Skip to main content

Ik heb met meerdere mobiele telefoons en abonnementen verbindings problemen 

Hoi @Patrick pppppll welkom bij de community. 

Wat voor problemen heb je, en is dat op 1 bepaalde locaties, of "overal"?


Hallo @Patrick pppppll 

Neem ook eens een kijkje op de dekkingskaart om de dekking op een locatie te zien of misschien is er onderhoud gaande.

Je kunt er ook een melding maken over slecht bereik.


Volgens mij is dit probleem nog steeds niet opgelost, ik heb hier al meerdere meldingen over gemaakt via de dekkingskaart. Ben hierover terug gebeld, toen werd mij gezegd dat het vandaag opgelost zou worden en dat zij de dekkingskaart bij zouden werken. Helaas is beide volgens mij niet gebeurd. Ik heb nu maar weer opnieuw een klacht ingediend, maar vind het erg bijzonder dat T-mobile weet dat wij al ruim een maand dekkingsproblemen in Twello hebben, dat niet communiceren via de dekkingskaart en dat het weken moet duren voordat het opgelost is. 

Ik hoop dan maar dat ik morgen opnieuw gebeld zal worden. Maar in mijn beleving is dit dus nog steeds niet opgelost. 


Volgens mij is dit probleem nog steeds niet opgelost, ik heb hier al meerdere meldingen over gemaakt via de dekkingskaart. Ben hierover terug gebeld, toen werd mij gezegd dat het vandaag opgelost zou worden en dat zij de dekkingskaart bij zouden werken. Helaas is beide volgens mij niet gebeurd. Ik heb nu maar weer opnieuw een klacht ingediend, maar vind het erg bijzonder dat T-mobile weet dat wij al ruim een maand dekkingsproblemen in Twello hebben, dat niet communiceren via de dekkingskaart en dat het weken moet duren voordat het opgelost is. 

Ik hoop dan maar dat ik morgen opnieuw gebeld zal worden. Maar in mijn beleving is dit dus nog steeds niet opgelost. 

Hi @Aldutchxee, exucses dat we dit gevoel aan je hebben gegeven, dat is totaal niet de bedoeling! Als onze netwerkspecialisten hiervan op de hoogte zijn, zullen zij dit zo snel mogelijk oplossen! Daarnaast heb ik ook gelijk een kijkje genomen op onze dekkingskaart en ik zie inderdaad dat er werkzaamheden in Twello zijn geweest met de mast daar in de buurt, maar dat het inmiddels al is opgelost. Wat je dan altijd kunt doen, is je telefoon opnieuw opstarten, zodat deze opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Zou je ook voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Je kunt ook de netwerkinstellingen van je toestel resetten. Bij een Android doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel tapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Als je een melding hebt gemaakt via onze dekkingskaart, zullen onze netwerkspecialisten dit onderzoeken en zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid en uiteraard een oplossing. Soms is het niet mogelijk om de dekking in één keer te verbeteren. Dit kan meerere oorzaken hebben. Als dat het geval is, zullen zij een coulance met je bespreken, zodra ze contact met je opnemen! 

Hopelijk heb je voor nu voldoende duidelijkheid. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Beste Pharwin,

Natuurlijk heb ik al dat al gedaan en heb ik ondertussen al 5 keer ofzo met jullie netwerkspecialisten gebeld. Het zou opgelost zijn vorige week, helaas is niks minder waar en ook dat is door jullie bevestigt. Helaas lukt het t-mobile duidelijk niet om de nieuwe mast naar behoren te fixen. Er zijn nog steeds probleem, communicatie hierover is alleen op verzoek van de klant, t-mobile kiest er duidelijk voor geen pro actieve communicatie in te zetten. Niemand kan zeggen wanneer het opgelost is en klachten indienen heeft geen nut, ik krijg namelijk als enig antwoord ik kan helaas niet zien wanneer het opgelost wordt. Dekkingskaart wordt niet bij gewerkt, je zou maar toegeven dat de dekking in twello al meer dan 6 weken niet goed is.

Erg teleurstellend dit! Ik heb maar weer een melding gemaakt in de hoop dat er de volgende keer dat jullie bellen meer duidelijkheid is. Maar ik ben echt oprecht ontzettend teleurgesteld in de slechte service en communicatie. 


Beste Pharwin,

Natuurlijk heb ik al dat al gedaan en heb ik ondertussen al 5 keer ofzo met jullie netwerkspecialisten gebeld. Het zou opgelost zijn vorige week, helaas is niks minder waar en ook dat is door jullie bevestigt. Helaas lukt het t-mobile duidelijk niet om de nieuwe mast naar behoren te fixen. Er zijn nog steeds probleem, communicatie hierover is alleen op verzoek van de klant, t-mobile kiest er duidelijk voor geen pro actieve communicatie in te zetten. Niemand kan zeggen wanneer het opgelost is en klachten indienen heeft geen nut, ik krijg namelijk als enig antwoord ik kan helaas niet zien wanneer het opgelost wordt. Dekkingskaart wordt niet bij gewerkt, je zou maar toegeven dat de dekking in twello al meer dan 6 weken niet goed is.

Erg teleurstellend dit! Ik heb maar weer een melding gemaakt in de hoop dat er de volgende keer dat jullie bellen meer duidelijkheid is. Maar ik ben echt oprecht ontzettend teleurgesteld in de slechte service en communicatie. 

Wat jammer om te lezen dat je onze service niet waardeert, daar breng ik graag verandering in en mijn excuses hiervoor! Kun je mij anders een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account of ik iets te zien krijg, zodat ik je van meer duidelijkheid kan voorzien! 

 

Groetjes,

Pharwin 


Reageer