Hallo @BasLi, allereerst de beste wensen voor 2024! Zou me iets meer hierover kunnen vertellen? Wat functioneert er precies niet en heb je dit alleen als je het test met je mobiele telefoon, waar ons netwerk op zit? Ik ben zelf geen IT-techneut, maar we kunnen wel het e.e.a. uitsluiten om te kijken of dit het probleem verhelpt. Hiervoor zou ik je willen vragen om een aantal zaken in je toestel te willen checken. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel eapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Ik verneem graag een reactie van je!
Groet,
Pharwin
Dag Pharwin,
Dit is getest middels meerdere mobiele toestellen. En andere ODIDO providers (Bijv. T-Mobile, Delta Mobiel, etc.). Kun je me in contact brengen met een ODIDO technieker voor aanvullende details? Alvast bedankt. - Bas
Hi Bas, fijn dat het getest is! Ik zet graag een case voor je door naar mijn collega's van de technische dienst. Kan je de volgende vragen zo duidelijk mogelijk voor me beantwoorden:
- Wanneer ontstond het probleem? Datum en tijdstip
- Wat had er eigenlijk moeten gebeuren m.b.t. de website/applicatie?
- Om welke website/applicatie gaat het?
- Wat gaat er precies fout?
- Welke foutmelding of foutcode krijg je? Kan je hier een screenshot van delen?
Ik zie je reactie graag tegemoet en dan maak ik de case voor je aan!
Hello, het probleem lijkt opgelost te zijn middels het gebruik van een alternatieve internetverbinding. Huidig topic kan verwijderd worden. Bedankt.
Hi Bas, fijn dat het zo is opgelost en bedankt voor het laten weten!