Hallo @Richardvup, welkom op onze Community! Dat is niet de ervaring die we je willen geven en we brengen hier graag verandering in, laten we samen naar een oplossing kijken! Het is misschien vragen naar de bekende weg, maar had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Ik heb ook gelijk met je meegekeken en ik zie op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking dat de dekking bij jou in de buurt iets minder goed is, maar wel stabiel zou moeten zijn. Daarnaast zie ik geen storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart.
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Ik hoop dat dit voor wat verbetering zorgt!