Hi @Boormaster,
Wat heerlijk dat je op vakantie bent, is dit je vaste vakantieadres? Ik ben meteen met je gaan meekijken, maar ik zie niet dat er een storing of iets dergelijks aan de hand is op deze locatie.
Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Als er hierna niets verbeterd is, wil ik je vragen om een melding te maken op onze dekkingskaart: Werkzaamheden en storingen | Odido. Je kan je postcode in vullen en daarna klik je op 'Meld een probleem’. Je vult het formulier in waarnaar je wordt toegestuurd en aan de hand hiervan wordt de technische dienst op de hoogte gesteld. Zij zullen voor jou onderzoeken wat er aan de hand kan zijn en brengen je telefonisch hiervan op de hoogte binnen enkele werkdagen. Als ze je niet te pakken krijgen, sturen ze een e-mail of sms met aanvullende informatie. Zo ben je altijd op de hoogte!
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Ik heb een behoorlijk groot team in de buitendienst ondersteund met hun apparatuur door heel Nederland heen. Het verbaasd mij dat, welke provider je ook hebt, we het in Nederland niet voor elkaar hebben gekregen dat er praktisch overal dekking is. Oplossing voor ons was op een slimme manier een deel van de buitendienst te voorzien van twee abonnementen bij twee verschillende providers. Wat voor ons de beste combinatie van providers was zal ik maar even in het midden laten.
Ook waar ik nu werk hebben we de hogere functies voorzien van een abonnement van dezelfde twee providers. Lang verhaal kort. Het is niet reëel te verwachten dat, welke provider ook, overal goede dekking heeft.
PS. We hebben ook gemerkt dat het melden bij Odido wel zin heeft. In sommige gevallen hebben ze de dekking kunnen verbeteren.
Hoi @Anbert ,
Ik las dat ze voor de groot zakelijke markt vanuit Odido een backup oplossing hebben waarbij je met hen OOK via de andere netwerken in Nederland kunt verbinden. Je zou je accountmanager eens kunnen vragen.
Wij zijn en waren zakelijk geen klant van Odido. Maar ik zal de beheerder van de abonnementen eens vragen of dit ook met onze huidige provider kan. Zo nee dan zal ik even reclame maken en aangeven dat dit met Odido wel kan voor data als ik het zo even snel lees. Dank voor de tip!