, LTE) te versturen naar het opgegeven adres.

We sturen je een bericht zodra wij deze verstuurd hebben.
---
Nu nog zeven weken wachten.

Reputatie 2

Yes! Ik ook vandaag:

Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Upgrade naar meer opslag en ontvang tot €240 retour bij aankoop van de Galaxy S24 Series” met registratienummer NLD********* is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zeven weken het retourbedrag naar je over te maken.

---

Na mijn laatste bericht geappt met Samsung en dit lijkt het resultaat te zijn :-).

Nu nog 1x CashBack & 2x Watch6, ik hou jullie op de hoogte!

Reputatie 3

Yes! Ik ook vandaag:

Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Upgrade naar meer opslag en ontvang tot €240 retour bij aankoop van de Galaxy S24 Series” met registratienummer NLD********* is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zeven weken het retourbedrag naar je over te maken.

---

Na mijn laatste bericht geappt met Samsung en dit lijkt het resultaat te zijn :-).

Nu nog 1x CashBack & 2x Watch6, ik hou jullie op de hoogte!

Gefeliciteerd!

Reputatie 2

En nummer 2 van mijn cashbacks is ook goedgekeurd!

Omdat ik tot 2 keer toe een nieuwe foto moest toe sturen, beschouwde Samsung dit als nieuwe aanvragen.

En omdat 3x het maximum per gezin/per actie was, kwamen ze eerst met een afwijzing.

Gelukkig heeft mijn chat met Samsung geholpen en is ook de afwijzing nu goedgekeurd!

Nu nog toekenning van de 2 watches en ik ben helemaal blij.

@tanazriel Nog bedankt voor je felicitatie. Jij ook gefeliciteerd!

Reputatie 2

Nog meer goed nieuws:

Mijn cashbacks heb ik inmiddels binnen!

De watches zijn nog in behandeling.

Off topic:

Ik doe met mijn S24U 2 1/2 dag op 1 batterijlading.

Dat is me met mijn S22U nog nooit gelukt. Top!

Reputatie 7
Badge +9

Geweldig @FredWillemse en super leuk om te lezen! 😁

Reputatie 3

Mijn horloge 6 LTE is vandaag afgeleverd! Heel gelukkig. Nu naar debloaten!

Reputatie 2

Zo, hèhè!

Nu ik nog 🙂. Ik zit nog met smart te wachten!

Veel plezier met je klokje!

Reputatie 2

Goed nieuws!

Mijn claims op de Watch6 horloges zijn goedgekeurd 😁.

Nu nog even (max. 7 weken) op m’n nagels bijten…

Prettig weekend iedereen!

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om jullie goede nieuws te lezen @tanazriel en @FredWillemse! Ze testen je geduld wel he? 😂 Maar ze gaan het waard zijn. Veel plezier alvast allebei en een heel fijn weekend! 

Reputatie 3

@Marciano van Odido Bedankt! Ziet er goed uit na debloat en met screenprotector en hoesje. Fijn weekend!
 

 

Reputatie 2

Yep! Ik heb mijn horloges ook binnen! Eind goed, al goed!

 

Reputatie 3

Yep! Ik heb mijn horloges ook binnen! Eind goed, al goed!

 

Cirkel gebruiken om naar die wijzerplaat te zoeken......😁😎

Reageer