Ik ben al >10 jaar trouwe klant, T-mobile/Odido, en woon en werk rond de grens tussen Belgie en Nederland. Tot voor kort werkte dit zonder problemen. De grens over, even wachten en alles schakelde vlot over.
Sinds een maand of 2 duurt het omschakelen van Odido naar een Belgische provider ontzettend lang en vaak lukt het ook niet automatisch. Geregeld valt de verbinding ook uit: op het scherm staat wel 5g met vijf streepjes, maar ik heb geen internet en kan niet bellen. Ook tijdens telefoongesprekken wordt de verbinding vaak plots verbroken. Ik moet dan telkens handmatig even in vliegtuigmodus gaan en weer terug, en dan kan ik weer een tijdje verder totdat dit weer uitvalt.
Dit is erg frustrerend allemaal. Ik heb niets veranderd aan mijn telefoon, mijn huidige iPhone gaat al bijna 2 jaar mee. In Nederland heb ik deze problemen niet.
Beantwoord
Zeer slechte roaming Belgie
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Ik was vandaag nog in Gent en Oostende, telefoon schakelde automatisch over en ik kon zo der problemen roamen.
Misschien eens een vervangende Odido simkaart proberen aangezien de simkaart al best oud is?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.