Skip to main content

Ik ga steeds meer balen van ODIDO. Ik heb een  unlimited  plus abonnement, maar ik kan niet eens fatsoenlijk iets kijken via NLziet in de laagste kwaliteit. 2 streepjes zichtbaar op de iPhone(15 pro max) continu draaiende zandlopers omdat er weer geladen moet worden.. dit moet toch niet mogen? Ik betaal er genoeg voor elke maand! Iemand een tip, behalve switchen van provider zodra het kan?

Hallo @cuccaracha 

Ben je in Nederland of in het buitenland? Als je in Nederland op een andere locatie bent gaat het dan beter?

In het buitenland is Odido afhankelijk van de dekking daar dus switchen van provider kan inderdaad helpen.

Ik ben gewoon in Nederland… ik stream natuurlijk niet overal, maar hier , op een camping, is het werkelijk bagger… misschien toch maar weer kpn  overwegen..😒

ik zou even de dekkingskaart erbij halen, kun je direct kijken of kpn daar dekking heeft. 

Goed plan van @emilimeters ik heb de Dekkingskaart vast voor je opgezocht.

Fijne dag op de camping!

Campings,  zeker in het bos, zijn lastige plekken om dekking te maken. Het is inderdaad slimmer om vooraf even dit te controleren.  Vraag andere kampeerders naar hun ervaring. 

Ik sta hier al 16 jaar…

Ik weet niet wie de topicnaam heeft gewijzigd in ‘op camping’, maar die is niet van toepassing.

Ik weet niet wie de topicnaam heeft gewijzigd in ‘op camping’, maar die is niet van toepassing.

Je zei… hier op de camping… 

De moderator heeft de naam aangepast.

Ik sta hier al 16 jaar…

in 16 jaar is er nogal wat verandert in de wereld van mobiel. Heb je de dekkingskaart bekeken en hoe zou de de dekking moeten zijn op de camping?

De nieuwe topic naam geeft beter het probleem weer zodat andere forum leden jouw topic beter kunnen vinden. Campings zijn vaak in een bos en veel mensen bijeen..

Reageer