ik heb sinds 1 week een nieuwe Galaxy S25 Ultra. als ik bel belt deze standaard met 4g wat ik eigenlijk niet wil. nu ga ik naar instellingen>mobiele netwerken (e-sim), maar zie daar geen optie om VoLTE aan/uit te zetten. als ik een andere simkaart in stop krijg ik deze optie wel.
kunnen jullie checken waarom deze optie niet beschikbaar is?
Beste antwoord door eric
Bellen voor 4G is noodzakelijk met het uitfaseren van 2G en 3G netwerken. Odido heeft nog tot zomer 2026 een 3G netwerk, maar er zijn in het buitenland al landen waar dit al niet meer het geval is. Om dit reden zou het kunnen zijn dat de optie om 4G bellen uit te zetten inmiddels door Samsung is verwijderd. Ook de optie om netwerk modus 2G/3G only te gebruiken is ook verdwenen. Alleen 5G niet gebruiken is nu nog een optie.
Bellen voor 4G is noodzakelijk met het uitfaseren van 2G en 3G netwerken. Odido heeft nog tot zomer 2026 een 3G netwerk, maar er zijn in het buitenland al landen waar dit al niet meer het geval is. Om dit reden zou het kunnen zijn dat de optie om 4G bellen uit te zetten inmiddels door Samsung is verwijderd. Ook de optie om netwerk modus 2G/3G only te gebruiken is ook verdwenen. Alleen 5G niet gebruiken is nu nog een optie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.