Wij zijn sinds april aan het reizen door Europa, in Februari en Maart zaten we in Azië.
In Azië hebben we een aparte sim gekocht en dus twee maanden geen gebruik gemaakt van mijn abonnement.
Nu dus sinds april in Europa en sinds we ons abonnement hebben verlengd, kreeg ik een melding over teveel internet gebruik in het buitenland.
Ik maak dus teveel op in het buitenland!!!
Op internet staat toch gewoon in NL of EU?
Ook had ik van te voren nog gebeld met medewerker of ik nog iets moest doen, anders had ik nog een andere simkaart kunnen regelen.
Ze zeggen dat we al 4 maanden in Eu zitten maar dit klopt niet, pas vanaf april. Kunnen niets voor ons doen behalve abonnement verlagen maar moet nog steeds maandelijks betalen en als ik niet stop met internetten in buitenland, krijg ik dus ook extra roaming kosten!??!!!
In totaal zouden we 4 maanden weg zijn maar volgens hen nu al. Mijn partner heeft hetzelfde.
Als ik weer terug ben in NL ga ik in ieder geval mijn langlopende abonnement met odido opzeggen, evenals mijn partner. We hebben en slechte dekking en een slechte behandeling..…
Is er nog iemand die een oplossing heeft?
Wij moeten de kinderen online les geven…