Hallo @Eeki excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Van harte welkom op onze Community en wat leuk dat je ook een Android toestel hebt, ben je er blij mee? Ik probeer even met je mee te denken. Voor zover ik weet zitten er geen blokkades op het Wi-Fi netwerk. Is dat netwerk ook van ons of van een andere provider? Ik zou anders gewoon de knop uitschuiven en kijken hoe het dan werkt en of je dan nog de melding te zien krijgt!
Hallo @Eeki excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Van harte welkom op onze Community en wat leuk dat je ook een Android toestel hebt, ben je er blij mee? Ik probeer even met je mee te denken. Voor zover ik weet zitten er geen blokkades op het Wi-Fi netwerk. Is dat netwerk ook van ons of van een andere provider? Ik zou anders gewoon de knop uitschuiven en kijken hoe het dan werkt en of je dan nog de melding te zien krijgt!
Hallo Pharwin,
Dank voor je reactie.
Ik heb sinds de knop verschoven is naar “uit” gelukkig geen meldingen meer gekregen. Probleem is opgelost.
@Eeki Fijn dat de melding niet meer is teruggekomen! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!